Всичко за HONDA SILVERWING 400/600 SW-T - Макси скутери - СКУТЕР КЛУБ БЪЛГАРИЯ - ФОРУМ

Към съдържанието


Съобщение

Публикувано изображениеПубликувано изображение

Всичко за HONDA SILVERWING 400/600 SW-T

Silver Wing 400

  • Please log in to reply
793 отговора на тази тема

#1 Тодоров

Тодоров

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 4046 Мнения:
  • МестонахождениеБанкя
  • Скутер:Honda Silverwing 600

Публикувано 11 February 2012 - 14:34

Въз основа на това,че изтрих предишната тема и засиления интерес  на ЛС към  модела.Реших да я възкреся.
Тя започваше така:

http://www.traversgs...Silver Wing.bmp
Модел: Silver Wing
Разход на гориво : Смесен цикъм 5/100км за Sw-400 4/100км
Max Speed : 180km/h
По данни на производителя :използва се масло : 10W40
ДАННИ ЗА МОТОРА
Двигател: 2-цилиндров,  4-тактов, 8V, водно охлаждане, с два разпределителни вала (DOHC)
Работен обем (cm3): 582\SW-400 :398
Диаметър и ход на буталото (mm): 72x71,5
Степен на сгъстяване: 10,2 : 1
Макс. мощност (kW/об./мин):SW600  37/7000  \ 28.7/8000
Количество масло 2.0l (без филтър), 2.3l (с филтър)
Макс. въртящ момент (Nm/об/мин):SW600  54/ 5500 \ 37.8/6500
Система за подаване на гориво: PGM-DSFI - програмируемо впръскване на горивото
Система на запалване: компютърно контролирана, дигитална, с електронен аванс
Стартер: Eлектрически
Скоростна кутия: Безстепенна, автоматична (V - Matic)

Ролки: 28x20 27g
Размер на ремъка:SW 600  1,262 х 28 х 30 х 14,4 SW400 Различен.
А свещите са съответно NGK За обикновена: CR8EH-9  Злато и паладий: CR8EHVX-9  Иридий: CR8EHIX-9   Desno Обикновена :U24FER9 Иридий:UH24
Задвижване: Ремъчно с центробежен съединител
Дължина, широчина, височина (mm): 2275x770x1430
Междуосие: 1595
Височина на седалката (mm): 740
Вместимост на резервоара (литри): 16l (3.5l резерва)
Тегло при празен резервоар (kg): 229,6
Предна гума: 120/ 80-14 M/C
Задна гума: 150/ 70-13 M/C

Предна джанта: алуминиева 14, 3 лъча

Задна джанта: алуминиева 13, 3 лъча
Предно окачване: 43 mm телескопична вилка, 120 mm аксиален ход
Задно окачване: Два амортисьора, пружина с пет степени на регулиране на налягането, 115 mm аксиален ход
Предна спирачка: ABS, хидравлична дискова 276 mm с три бутала на спирачния апарат
Задна спирачка: ABS, хидравлична дискова, 240 mm с две бутала на спирачния апарат

(+)
Това, което ми направи огромно впечетление е огромната мощност на Моторната Спирачка. По наклон от 15% или образно казано 20 градуса мотора слиза зацепен на скорост с тежащ 95 кг моторист без да е необходимо да натиска спирачка.
(-)
Липсата на втори спирачен диск на предната джанта. Въпреки,че спирачния апарат е с разпределение на спирачното усилие и с 3 цилиндара,трудно компенсира липсата на втори спирачен диск.

Общо
Ускорението до 150 е рязко и равномерно при технически изправна машина. Ограничителя е на 9 хиляди оборота, като вартящия момент от 54 Nm се достига при 5,500
И сега най-важното, което може би интересува човек решил да си закупи тази машина. Разхода. Колкото и страно да звучи той не е висок.Това, което дават по каталог е 5.3 SW600 и 4,6 за SW400 смесен цикъл.

Смяна на маслото на редуктора. Пълни се до пробкара или иначе казано около 320 мл
http://silverwing.or...veOilChange.pdf
Цени на оригинални консумативи
Предни накладки Nissin - 88 лв
Задни накладки Nissin -  80 лв
Въздушен филтър - 70 лв
Ремък - 280 лв
Ролки - 60 лв
Прожинки за съидинителя - 10 лв
На останалите марки консумативите са почти на половината.
Готов съм да съдеиствам при покупката на даден консуматив и помоща при монтирането му.
Публикувано изображение
__________________
Honda Silver wing 600
Xenon H7 Bosch cool white light
GIVI Monokey MAXIA 1 E51
GIVI Tank Bags  T463
GIVI Saddle Bags T479
GIVI Scooter screens D214KIT
Hot Grips Oxford
Garmin zumo 550
K&N Air duster

scooterhouse.net

#2 Тодоров

Тодоров

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 4046 Мнения:
  • МестонахождениеБанкя
  • Скутер:Honda Silverwing 600

Публикувано 11 February 2012 - 20:59

Въпрос относно ремъците
Прилагам няколко снимки за да стане по ясно.
Коланите са оригинални по каталожни номера.
SW 400 ремък
Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение


А това е ремъка на SW 600
Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение


Извода:
Коланите от SW 400 и SW 600 НЕ СА ВЗАИМНО ЗАМЕНЯЕМИ!
Публикувано изображение
__________________
Honda Silver wing 600
Xenon H7 Bosch cool white light
GIVI Monokey MAXIA 1 E51
GIVI Tank Bags  T463
GIVI Saddle Bags T479
GIVI Scooter screens D214KIT
Hot Grips Oxford
Garmin zumo 550
K&N Air duster

#3 Тодоров

Тодоров

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 4046 Мнения:
  • МестонахождениеБанкя
  • Скутер:Honda Silverwing 600

Публикувано 11 February 2012 - 21:16

PIT STOP    ПРЕДНИ НАКЛАДКИ

1.Освобождаване на спирачния апарат.
Публикувано изображение
Освобождаване на спирачния маркуч
Публикувано изображение
Премахване на гумената тапа върху застопоряващия болт
Публикувано изображение
Разхлабване на застопоряващия болт.Направяте го преди да откачите апарата напълно.После е по-трудно.
Публикувано изображение

Публикувано изображение
Прибирате челюстите на апарата.
Публикувано изображение
Това са Оригиналните накладки
Публикувано изображение
Разликата между новите и старите накладки.
Публикувано изображение
Термо пластината която е в комплекта се поставя на накладката която лежи на буталата.
Публикувано изображение
Тук ясно се вижда от коя страна трябва да е пластината
Публикувано изображение
Стяга се според инстрикциите от производителя.А именно 31NM
Публикувано изображение
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ЗАДНИ НАКЛАДКИ
Разхлабване на спирачния апарат от носача
Публикувано изображение
Отстранява се капачето над застопоряващия болт,но тук не е гумен ,а метален.Развива се с права отверка.
Публикувано изображение
Прибирате челюстите
Публикувано изображение
Оригинални накладки и две термо пластини.За всяка накладка по-една
Публикувано изображение

Публикувано изображение

Затяга се отново на 31NM

Публикувано изображение
__________________
Honda Silver wing 600
Xenon H7 Bosch cool white light
GIVI Monokey MAXIA 1 E51
GIVI Tank Bags  T463
GIVI Saddle Bags T479
GIVI Scooter screens D214KIT
Hot Grips Oxford
Garmin zumo 550
K&N Air duster

#4 Тодоров

Тодоров

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 4046 Мнения:
  • МестонахождениеБанкя
  • Скутер:Honda Silverwing 600

Публикувано 11 February 2012 - 21:54

Сваляне на задните буфери/амортесиори без сваляне на легена.
Проблема е,че болтовете държащи в горната част въпросните  буфери/амортесиори са скрити под коритото на седалката.
Ето няколко снимки от които става ясно как бързо и лесно може да се реши този проблем и да си спестите няколко часа ненужно разглобяване.
Мястото на което се намират изглежда така
Пробивате дупката
Публикувано изображение
развивате болта,а после и отдолу
Публикувано изображение
Вече свален
Публикувано изображение
Разглобен
Публикувано изображение
След това поставям гумена тапа с приблизително този размер.
Публикувано изображение

