Момчета я дайте малко акъл. Бях в чужбина 2 месеца и половина. Онзи ден се прибрах и исках да го запаля, давам на контакт светва V лампата за ремъка, но бензиновата помпа изобщо не се чу нито светна лампата FI за инжекциона. Прегледах бушони, акумулатора съм го взел от зарядното и ток има достатъчно, стартера върти, но без да се чуе помпата да подкачи няма палене. Мерих датчика на степенката в прибрано състояние е 0 ома в долно е около 70-80 ома. Мерих и прекъсвача на дясната дръжка и там всичко е наред. И като цяло съм зациклил от къде може да е проблема.
1024 отговора на тази тема
#1021
Публикувано 25 December 2020 - 14:42


#1022
Публикувано 25 December 2020 - 15:16

#1023
Публикувано 26 December 2020 - 11:03
От голямото червено копче до масура.
Мяза ми на натиснато...
Мяза ми на натиснато...
#1024
Публикувано 30 December 2020 - 06:54
С помощта на Тони стигнах до проблема. При подаване на контакт нямаше никаква реакция от имобилайзера, бензиновата помпа и инжекциона. Прегледах всичко каквото се сетих, пачи крак - работи, стоп двигател бутон - работи, бушони - здрави, захранване на всички групи бушони от основното реле - налично. Какъв беше проблема.Бушон с означение на ел.схемата "Е" подава напрежение на реле "стоп двигател" (гаси мотора след като бъде активиран пачия крак, бутон стоп двигател или просто се завърти ключа.) това реле след като бъде активно подава напрежение на ECU, което пък захранва имобилайзера. Същото това реле подава напрежение на релето отговарящо за бензиновата помпа и нивомера за гориво. Моят проблем се изразява ше в лош контакт на краката на релето. Проблем е, че се разглобява цялата предница,за да имам достъп до тия 2 релета. Дано съм полезен с тази информация.

#1025
Публикувано 18 January 2021 - 18:45
Купувам слюда за силвър от 2001 до 2007 год. Ако някой може да предложи да даде номер на лс.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни