Към съдържанието


Съдържание с най-висока оценка


#868154 НАСТРОЙКА НА ДВУТАКТОВ КАРБУРАТОР

Публикувано vaskooo951 на 04 March 2013 - 22:08

Реших да обясня в няколко реда как се прави настройка на карбуратор. Доста хора са ми писали и доста теми съм срещал из форума. Малко информация. Карбуратора снабдява двигателя с гориво въздушна смес, по спомени мисля че трябва да е 14:1= въздух : бензин.

Такаа. Каквито и да са настройки на карбуратора, се правят при добре загрят двигател. Преди настройка изчистете карбуратора(най-вече жигльорите) и въздушния филтър. Всеки двигател индивидуално се настройва, това зависи от състоянието на двигателя и от атмосферните условия.

Първо е избора на жигльор и избора на карбуратор, зависи с какъв кит цилиндър сте и колко искате да ви харчи мотора. 12 милиметров карбуратор на стоков мотор се кара с около 58-75 горивен жигльор горе долу, зависи от състоянието на двигателя и вече 70 кубиковите с поне 80 жигльор и нагоре :)

Карбуратора има 2 болта, болт 1 е за притока на въздуха, той трябва да е на около 2 оборота, не повече 2,5.  Болт 2 е за оборотите на празен ход(когато завивате се увеличават оборотите и при развиване - намаляват).
Иглата на карбуратора регулира притока на бензин, когато зегерката се слага на по-горно деление, следователно иглата пада на долу и намаля притока на бензин и обратното.


Ето и снимка на карбуратора.

Публикувано изображение



ЕТО И КАК СЕ ПРАВИ НАСТРОЙКАТА:

Първо загрявате двигателя до нормална работна температура. След това завивате болт 1(за въздуха) до край и развивате 2 оборота и зегерката като за начало на средно положение я слагате. При всяка една настройка се сваля и се гледа свещта. След 1 километър каране след като е загрял двигателя сваляте свещта и гледа цвета.
Черна свещ - богата смес
Бяла свещ - бедна смес
Червена свещ - ПЕРФЕКТНА НАСТРОЙКА :)

Ако свещта е черна, значи е богата. Ако е мноого черна или сменете жигльора с малко по-малък. АКо е малко черничка, свалете иглата на долу с 1-2 положения(зегерката на горе). Ако не е много черна, се развива болта с около половин оборот и така я обеднявате  или от жигльора, но трябва да сте избрали подходящ жигльор или от иглата или от болта. :)

Ако свещта е светла или бяла- бедна смес. Тука вече трябва или да увеличите бензина(което е за предпочитаане от към вървеж) или да намалите въздуха.Въздуха се намаля от болт 1, следователно го завивате с половин - един оборот. Или ако е мноого бедна и мотора глъхне доста, слагате с 5-10 микрона по-голям жигльор  или малко вдигате иглата, докато не я докарате до червена свещта.

Ако е червена, просто не я барате :)

Свещта трудно се докарва от 1-2 проби червена. Трябва доста да се ръчка карбуратора и с по-малко се увеличава - намаля бензина и въздуха, докато докарате до червена/керемидена свещ. Сваляте свещта гледате е, настройвате, пак газ 1 километър на пълна газ, пак сваляте настройка и така докато стане червена. При настройка е хубаво да се кара на пълна газ, за да се види цвета на сещта. След като сте го настройли вече, от болт 2 си нагласяте ниски стабилни обороти и това е :) Не е сложно, но не е и лесно. Успех !


#864801 До какво водят така наречените "повдигачи"!

Публикувано neprili4no_burz на 19 February 2013 - 21:52

ах деба повдигача аз се чудя защо ми падна зегерката на биг бора,то от какво било :D :D


#846723 Проект: Nitro. Главен инженер: Коравия

Публикувано bike_ttj на 09 December 2012 - 02:35

Ето и клип как се сменят семерингите на предницата :




#564646 Проект: DuBaKa's Stunt RoX (Malossi Tuning) [ by PlayOnOne™ ]

Публикувано DuBaKa на 04 September 2010 - 20:35

МАРКА - Yamaha      

МОДЕЛ - Aerox

Година -   2007 Ноември                                      

Кубатура - 70cc        

Вид двигател - 2-тактов                          

Охлаждане - Водно                            

Maксимална скорост -   105км /ч                    

Тегло -   90кг                        

Разход на гориво – 5л/100км            

Използвано масло – Игол

Използван бензин - A 95 - 98 - 100

Цена: 2400лв




ENGINE ТУНИНГ:                                                                                    

Кит ------------------------------Малосси спорт 70
Публикувано изображение

Ауспух --------------------------Технигас некст р  
Публикувано изображение


Карбонови клапи ------------- малосси
Публикувано изображение


Централна пружина --------- червена
Публикувано изображение


Вариатор ----------------------- Малосси Мултивар
Публикувано изображение


Карбуратор---------------------17,5 ДеллОрто  
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение


Филтър ------------------------- малосси  
Публикувано изображение


Ролки --------------------------- 3x3,8 гр. и 3х7гр Малосси  
Публикувано изображение


Кевларен ремък Малоси
Публикувано изображение



ОПТИЧЕН ТУНИНГ:


Карбонов фар
Публикувано изображение


Кристален стоп  
Публикувано изображение


Карбонова капачка на резервоара
Публикувано изображение


Пачи крак


Амортесиор Цвят: Хром с черно
Публикувано изображение


Повдигач за амортесиора Цвят: Червен

Изрязване на капак на картера
Публикувано изображение

Полиране на:


        [/color] - Капака на водната помпа
Публикувано изображение

                   - Повдигача за амортесиора
Публикувано изображение

                   - Капака на картера
Публикувано изображение

                   - Ръчките на спирачките
Публикувано изображение

                   - Картера
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

                   - Капачките на спирачните помпи
Публикувано изображение

                   - Заглушителя на гърнето
Публикувано изображение



STUNT ТУНИНГ:


Wheelie Bar  
Публикувано изображение
Публикувано изображение

Краш тапи  
Публикувано изображение

Спортно кормило с лапа

Къдрав диск 280мм
Публикувано изображение

Крачна задна спирачка
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение



ДОТУК:
2400+2100=4500лв  

Снимки:
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

След зимния ремонт:
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение




Видео:
http://www.facebook....100000152537590 (линк към профила ми)
http://www.facebook....v=1483689220346
http://www.facebook....146835415357472
http://www.facebook....185091901505893

http://vbox7.com/play:fc7c0c405b
http://vbox7.com/pla...=2&vid=11161162
http://vbox7.com/pla...=2&vid=11199406



#860344 ПРОДАДЕН !!! Aprilia Sr Malossi tuning 70+cc

Публикувано neprili4no_burz на 06 February 2013 - 16:14

Виж мнениетоTeam Boyana написа на 06 February 2013 - 09:39 :

Заяждам се с хора като теб , който се мислят за много повече от хората в целия форум а не разбират че щом са тук са на едно ниво всичките , аз колкото скутера съм имал ти толкова не си виждал . Да не съм малоумен да дам 3 бона за скутер и накрая да прави 120-130 като тия 3 бона мога да ги дам в нещо наистина смислено . СМЕШКА !!!!
Ти колко си смешен не е истина просто,на колко си 15-16?Имам пари давам ги,какъв ти е проблема завист може би,за сведение аз когато съм почнал да карам скутери ти още не си бил планиран сигурно,ма нищо бъди тарикат.Спами поне в мойта тема ако имаш нещо да ми кажеш


#852375 Къде и кога да бъде първия трип за 2013

Публикувано neprili4no_burz на 11 January 2013 - 17:32

Колеги и аз мисля че си говориме празни приказки и накрая няма да стане нищо,ето аз откровенно си казвам,че не смея да тръгна на 250 км.Не че нямам вяра на машината си а поради простата причина,че ние българите страдаме от няква мания за величие и все гледаме да си ги мериме кой е по-голям тарикат.В този ред намисли,примерно тръгваме 30 човека оттам всеки дава гас да се види аджиба колко му бяга скутера,оттам някой друг решава че по дупе от него и той гас а другите  по тях да не изостават и след 10 км трябва да идва някой с бус да ни прибира.Не ми казвайте сега,че ще се разбереме да караме леко и т.н.,манталитета си ни е такъв да сме тарикати,да сме отгоре но не се виждаме какви сме цървули.Така мисля аз


#935401 най-добрия спортен вариатор според вас

Публикувано maldezzar на 11 June 2014 - 22:21

Виж мнениетоXEPO написа на 11 June 2014 - 21:58 :

Изобщо не е луда работа.Всеки си има нещо да му яде парите...Аз например изобщо не харесвам кросаците и пистови мотори.
То аз имах няколко пистови мотора , купих Т-макса направих го както мене ме кефи и още малко неща му трябваха и щеше да е вече фулл , и го продадох ........ сега пак имам пистов мотор 900цц , но пак го продавам и мисля пак да купя Т-макс  :thumbup: А бе по-добре парите в тунинг отколкото в наркотици и други глупости :)


#924068 Искам да се науча на задна моля за съвети..

Публикувано niccky на 09 March 2014 - 21:31

Пичове така като ви гледам коментарите , освен да си счупите главите друго няма да направите.Няма ли някой по висш "стънтър" покрай вас ,за да ви разясни някои работи.
1во - трябва ви усет кога мотора е най-стабилен на кантара , за не строшите задницата и главите си.
2ро - за да кантарите ,мотора трябва да има старт,ряз  .. както искате го наричайте.
3то - трябва ви хубава задна спирачка,защото за да не обърнете кантара тя ви е от голямо значение,също така не се кантари с пълна газ до долу ,а с "припомпване".
И по принцип не всеки се е родил научен ,но ако грам понятие си нямате от тези неща които ви написах , то по-добре само си се возете със скутерчетата.
Не се правя на голям разбирач или нещо такова и нямам нищо лично към никой,просто се опитвам да бъда полезен. :thumbup: :scooter:


#904839 Рая на спамърите

Публикувано neprili4no_burz на 07 September 2013 - 11:58

Може, даже на китаеца пасва двигател от Волга но само от тая с еленчето


#857477 My BW Aerox !

Публикувано y_aerox на 28 January 2013 - 16:04

Мерси Колега.
Днес си взех спортна водна помпа SSP и едни ролчици 4 гр. Да видим как ще е с тях.
Ето малки снимки.
Надявам се до 3-4 дни да имам възвожност да направя снимки на помпата и стопа, той вече е сложен на мотора, но не съм го сглобил, занимавам се с настройка на карбуратора.

Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение

Това е за сега, пак казвам, надявам се до 3-4 дни да има развитие и поставени частите на мотора.


#851484 Къде и кога да бъде първия трип за 2013

Публикувано parandjata на 07 January 2013 - 19:42

Защо винаги трябва да е близо до София ? Колегите от Варна примерно няма да и ем никак изгодно да дойдат.Нека бъде някъде в центъра на България, и да няма сърдити.


#883606 Проект Yamaha Aerox, the gReen- Продължение с нов Аеrox, the wHite.

Публикувано y_aerox на 14 May 2013 - 15:14

Така е като карате на пълна газ :) За следващия път ще знаете, че карате скутери, не пистаци :D