Публикувано изображение
__________________
Honda Silver wing 600
Xenon H7 Bosch cool white light
GIVI Monokey MAXIA 1 E51
GIVI Tank Bags  T463
GIVI Saddle Bags T479
GIVI Scooter screens D214KIT
Hot Grips Oxford
Garmin zumo 550
K&N Air duster

#5 Тодоров

Тодоров

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 4046 Мнения:
  • МестонахождениеБанкя
  • Скутер:Honda Silverwing 600

Публикувано 12 February 2012 - 00:07

Периодично обслужване на трансмисията
След премахване на вариаторния капак се открива следната гледка.
Публикувано изображение
Тъй като не всеки разполага с вариаторен ключ или плевматичен гайковерт ето една техника която върши работа.
Настъпвате щангата с крак и напъвате.
Публикувано изображение
При повечето скутери вариатора се държи от гайка.Тук тои се държи от болт.
Публикувано изображение
Издърпайте го напред,като придържате задната му част.
Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение
Желателно е добро почистване и смяна на ролките,ако е необходимо.
Публикувано изображение
След това се заемаме с съидинителя.Най-лесния начин за развиването му е да държите контра,като стиснете задната спирачка.
След свалянето на съидинителя.Почистване
Публикувано изображение
Свалят се пружините и се подменят при необходимост
Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение
Накладките се почистват и съидинителя се събира.
Публикувано изображение
Заради голямото напрежение което е приложено при тръгване по камбаната се образуват остри ръбове,които се нала да се заравнят.
Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Картера се почиства и обезмаслява добре.
Публикувано изображение
Капака се почиства и обезмаслява.
Публикувано изображение
Оста на съидинителя се гресира
Публикувано изображение
След това всичко се сглобява обратно.
ВАЖНО:Камбаната се държи от зегерка.Премахнете нея,а след това ще ви е необходима специална скоба за отстраняването и.Тази скоба се навива на камбанката за да не я изкриви,ако се използва дву крака или 3 крака скоба има сериозен риск да изкривите камбаната и тя да стане неизползваема.

Ето и едно добро решение на ''домешен" вараторен ключ
Публикувано изображение
Публикувано изображение
__________________
Honda Silver wing 600
Xenon H7 Bosch cool white light
GIVI Monokey MAXIA 1 E51
GIVI Tank Bags  T463
GIVI Saddle Bags T479
GIVI Scooter screens D214KIT
Hot Grips Oxford
Garmin zumo 550
K&N Air duster

#6 veno81

veno81

    Модератор

  • МОДЕРАТОР
  • 1490 Мнения:
  • Телефонен номер:0878755800
  • МестонахождениеСофия
  • Скутер:Yamaha Black Max 530

Публикувано 12 February 2012 - 10:39

Браво Тони радвам се ,че пак пусна тема за Силвъра.Има нужда от такива теми всеки да види и сам да си обслужва скутера доколкото може.
Публикувано изображение

#7 Тодоров

Тодоров

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 4046 Мнения:
  • МестонахождениеБанкя
  • Скутер:Honda Silverwing 600

Публикувано 12 February 2012 - 12:34

Смяна на охладителната течност

Според производителя тази процедура се прави регулярно на 2 години.
Системата съдържа точно 2,2 литра охладителна течност и 0,8 литра в разширителният съд.
ОБЩО 3 литра

Източването става лесно.Без премахване на маркучи от радиатора о от термостата.
Поглеждайки към основата на двигателя ще видите водната помпа.Развива се болта с стрелка към него.
Публикувано изображение
след развиване на болта течността теква.
Публикувано изображение

Публикувано изображение

Докато течността се източва откачаме маркуча на разширителния съд за да източим и него.Откачаме маркуча от горната му страна.Отдолу е в пъти по-трудно.
Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

След това се слага отново маркуча на мястото му и се завива болта които по-рано развихме.
Аз се презастраховам с термо силикон
Публикувано изображение
Стяга се съвсем малко.Все пак се навива в Алуминий
Публикувано изображение
Използваме готова за употребва охладителна течност.Така ще сме сигурни в гъстотата и.
Публикувано изображение
За нашите географски ширини дори и мотора да седи навън мисля,че от по-силна охладителна течност няма нужда.
Публикувано изображение
Както писах в началото 3 литра стигат точно.
Публикувано изображение

