Към съдържанието


Съобщение

Публикувано изображение

Ограничители


  • Please log in to reply
35 отговора на тази тема

#1 XEPO

XEPO

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1227 Мнения:
  • МестонахождениеАтина

Публикувано 17 July 2009 - 02:06

Понеже има голям интерес относно историйте на ограничителите поставени от производителя на НОВОЗАКУПЕНИТЕ от Вас скутери мисля,че е добре за всички да понапишем кой каквото ЗНАЕ по въпроса.
Значи неоспоримо ясни са следните неща-
Всеки производител поставя ограничител на скороста на конкретния модел до определен от него пробег с цел сработване на отделните компоненти на мотора.
За всяка марка и всеки модел на самата марка ограничителите са различни. Например при Пиаджо ЗИП 50 има ограничител в трансмисията и карбуратора докато при ЗИП 100 има ограничители в трансмисията,карбуратора,електронен ограничител и ограничител в изпускателната система. /и двата модела на Пиаджо са 4Т,китайски/
Сега ше взема да напиша моите лични наблюдения около цялата тая история с ограничителите която се дъвче тука всекидневно от ограничени хора дето или само са видели или само са чули,но смело ръсят мозъци и компетентни съвети наляво и надясно без да осъзнават каква вреда могат да допринесът с тях.Значи като си купите скутера ви казват кога какво да смените и след колко километра да отидете на сервиз. Обаче в стремежа си да преминем заветната граница от 50км/ч и да отидем по-бързо в необятния свят на свръхзвуковите скорости и свободните полети в рамките от 65 до 80км/ч можем да повредим сериозно моторетката,да бъдем лишени от гаранционното обслужване и куп подобни неприятности. Затова препоръчвам на всички да изчакат търпеливо нужния пробег и да си отидат в оторизирания сервиз където хората знаят точно какво да сменят и какво да махнат. Аман вече от майстори дето си бъркат по цял ден в гъзъ с една малка отверка и само щото навремето са смляли 50 Балканчета дорде се научат да правят една елементарна центровка ше ви вземат 10кинта само за да ви обяснят с некомпетенцията си как да си прецакате по-лесно мотора.

scooterhouse.net

#2 burzaka

burzaka

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 10 Мнения:

Публикувано 18 July 2009 - 20:57

как да си маьна ограничитела на Пиаджо фаст раидер 50сс. тои така се движи са 70-75км но ислам ощте малко   на километраж е 120км

#3

  • Guests

Публикувано 18 July 2009 - 21:25

Цитат

как да си маьна ограничитела на Пиаджо фаст раидер 50сс. тои така се движи са 70-75км но ислам ощте малко   на километраж е 120км
И като махнеш ограничителя (ако въобще е там) мислиш ли че ще  върви 120 :Д

#4 ho777

ho777

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 268 Мнения:
  • МестонахождениеШумен/Велики Преслав

Публикувано 18 July 2009 - 21:37

И аз на мойта SR-ка с piaggio двигател (DiTech) имам ограничители на 50км/ч
ако някой знае къде са точно да сподели...
Публикувано изображение aprilia SR 50 DiTech 2005

NO JUSTICE,
NO PEACE,
FUCK THE POLICE!!!

#5 mastersound

mastersound

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1662 Мнения:
  • МестонахождениеШумен

