96
#741
01 май 2018 - 21:28
Ако това е инжекция, то "тихите" обороти не се настройват с отвертка, а с диагностичен софтуер. Болта, който си въртял, не трябва да се пипа - въртенето му води до противодействие от стъпковия мотор, затова не дава очаквания ефект. Трябва да върнеш болта във фабрично положение за правилната работа на стъпковия мотор. ? 1500 об/мин звучат като перфектни фабрично зададени и не виждам причина да бъдат променяни, ако толкова трябва да бъдат по книга.
#742
01 май 2018 - 21:58
1300 оборота трябва да са тихите.А сега ,ако някой каже за какво е този болт и кое е фабричното му положение.....
#743
01 май 2018 - 22:05
и понеже се върнах малко назад,на стр.1,пост №10,колегата Тодоров обяснява за реглаж и настройка на дроселите и за РЕГУЛ?РАНЕ на оборотите именно с този болт,който аз съм въртял...Така,че този болт едва ли има зададено фабрично положение!Поне според мен...
#746
02 май 2018 - 12:16
Колега сигурен ли си за гумата? Монтьора ми каза, че проблема бил в задните тампони на двигателя. Били разбити.
Разбитите тампони ще ги усещаш при подаване и отнемане на газ. Така, както описваш, аз разбирам, че вибрацията е високочестотна.
Разбитите тампони се усещат като да "върти гъза" и да ти криволичи мотора при промяна в тягата.
Това, че са разбити тампоните е едно на ръка. Просто споделям мой опит с подобни симптоми. Ако не бях сменил току-що гумите, щях да съм убеден, че имам разбит лагер. Така се усещаше...
#747
02 май 2018 - 16:21
и понеже се върнах малко назад,на стр.1,пост №10,колегата Тодоров обяснява за реглаж и настройка на дроселите и за РЕГУЛ?РАНЕ на оборотите именно с този болт,който аз съм въртял...Така,че този болт едва ли има зададено фабрично положение!Поне според мен...
#748
04 май 2018 - 22:41
Разбитите тампони ще ги усещаш при подаване и отнемане на газ. Така, както описваш, аз разбирам, че вибрацията е високочестотна.
Разбитите тампони се усещат като да "върти гъза" и да ти криволичи мотора при промяна в тягата.
Това, че са разбити тампоните е едно на ръка. Просто споделям мой опит с подобни симптоми. Ако не бях сменил току-що гумите, щях да съм убеден, че имам разбит лагер. Така се усещаше...
Разбитите тампони се усещат като да "върти гъза" и да ти криволичи мотора при промяна в тягата.
Това, че са разбити тампоните е едно на ръка. Просто споделям мой опит с подобни симптоми. Ако не бях сменил току-що гумите, щях да съм убеден, че имам разбит лагер. Така се усещаше...
Много ти благодаря колега! ? при мене е такова усещането. Направо като разбит лагер. Надявам се че ще се намести скоро
?мам да черпя бира...
#749
14 май 2018 - 13:56
Здравейте.
?скам да ви попитам няколко неща относно модела 400.
Заслужава ли си да се инвестира в такъв скутер при положение, че ще се кара със 70-80 (рядко 100). Харесвам Хонда Джаз 250, също и Малагути Медисън 200.
Преди години (разбирайте 10-тина) карах много мотори, големи - гпз 900, цбр-ри и т.н. А туристическото ендуро си бе някаква мечта за мен. От скоро и брат ми кара едно голо Казвазаки зр7, което покарах насам-натам. Та реших да си взема скутер, защото съм отвикнал, а и ми е досада да ръчкам тези скорости, а и ми харесва вида на макси скутера с високата слюда. Добре се крие човек зад нея и не усеща вятъра. Харесвам по-малки и скромни моторчета с нисък разход и лесни за ремонт. А с оглед на това, че силвър уинда е 2 цилиндъра ? Скутера ми трябва с идея да се пътува на далеч от време на време лятно време, както и за съпорт на състезания по колоездене.
?скам да ви попитам няколко неща относно модела 400.
Заслужава ли си да се инвестира в такъв скутер при положение, че ще се кара със 70-80 (рядко 100). Харесвам Хонда Джаз 250, също и Малагути Медисън 200.
Преди години (разбирайте 10-тина) карах много мотори, големи - гпз 900, цбр-ри и т.н. А туристическото ендуро си бе някаква мечта за мен. От скоро и брат ми кара едно голо Казвазаки зр7, което покарах насам-натам. Та реших да си взема скутер, защото съм отвикнал, а и ми е досада да ръчкам тези скорости, а и ми харесва вида на макси скутера с високата слюда. Добре се крие човек зад нея и не усеща вятъра. Харесвам по-малки и скромни моторчета с нисък разход и лесни за ремонт. А с оглед на това, че силвър уинда е 2 цилиндъра ? Скутера ми трябва с идея да се пътува на далеч от време на време лятно време, както и за съпорт на състезания по колоездене.
#750
15 май 2018 - 07:14
Силвъра е най-удобен,най-тежък.
Джаза е компромис с разход близък до този на силвъра.По-добре форца.Цената е същата.
Медисона е хубав и много неудобен.
Джаза е компромис с разход близък до този на силвъра.По-добре форца.Цената е същата.
Медисона е хубав и много неудобен.
#753
16 май 2018 - 16:48
Здравейте,какво мислите,утре ще ходя да ги гледам?
#754
16 май 2018 - 18:08
Днес ги гледах на живо същите. Работи много добре първия. Почти не се чува на място, дори с леко газ. ?зглеждат добри машинки като тип.
Но за съжаление избрах друг по-малък макси скутер на Сузуки. Успех на всички.
Но за съжаление избрах друг по-малък макси скутер на Сузуки. Успех на всички.
#755
16 май 2018 - 22:14
Здраврйте приятели...нов съм
сред вас и имам нужда от помощ ..?скам да попитам собственици на silwer
600 - ките За спортен вариатор j costa top performars .. моля дайте мнение и ми помогнете защото се двуомя закупих си вариатор но прочетох доста негативни мнения .. за доста бързо износване на останалите части заради високите обороти при тръгване. ..и още куп неща ..моля дайте мнение ако се кара нормално добре ли щее или не имам спортен филтър и гърне тел. 0888 615 628.ако решите
лично ..благодаря ви предварително.
сред вас и имам нужда от помощ ..?скам да попитам собственици на silwer
600 - ките За спортен вариатор j costa top performars .. моля дайте мнение и ми помогнете защото се двуомя закупих си вариатор но прочетох доста негативни мнения .. за доста бързо износване на останалите части заради високите обороти при тръгване. ..и още куп неща ..моля дайте мнение ако се кара нормално добре ли щее или не имам спортен филтър и гърне тел. 0888 615 628.ако решите
лично ..благодаря ви предварително.
#757
18 май 2018 - 08:34
,,
#758
19 май 2018 - 09:47
Благодаря на колегата veno81. Единственият човек който се отзова и не само а и набързо разби всички мои притеснения и всяко мое чудене със опита и знанията които е натрупал през годините относно спортните вариатори j.costa.. ,? евала...страхотен пич си.
#759
19 май 2018 - 20:04
А защо не споделиш споделеното от veno81 за спортните вариатори?Може би другите колеги нямат неговия опит,но ще им е интересно да научат нещо...
#760
20 май 2018 - 15:40
е той вено не продава ли j costa?