Публикувано изображение
Наливаме остатъка от течността в казанчето.
Публикувано изображение
Мотора се оставя да работи до достигане на работна температура.
Публикувано изображение
__________________
Honda Silver wing 600
Xenon H7 Bosch cool white light
GIVI Monokey MAXIA 1 E51
GIVI Tank Bags  T463
GIVI Saddle Bags T479
GIVI Scooter screens D214KIT
Hot Grips Oxford
Garmin zumo 550
K&N Air duster

#8 Тодоров

Тодоров

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 4046 Мнения:
  • МестонахождениеБанкя
  • Скутер:Honda Silverwing 600

Публикувано 12 February 2012 - 12:44

Реглаж на фара
Фара се регулира от два реглажи болта които се намират в задния му край.Лесно се стига до тях след свалянето на чавката под предния щит (слюда)
Така изглежда фара отзад.
Публикувано изображение

Публикувано изображение
__________________
Honda Silver wing 600
Xenon H7 Bosch cool white light
GIVI Monokey MAXIA 1 E51
GIVI Tank Bags  T463
GIVI Saddle Bags T479
GIVI Scooter screens D214KIT
Hot Grips Oxford
Garmin zumo 550
K&N Air duster

#9 Тодоров

Тодоров

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 4046 Мнения:
  • МестонахождениеБанкя
  • Скутер:Honda Silverwing 600

Публикувано 12 February 2012 - 13:31

Сваляне на задната джанта
за целта първо трябва да се свали гърнето.
С червено съм обозначил къде се намират прикрепящите елементи.
Публикувано изображение

Публикувано изображение
След премахване на гърнето развийте централната гайка,като за контра ползвате ръчната спирачка+дисковата спирачка
Публикувано изображение
Идва ред и на самите апарати
Публикувано изображение
Откачате държачите на спирачните маркучи които се намират по носача.
Публикувано изображение
Махате декоративния капак под който се намират болтовете държащи носача
Публикувано изображение

Публикувано изображение
Развивате болтовете с шестоъгалните глави.
Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

При разглобяване запомнете реда на втулките намиращи се между джантата и носача.


Задната ос се стяга на 138 НМ

Този пост е редактиран от Тодоров: 16 June 2015 - 23:19

Публикувано изображение
__________________
Honda Silver wing 600
Xenon H7 Bosch cool white light
GIVI Monokey MAXIA 1 E51
GIVI Tank Bags  T463
GIVI Saddle Bags T479
GIVI Scooter screens D214KIT
Hot Grips Oxford
Garmin zumo 550
K&N Air duster

#10 Тодоров

Тодоров

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 4046 Мнения:
  • МестонахождениеБанкя
  • Скутер:Honda Silverwing 600

Публикувано 13 February 2012 - 12:02

Промяна на оборотите на двигателя

Препоръчително е преди да променяме оборотите на двигателя да синхронизираме двата дросела,за да сме сигурни,че двигателя ще работи равномерно.
За целта трябва да премахнем седалката,която се държи от 4 гайки в основата си.
Трябва да се набави уред за измерване на вакума в дроселите.
Моя е морално остарял уред с измерване,чрез спирт,а не монометър,но върши същата работа.
Публикувано изображение
След премахване на седалката и пластмасата в основата и,се открива следната гледка.
Горивна рейка и две дюзи.
Публикувано изображение
За да закачите уреда се откачат вакумите които влизат в клапана за излишно гориво,а НЕ този от вакум моторчето.
Публикувано изображение
Закачаме уреда и палим мотора
Публикувано изображение
Както се забелязва,имаме отклонения.
Публикувано изображение
Реглажа става от тези две болчета.По-едно за всеки дросел.
От хонда дават максимална стойност на всеки дросел от  20 mm/Hg,а нашите са 22/24
Регулираме ги на  20 mm/Hg
Публикувано изображение
След като вече дроселите са синхронизирани,закачаме отново вакума и вече може да регулираме оборотите.
Това се прави на загрял двигател.За SW 400 те трябва да бъдат 1500rm ,а за SW 600  ~1350rm
По-ниски обороти от тези,двигателя започва да работи неравномерно.Става дума за моделите до 2004 година
Когато мотора е студен ще държи по-високи обороти до достигане на работна температура.
Реглажа става от този болт.
Публикувано изображение

