13
#1
08 юни 2012 - 01:04
APRILIA SR50R
Година - 2006 / Кубатура - 70cc / Вид двигател - 2T / Охлаждане - Водно
Cylinder Kit: Stage6 Streetrace 70cc
Variator: Stage6 Sport Pro
Rollers: 4.2g Naraku (5.0g motoforce)
Clutch: Stage6 Sport Pro
Clutch Bell: Motoforce Racing
Contraspring: Stage6 MEDIUM
Torsion Controller: Malossi
Drive Belt: Motoforce Racing Kevlar
Exhaust: LeoVince ZX
Air Filter: Stage6 Double Layer
Reed Petals: Italkit
Carburetor: Dell'Orto 17,5
Main Jet: 65
Choke: BGM Manual
Spark Plug: Denso Iridium IW27
Fuel Hose: Stage6
Fuel Filter: Motoforce
Exhaust Silencer Wool: Hebo
Battery: Varta Funstart YB9-B
Riser Kit: Stage6
Brake Cylinders Caps: Stage6
Indicator Lenses: BGM Black
Side Stand: Buzzetti
Grips: Progrip 732 Gel Touch
Bar Ends: Ducati
Paint: Kawasaki Blazing Pearl Orange (470)
Front Tyre: Michelin Pilot Sport SC 130/60R13
Rear Tyre: Michelin Pilot Sport SC 140/60R13
Oil: MOTUL Scooter Power 2T
Gear Oil: MOTUL Scooter Gear 80W-90
Brake Fluid: MOTUL DOT 3&4
Petrol: Lukoil Ecto Sport 98
Година - 2006 / Кубатура - 70cc / Вид двигател - 2T / Охлаждане - Водно
Cylinder Kit: Stage6 Streetrace 70cc
Variator: Stage6 Sport Pro
Rollers: 4.2g Naraku (5.0g motoforce)
Clutch: Stage6 Sport Pro
Clutch Bell: Motoforce Racing
Contraspring: Stage6 MEDIUM
Torsion Controller: Malossi
Drive Belt: Motoforce Racing Kevlar
Exhaust: LeoVince ZX
Air Filter: Stage6 Double Layer
Reed Petals: Italkit
Carburetor: Dell'Orto 17,5
Main Jet: 65
Choke: BGM Manual
Spark Plug: Denso Iridium IW27
Fuel Hose: Stage6
Fuel Filter: Motoforce
Exhaust Silencer Wool: Hebo
Battery: Varta Funstart YB9-B
Riser Kit: Stage6
Brake Cylinders Caps: Stage6
Indicator Lenses: BGM Black
Side Stand: Buzzetti
Grips: Progrip 732 Gel Touch
Bar Ends: Ducati
Paint: Kawasaki Blazing Pearl Orange (470)
Front Tyre: Michelin Pilot Sport SC 130/60R13
Rear Tyre: Michelin Pilot Sport SC 140/60R13
Oil: MOTUL Scooter Power 2T
Gear Oil: MOTUL Scooter Gear 80W-90
Brake Fluid: MOTUL DOT 3&4
Petrol: Lukoil Ecto Sport 98
#2
08 юни 2012 - 02:02
Супер е :P
#3
08 юни 2012 - 07:47
Уникална е!!! :drool
По горе едно приятелче беше писало температура до 800 градуса, което е невъзможно понеже точката на топене на алуминия е 660 градуса , при 800 няма да е останал двигател, няма да има какво да ремонтираш.
#4
08 юни 2012 - 07:56
браво голям мерак имаш колега :scooter
skype sven6230i
#5
08 юни 2012 - 13:04
Браво уникална е ср-ката :P :P
#6
08 юни 2012 - 14:09
най-хубавата SR - ка :) Дай още снимки
Луд, Шашов и Недокръстен
#7
08 юни 2012 - 14:29
Лол това е вече красова :drool Можеш ли да кажеш колко ти излязоха частите
Секи шут отзад,е крачка напред.
#8
08 юни 2012 - 19:36
#9
08 юни 2012 - 22:27
:waw: изродддддддддддддд
#12
09 юни 2012 - 09:54
Уникат ... :scooter
#13
10 юни 2012 - 23:13
страшен...
#14
10 юни 2012 - 23:19
Уникален проект! :drool
#15
11 юни 2012 - 00:44
Днес имах малко свободно време следобеда и си направих един импровизиран едночасов тракдей на едно тайно местенце където става за каране. Споделям страхотни впечатления от гумите, и всичко което бях чел като ревюта по чуждите форуми за Pilot Sport SC се оказа вярно. Доста бързо загряват, никакво приплъзване при отваряне на газта в завои - не че разполагам и с кой знае каква мощност де, и двете гуми са работили до външните си ръбове и на няколко пъти усетих че съм на косъм при ляв завой да запозная картера с асвалта.. последствията после са грозна гледка. В близките дни със свободно време обмислям да направя малко промени за което ще съм благодарен ако по-запознатите споделят идеи. Мисля за малък ъпджет на карба, в момента съм с 65 и пина на иглата е най-горе т.е. затворена максимално което за мен е странно че със същият жигльор карах и стоковия 50cc. Разбира се ще започна с безплатната версия с преместването на пина поне по средата. Въпроса ми е има ли нужда от ъпджет при положение че 65-цата захранва достатъчно цилиндъра, ще получа ли повече пърформанс с нещо от рода на 68,72,75? Всеобщото мнение за жигльор на 70cc спорт клас, airbox и 17.5 карб е от порядъка 65-75. Също така, кое е по рентабилно - да сложа само карбнови клапи на стоковия държач или цял клаподържач с по-голям отвор? ?ма ли нужда този цилиндър изобщо от промяна на стоковите му клапи? ? на последно място искам да позволя на вала повече обороти тъй като със ZX вървяха 4.8g но размера на ролките беше за стоковия вариатор, така че съм в процес на търсене на 16x13. В един български сайт видях че уж имат налични Naraku 4.2g и 4.5g ще ги прослушвам тия дни да видя кво имат и кво не.
#16
11 юни 2012 - 01:47
Пробвай със по-голям жигльор, би трябвало да има ефект. Ако имаш от някъде да пробваш един карб 21 да видиш разликата, но не знам дали ще те бърка разхода (при мен на спорт кит с 21ца беше около 5 на 100). Определно колектор с по-голям отвор има ефект заедно с карбонови клапи.
#17
11 юни 2012 - 09:48
аз съм с ДР цилиндер пак спорт клас и като бях с 60 жиглиор мотора не искаше да мъцне после пробвах с 70 и се оправи горе доло и сега съм с 80 и мотора върви идялно и мисля и с 90 да пробвам защото и при тоя има много много малко замисляне,но то е минимално,а отностно клапите аз съм си с стокови и няма ядове трябва като взимаш клапи да гледаш дебелината,ролки си сложи 4 грама точно и ще ти е идялен мотора ! Успех ! :scooter
#18
11 юни 2012 - 18:34
Брато влюбих се в скутерчето ти :lolol просто е уникална тая априлия :P със здраве да си я караш и да не дава ядове
#19
12 юни 2012 - 01:13
Много хубава ср-ка браво за труда :scooter
#20
17 юни 2012 - 13:31
уникална е :woww
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Силов тунинг →
Aprilia SR 50 от сток към кит Malossi 70cc17 апр 2022 Aprilia sr50 malossi кит, Aprilia |
|
|
||
Търговия →
Купува-скутери, части →
Търся бобина за Aprilia SR50 СПЕШНО24 авг 2021 търся, бобина, aprilia, ср50, ср |
|
|
||
Търговия →
Продава/Купува-аксесоари →
Продавам куфар за Aprilia18 яну 2021 Куфар, Aprilia |
|
|
||
Търговия →
Продава-скутери →
Продавам Yamaha T max 50029 фев 2020 malossi |
|
|
||
Търговия →
Продава-части →
Продавам джанти за Aprilia Sr Street12 фев 2020 aprilia, джанта, джанти |
|
|