Публикувано 18 July 2009 - 21:44

Нали ти казах ^^ Вариатора и електрониката ^^
Публикувано изображение

#6

  • Guests

Публикувано 18 July 2009 - 23:24

V изкарах в такъв

Цитат

Понеже има голям интерес относно историйте на ограничителите поставени от производителя на НОВОЗАКУПЕНИТЕ от Вас скутери мисля,че е добре за всички да понапишем кой каквото ЗНАЕ по въпроса.
Значи неоспоримо ясни са следните неща-
Всеки производител поставя ограничител на скороста на конкретния модел до определен от него пробег с цел сработване на отделните компоненти на мотора.
За всяка марка и всеки модел на самата марка ограничителите са различни. Например при Пиаджо ЗИП 50 има ограничител в трансмисията и карбуратора докато при ЗИП 100 има ограничители в трансмисията,карбуратора,електронен ограничител и ограничител в изпускателната система. /и двата модела на Пиаджо са 4Т,китайски/
Сега ше взема да напиша моите лични наблюдения около цялата тая история с ограничителите която се дъвче тука всекидневно от ограничени хора дето или само са видели или само са чули,но смело ръсят мозъци и компетентни съвети наляво и надясно без да осъзнават каква вреда могат да допринесът с тях.Значи като си купите скутера ви казват кога какво да смените и след колко километра да отидете на сервиз. Обаче в стремежа си да преминем заветната граница от 50км/ч и да отидем по-бързо в необятния свят на свръхзвуковите скорости и свободните полети в рамките от 65 до 80км/ч можем да повредим сериозно моторетката,да бъдем лишени от гаранционното обслужване и куп подобни неприятности. Затова препоръчвам на всички да изчакат търпеливо нужния пробег и да си отидат в оторизирания сервиз където хората знаят точно какво да сменят и какво да махнат. Аман вече от майстори дето си бъркат по цял ден в гъзъ с една малка отверка и само щото навремето са смляли 50 Балканчета дорде се научат да правят една елементарна центровка ше ви вземат 10кинта само за да ви обяснят с некомпетенцията си как да си прецакате по-лесно мотора.
Та относно тая алабалистика с ограничителите каво точно трябваше да ни стане ясно ?

Що се отнася до оторизирани сервизи  можем да пишем доста ,11год. прекарах в такъв.

#7 revento

revento

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 938 Мнения:
  • МестонахождениеВарна

Публикувано 18 July 2009 - 23:29

има тема с ограначителите :)
Публикувано изображение
Публикувано изображение

#8 ho777

ho777

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 268 Мнения:
  • МестонахождениеШумен/Велики Преслав

Публикувано 19 July 2009 - 00:33

Цитат

Нали ти казах ^^ Вариатора и електрониката ^^

Абе ти ми каза ама пак да питам... утре ти ще ми ги махаш така че :D
Публикувано изображение aprilia SR 50 DiTech 2005

NO JUSTICE,
NO PEACE,
FUCK THE POLICE!!!

#9 XEPO

XEPO

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1227 Мнения:
  • МестонахождениеАтина

Публикувано 19 July 2009 - 01:14

Цитат


Та относно тая алабалистика с ограничителите каво точно трябваше да ни стане ясно ?

Що се отнася до оторизирани сервизи  можем да пишем доста ,11год. прекарах в такъв.
Ми най-малкото което трябва да стане ясно е,че щом на хора с 11г. прекарани в оторизирани сервизи въпроса за ограничителите е алабалистика то за нас простосмъртните е нещо от сферата на научната фантастика и би било добре да се обсъжда форумно.

#10

  • Guests

Публикувано 19 July 2009 - 13:31

Бахти МАЛОУМНАТА тема.Който иска да си ги маха и да си троши главата като не му зачетат гаранцията,но на тези който нямат гаранция може да си ги свалят сами без да ходят в "оторизирани" сервизи който само ще ги одрънкат пари след като са минали пробега през който трябва да седи с тях.

#11 bloodydedo

bloodydedo

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 177 Мнения:
  • Телефонен номер:0879455579
  • МестонахождениеПловдив
  • Скутер:Peugeot V-Clic

Публикувано 19 July 2009 - 14:14

Цитат

Бахти МАЛОУМНАТА тема.Който иска да си ги маха и да си троши главата като не му зачетат гаранцията,но на тези който нямат гаранция може да си ги свалят сами без да ходят в "оторизирани" сервизи който само ще ги одрънкат пари след като са минали пробега през който трябва да седи с тях.
Едва ли на някой му се кара със 50 , особенно когато ходят някъде на Трип по - голяма група :)

#12

  • Guests

Публикувано 19 July 2009 - 17:03

Цитат

Цитат


Та относно тая алабалистика с ограничителите каво точно трябваше да ни стане ясно ?

