96
#701
01 февруари 2018 - 19:05
Благодаря за бързите отговори, но идеята е да разберем колко върви камбана втора ръка запазена. ?
#702
06 февруари 2018 - 22:46
Реших да поглезя скутера. Слагам нови маркучи на спирачките и понеже процедурата се оказа по-сложна и с повече разглобяване от очакваното, се заиграх и със слюдата и мигачите. Полирах ги с пасти 3М, но сега се чудя какво покритие да им нанеса. С фолио става малко грубо, та се зачудих някой ползвал ли е услугите на CeramicPro или нещо подобно ? ?ли пък да нанеса някакъв защитен лак за пластмаса в домашни условия ?
2007 Silver Wing 600
2020 KTM EXC 300
2020 KTM EXC 300
#703
10 февруари 2018 - 16:22
-
#705
10 февруари 2018 - 17:24
Мисля и за прогресивни пружини отпред,но още се чудя!Пишат хубави неща!Ако някой има впечатления или мнение-да казва!
#706
10 февруари 2018 - 19:38
? аз си го мислих, ама повече държа на оригинала. ?
#707
10 февруари 2018 - 21:36
В смисъл?Оригиналът е по-добър?
#709
01 март 2018 - 11:25
Търся сървис менуал но по възможност на английски. Някои да е срещал по мрежата?
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#710
01 март 2018 - 17:41
Търся сървис менуал но по възможност на английски. Някои да е срещал по мрежата?
?мам, но за съжаление на немски. Напиши ми на ЛС мейл да ти го пратя, защото е 38мб. Бях ровил доста преди време и така и не намерих на английски. Ще е добре ако успеем да го прикачим към темата някак за да го ползват всички
2007 Silver Wing 600
2020 KTM EXC 300
2020 KTM EXC 300
#711
01 март 2018 - 20:23
Мерси но и аз имам на немски и не ми върши много Работа.
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#712
04 март 2018 - 21:25
Защо не пишете до Honda България нека се поразмърдат.
#713
09 март 2018 - 12:27
Сезона наближава, а аз срещнах проблем. Не мога да обезвъздуша спирачките. Какво ли не изпробвах, явно въздуха си седи някъде, защото ръчките са "гумени", потъват чак до дръжките и апаратите не връщат както трябва. Маркучите са нови, апаратите на колелата в идеално състояние, буталцата на спирачната помпо също. Моля някой, който е извършвал процедурата, да даде мнение по въпроса !
2007 Silver Wing 600
2020 KTM EXC 300
2020 KTM EXC 300
#714
09 март 2018 - 17:39
Аз срещам същия проблем с комбинираната. При мен спира но не е това което трябва Да е. На vfr 800 vtec системата е същата и и може от там да потърсим инфо. Е мануала пише че първо се обезвъздушава предната и после задната, но само толкова. Нищо по специфично не пише.
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#715
10 март 2018 - 06:57
Не си спомням как точно го правих на моя, но мисля, че като се обезвъздуши предният апарат с дясната спирачка (ръкохватка) после същият апарат и със лявата спирачка (ръкохватка) и накрая задният апарат пак със лявата ръкохватка. Успех.
#716
10 март 2018 - 08:14
Ако трябва долейте и още спирачна течност.
#717
11 март 2018 - 19:45
1. Правите си един съд с две чучурки.
2. Купувате си един какъв да е еджектор (да не смучите с уста).
3. Свързвате еджектора с компресор.
4. Ваккума на еджектора с едната чучурка.
5. Другата чучурка с първия (по избор) спирачен апарат.
6. Отвивате, пускате вакуума и като спрат мехурите завивате. През това време един шерп долива в казанчето.
Спестявате помпане, оливане, време, течност и нерви.
2. Купувате си един какъв да е еджектор (да не смучите с уста).
3. Свързвате еджектора с компресор.
4. Ваккума на еджектора с едната чучурка.
5. Другата чучурка с първия (по избор) спирачен апарат.
6. Отвивате, пускате вакуума и като спрат мехурите завивате. През това време един шерп долива в казанчето.
Спестявате помпане, оливане, време, течност и нерви.
#718
12 март 2018 - 22:00
1. Правите си един съд с две чучурки.
2. Купувате си един какъв да е еджектор (да не смучите с уста).
3. Свързвате еджектора с компресор.
4. Ваккума на еджектора с едната чучурка.
5. Другата чучурка с първия (по избор) спирачен апарат.
6. Отвивате, пускате вакуума и като спрат мехурите завивате. През това време един шерп долива в казанчето.
Спестявате помпане, оливане, време, течност и нерви.
2. Купувате си един какъв да е еджектор (да не смучите с уста).
3. Свързвате еджектора с компресор.
4. Ваккума на еджектора с едната чучурка.
5. Другата чучурка с първия (по избор) спирачен апарат.
6. Отвивате, пускате вакуума и като спрат мехурите завивате. През това време един шерп долива в казанчето.
Спестявате помпане, оливане, време, течност и нерви.
#719
13 март 2018 - 07:54
Да де, ама аз съм вакумирал 2-3 системи на силвър и предният апарат имат луфт м/у резбата на пробката и самият апарат от там дърпа въздух и не става. Задният апарат не е така.? не е нужно много, само голяма спринцовка и маркуч. ?
2007 Silver Wing 600
2020 KTM EXC 300
2020 KTM EXC 300
#720
13 март 2018 - 09:46
Понякога въздух има в помпата и в апарата. След първите мехури трябва да се изсмучат и вторите...