•         

Съобщение

Присъединете се в официалната FACEBOOK група на СКУТЕР КЛУБ БЪЛГАР?Я- ТУК
Присъединете се в групата само за покупка и продажба на скутери и части във FACEBOOK - ТУК

ВН?МАН?Е ! НЕКОРЕКТЕН СЕРВ?З - ПРЕДСТАВ?ТЕЛ?ТЕ НА АПР?Л?Я


#1 Christrans

Christrans

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 0

30 май 2013 - 16:50

Здравейте,

Пиша тази тема за да предпазя членовете на форума и феновете на Априлия от измами в сервиза на представителството на Априлия на ул.Кирил и Методий . Предполагам всички знаят за кой става дума Собственикът на магазина е изключително некомпетентен, но хитър и лукав Закарах си мотора на ремонт и след доста дълго време ме извикаха да си го взема, защото бил готов. Съвсем доверчиво платих за услугата и си тръгнах, след което установих, че съм станал обект на подла измама Моторът ми не пали и прекъсва на високи обороти Върнах се обратно, но...
Вече един месец ме лъжат , че ще го оправят

Внимавайте ! Не ставайте жертви на този трудно говорещ  българки господин !

scooterhouse.net

#2 svilen

svilen

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 3
  • Скутер:aprilia sr

19 декември 2013 - 11:56


http://nfs.mobile.bg...ls&slink=5428bw ..ул. Цар Симеон 165 А
тел.: 0879 570 560
Регион: София.Това съобщение е за всички бъдещи клиенти на въпросния търговец,моля ви не повтаряйте моята грешка.Ще поясня защо;след като направих поръчка за 125лв. за водна помпа в отлично състояние,заден диск и големия мои проблем АМОРТ?СЬОР ЗАДЕН..за начало да почна с водната помпа..едвам я отворих и добре,че беше счупена едната тръбичка и се наложи.Вътре беше толкова задръстена че онемях едва ли щеше да издържи и 10км..Второто е диска за него нямам коментар защото не е монтиран поради породените нерви с третото...да се надяваме да нямам грижи.Амортисьор заден с голямо желание и радост видях,че е нов каквато беше уговорката,но при поставянето му се разбра,че е с 4см по малак.Веднага се обадих на въпросния търговец за обяснение,а той с моментално с извинение ми обясни че е грешка в склада.От там до днес като да поясня мина вече месец звъня и в редките случаи когато ми се дига е поради това че звания от друг номер и всеки пат ми се казва утре ти го пращам или ще проверя и ще ти се обадя или пак гореспоменатата грешка на склада или чакам да пристигне или пратен е вече.Всичките оправдания поднесени с майсторски извинения,което ме трогваше винаги но се разбра че само в това е добър .Така вече месец може и повече се надявам на човешко отношение и разбиране,което би трябвало да получа за да остана доволен ако не се лъжа е целта на всеки търговец.За съжаление има и такива които търсят  моментната печалба с никаква идея за бъдеще.надявам се да се видим с въпросния човек и да се разберем по един или друг начин.
  • 0