Що се отнася до оторизирани сервизи  можем да пишем доста ,11год. прекарах в такъв.
Ми най-малкото което трябва да стане ясно е,че щом на хора с 11г. прекарани в оторизирани сервизи въпроса за ограничителите е алабалистика то за нас простосмъртните е нещо от сферата на научната фантастика и би било добре да се обсъжда форумно.

Ами точно това исках и аз да кажа. Едва ли има някой тук да не знае какво точно е ограничител и за какво е. Това което не се знае е къде точно се намира и как точно се маха.
Що се отнася до оторизираните сервизи - става въпрос за скутери, повечето са ВИРТУАЛНИ така че не е нужно да пращташ никой там.

#13 XEPO

XEPO

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1227 Мнения:
  • МестонахождениеАтина

Публикувано 19 July 2009 - 19:45

Цитат

Цитат

Цитат


Та относно тая алабалистика с ограничителите каво точно трябваше да ни стане ясно ?

Що се отнася до оторизирани сервизи  можем да пишем доста ,11год. прекарах в такъв.
Ми най-малкото което трябва да стане ясно е,че щом на хора с 11г. прекарани в оторизирани сервизи въпроса за ограничителите е алабалистика то за нас простосмъртните е нещо от сферата на научната фантастика и би било добре да се обсъжда форумно.

Ами точно това исках и аз да кажа. Едва ли има някой тук да не знае какво точно е ограничител и за какво е. Това което не се знае е къде точно се намира и как точно се маха.
Що се отнася до оторизираните сервизи - става въпрос за скутери, повечето са ВИРТУАЛНИ така че не е нужно да прашташ никой там.
Язък ти за единайсете години в оторизиран сервиз...

#14

  • Guests

Публикувано 20 July 2009 - 20:57

Значи Българите имаме една типично балканска черта, много обичаме да даваме акъл ,но като трябва да се свърши работа - бегай на далеко.
Вместо да ме съжаляваш, можеше да си направиш темата НАГЛЕДНА, за да може тия момчета дето четат тука да се ограмотяват с времето че кви работи се пишат :o :o :o

Относно ограничителите на долните снимки са изобразени няколко вида и начина за тяхното премахване, това са ограничителите в повечето съвременни скутери.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

#15

  • Guests

Публикувано 01 August 2009 - 01:19

Моя мотор също има ограничител в карбуратора ама на тази снимка нищо не разбирам щото този няма нищо общо с моя карбуратор и незнам това какво е за да го търся при мен

#16

  • Guests

Публикувано 01 August 2009 - 07:28

Тук на тази снимка ограничител се явява жигльор с по-малън отвор.

#17

  • Guests

Публикувано 02 August 2009 - 16:14

:(

#18 TONIANGELOV88

TONIANGELOV88

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 37 Мнения:
  • Телефонен номер:0876386661
  • МестонахождениеБелоградчик
  • Скутер:Suzuki Burgman 250

Публикувано 31 March 2015 - 14:03

Аз сам попадал на всичките варианти може и човек да си ги свали само да чатка по ДВГ

Оскар Уайлд: Амбицията е последното убежище на неудачника.


#19 burza4eto

burza4eto

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1121 Мнения:
  • Телефонен номер:0878260445
  • МестонахождениеБлагоевград
  • Скутер:StreetNrg (powered by polini)

Публикувано 02 April 2015 - 12:28

На моето Piaggio nrg mc3 04' имах ограничител на въздушния филтър, в гърнето, имах шайба на втулката на вариятора и естествено електрониката бие ограничител на 12,000rpm. :) Надявам се за някой да съм бил полезен.

#20 TONIANGELOV88

TONIANGELOV88

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 37 Мнения:
  • Телефонен номер:0876386661
  • МестонахождениеБелоградчик
  • Скутер:Suzuki Burgman 250

Публикувано 02 April 2015 - 17:32

Направо ме кефи колегата вика 12,000rpm :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :dj:

Оскар Уайлд: Амбицията е последното убежище на неудачника.





1 потребител(и) четат тази тема

1 потребители, 0 гости, 0 анонимни


    anto1R