Публикувано изображение
__________________
Honda Silver wing 600
Xenon H7 Bosch cool white light
GIVI Monokey MAXIA 1 E51
GIVI Tank Bags  T463
GIVI Saddle Bags T479
GIVI Scooter screens D214KIT
Hot Grips Oxford
Garmin zumo 550
K&N Air duster

#11 Тодоров

Тодоров

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 4046 Мнения:
  • МестонахождениеБанкя
  • Скутер:Honda Silverwing 600

Публикувано 13 February 2012 - 12:56

Сваляне на предната гума
Калника е отстранен за по лесна работа.
Откачаме спирачният апарат с маркуча от кола
Публикувано изображение
Разхлабвате двата застопоряващи болта намиращи се от долната страна на коловете.По-един за всеки.
Публикувано изображение
Развивате централния болт на пръта и издърпвате пръта
Публикувано изображение

Публикувано изображение
Не е достатъчно мотора да е на централна стоика,тъй като тежестта е в предната част.Трябва да бъде внимателно подпрян отдолу.

Публикувано изображение
__________________
Honda Silver wing 600
Xenon H7 Bosch cool white light
GIVI Monokey MAXIA 1 E51
GIVI Tank Bags  T463
GIVI Saddle Bags T479
GIVI Scooter screens D214KIT
Hot Grips Oxford
Garmin zumo 550
K&N Air duster

#12 Тодоров

Тодоров

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 4046 Мнения:
  • МестонахождениеБанкя
  • Скутер:Honda Silverwing 600

Публикувано 13 February 2012 - 13:29

Смяна на маслото на предните колове
След като свалите гумата от коловете,трябва да ги освободите от трипътника.
Горният болт трябва да бъде развит напълно,тъй като той служи и като клин.
Публикувано изображение
За по-лесна работа кола е вързан неподвижно към менгеме.
Публикувано изображение
Най-лесно и бързо става с пистолет,но ако нямате,капачките не са стегнато много.Камък № 22Само ги разхлабете после продължете на ръка като натискате силно надолу.
Публикувано изображение

Публикувано изображение
Капачката е вече развита
Публикувано изображение
Извадете буфера и пружината
Публикувано изображение
Ако кола никога не е отваряни разбира се не тече,при събрано положение,въздушната камера която трябва да има до ръба е 11см.
Публикувано изображение
Хубаво изсипете маслото.То може да съдържа множество стружки.
Публикувано изображение
След това налейте малко от новото с цел да изплакнете хубаво кола.
Публикувано изображение
Раздвижете хубаво кола нагоре/надолу, за да може добре да се изплакне.След което отново изсипете съдържанието.
Публикувано изображение
Вече сме готови за наливане на масло в коловете.Всеки кол събира 250 мл,НО помнете,че има и разходи за плакнене.Ако мислите да минете с 500мл,то ще е крайно недостатъчно.
Публикувано изображение
Сега можем да си ''играем" с твърдостта на кола.Ако желаете той да е мек оставете 10см въздушна камера.За комфортен 9см въздушна камера,и за твърд 8см въздушна камера.Използваме масло 15W
Публикувано изображение
Връщаме пружината обратно,но я поставяме ОБЪРНАТА.
Публикувано изображение
Внимавайте с навиването на капачката.

Тъй като в този пост се говори за масла мисля тук да споделя взаймозаменяеми те маслени филтри който съм открил:
Публикувано изображение

Публикувано изображение

Всичките са с клапани и са 1:1 с оригиналния по размер и вместимост.Цените са им от 6 до 13 лв.

Този пост е редактиран от Тодоров: 01 September 2014 - 11:01

Публикувано изображение
__________________
Honda Silver wing 600
Xenon H7 Bosch cool white light
GIVI Monokey MAXIA 1 E51
GIVI Tank Bags  T463
GIVI Saddle Bags T479
GIVI Scooter screens D214KIT
Hot Grips Oxford
Garmin zumo 550
K&N Air duster

#13 emo69emo

emo69emo

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 430 Мнения:
  • МестонахождениеВарна

Публикувано 18 May 2012 - 21:03

Колега,а защо при сглобяване се поставят пружините наобратно?

#14 battonko

battonko

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 3 Мнения:

Публикувано 21 May 2012 - 09:16

Здравей,

лутам се доста из форумите тези дни и чета ли чета мнения. Карам ЦБР 600 Ф5 2005 от доста време но през последните 2 години почти не стигам до него по 2 основни причини 1. няма никакъв багажник и вечно трябва да го кича с чанти  2. харчи от 7,5 нагоре.......
Сигорно звуча като циганка но започна да ми натежава ,особено разхода! Има 2 оснвни скутера на които съм се спрял Т-мах и Силвър Уинг.
Брат ми имаше Т-мах и затова се бях спрял порво на него,но цените на инжекционите са доста високи акък и винаги съм карал Хонди и затова реших да подосаждам и на теб,понеже навсякаде из форумите сочат към теб. Като разгледах подробно форума виждам защо!!!
Та въпроса ми е (дилемата на циганката:)) ) при каране 130-140 извън градско и без юркане в града ще остане ли разхода заветните 5-5.5/100?? И имали смисъл от спортен вариатор. Подръжката не ме притеснява понеже до сега поддържам ЦБР

Благодаря предварително!

#15 Тодоров

Тодоров

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 4046 Мнения:
  • МестонахождениеБанкя
  • Скутер:Honda Silverwing 600

Публикувано 21 May 2012 - 14:54

Лично според мен спортните вариатори освен да дигат разхода друго не правят.За нормално каране изграда под 6 едва ли ще стигнеш ако избереш 600 кубика.По е да се насочиш към 400 кубикови.При въпросната скорост от 120-130 разхода е около 5,5-5,9.А и между двата скутера разликата е огромна.Имам приятел с т-макс с които често пътуваме на 250-350 км в посока и въпреки,че неговия е 2009 година,казва,че му идва некомфортен за подобни разстояния.Т макса е предомно градски скутер.
Публикувано изображение
__________________
Honda Silver wing 600
Xenon H7 Bosch cool white light
GIVI Monokey MAXIA 1 E51
GIVI Tank Bags  T463
GIVI Saddle Bags T479
GIVI Scooter screens D214KIT
Hot Grips Oxford
Garmin zumo 550
K&N Air duster

#16

  • Guests

Публикувано 27 June 2012 - 15:58

Здравей колега! Много си полезен с тези съвети за Силвъра...Аз също се двуомя между Т-Макс и Силвър...Но и аз също като колегата съм отблъснат от висаката цена на инжекционовия Т-макс. Започвам вече да се замислям за Хондата....Днес ходих да гледам една 600 2004г.. Направи ми впечатление, че започва да върви след 2500 оборота/до този момент е буквално спряла/! Това нормално ли е..? Продавача каза , че така си било и дори от магазина на Хонда потвърдили /струва ми се че ме "метна" обаче..../. Имам и други въпросчета, като например....колко сантиметра става високах седалката при най крайното положение за регулиране и дали може с малко да се премести малката облегалчица на кръста с малко назад! Пиша нези теща защото съм 1.90 и малко ми идва нисичък /но поносимо все пак/ и краката почти ми опират в предницата и малките "жабчици"...Но ако облегалчицата се измести 2 см. назад що годе ще ми е перфектен!!! И се надявам че може да стане повече от тези каталогови 740 мм височина на седалката....
   Скутера ще ми трябва за дълаг път а в града ще си карам Маджестито...Така , че предпочитам да е 600. Но каква е разликата м-у тези до 2004 и тези след тази година до новата му визия....
Благодаря предварително  :)

#17 Тодоров

Тодоров

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 4046 Мнения:
  • МестонахождениеБанкя
  • Скутер:Honda Silverwing 600

Публикувано 28 June 2012 - 12:13

За работата на съидинителя,наистина е така.Поради това,че стоковите пружини са прекалено твърди,а и това,че двигателя е винтилиран и на ниски обороти от рода на 1500 не може да извади почти никакъв въртящ момент е сметнато,че на 2500 вече има достаначно тяга мотора да тръгне прилично.Може да се направи да тръгва от около 1900 оборота,но да ти кажа наистина докато тръгне трябва да се подбутваш с крака.За малката облегалка,аз си правих разни тестове и тя се движи напред назад по седалката.Може и изцяло да я махнеш.На два болта се държи които се виждат под седалката.Преди време си правих и повдигащи планки и изместих въпросната облегалка да ми подпира някъде на средата на гърба ,а не задника,но е малко неудобно в града.Иначе за дълаг път е добре,но малко убиваше спътника ми.Разликата в моделите до 2004 и тези след това е предимно визуална.След 2004 са с черни коловр джанти степенки и абсолютно всички алуминиеви части са боядисани в черно.Таблата на 600 кубиковоте се уеднаквяват с тези на 400 кубиковоте.Т.е.и на двете скоростомерите са до 180 км/ч Има и малка промяна в жабките покрай волана.Малко сме хората каращи 600 кубикови.Ако нещо друго те интересува питай.
Ако решиш да дигаш облегалката,мога да ти направя чертеж за планките или да ти подаря направо моите,тъй като вече не ги ползвам.
Публикувано изображение
__________________
Honda Silver wing 600
Xenon H7 Bosch cool white light
GIVI Monokey MAXIA 1 E51
GIVI Tank Bags  T463
GIVI Saddle Bags T479
GIVI Scooter screens D214KIT
Hot Grips Oxford
Garmin zumo 550
K&N Air duster

#18

  • Guests

Публикувано 28 June 2012 - 19:46

Благодаря човече! Аз много се запалип по тази Хонда! От снощи я сънувам....Направо се влюбих в МОЩА й !  (>: До сега все пренебрегвах Силвъра като вариянт, заради непривлекателната "задница", но като се загледам откривам чар и в нея...Май това е любов..хаха  :blush
Вечерта ходих да гледам една друга....Беше по стегната, като че ли, но при завой нещо ме увличаше..Питах собственика и той ми каза , че това били някакви лагери, които са за смяна и се намират под кормилото!?! 80 лева били..Не била удряна и т.н. Тази тръгваше по рано и по рязко може да бе регулирана на 1900-2000 об. Така по ми допада...Ако си взема такава ще я пипна по този начин...
Относно седалката...питах те защото когато вдигна и наникна в "търбуха" отдолу се виждат двата болта под седалката и предположих, че може да се регулира по някакъв начин....Но и двамата собстевинци явно не бяха ръчкали там! Благодаря за чертежа! Нека стигна до там да съм притежател на такава машинка и тогава ще се възползвам от помоща ти за седалката.
Никилираните детайли много ми харесват и смятам, че импонират на заглавието на максито :drool
Чуда се дали да не изчакам малко и да по събера повече парички и другата година да си взема някоя читава, че тези които гледах до сега бяха пълни с дребни и досадни забележки.../а и кое знае какви други имат в двигатела /
От друга страна нямам търпение да яхна една такава и да отпраша към морето  :))y  :scooter
Завиждам ти , че имаш Silver Wing....  :up Май много хора я пренебрегват пред Бъргмана 650...., но смятам незаслужено....Като изключим глезотийките на "Дръгмана" Хондата ми се струва по класическа и здрава... :up
Когато си взема ще се похваля.... :)

#19

  • Guests

Публикувано 28 June 2012 - 22:34

Пич това е Хонда имал сам честа да крам такава и беше уникално не се замисляй това е скутера дали ще е 600 или 400 това е скутера

#20 Тодоров

Тодоров

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 4046 Мнения:
  • МестонахождениеБанкя
  • Скутер:Honda Silverwing 600

Публикувано 10 July 2012 - 15:54

Ето един сайт в които са сравнени двата скутера.Honda Silver Wing 600 & Suzuki Burgman 650
http://www.motoua.ne...silverwing.html
Публикувано изображение
__________________
Honda Silver wing 600
Xenon H7 Bosch cool white light
GIVI Monokey MAXIA 1 E51
GIVI Tank Bags  T463
GIVI Saddle Bags T479
GIVI Scooter screens D214KIT
Hot Grips Oxford
Garmin zumo 550
K&N Air duster




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни