Към съдържанието


Съобщение

Присъединете се в официалната FACEBOOK група на СКУТЕР КЛУБ БЪЛГАРИЯ- ТУК


Проблем с Piaggio Beverly 200 ( изгасва в движение )


  • Please log in to reply
9 отговора на тази тема

#1 Dragomirov

Dragomirov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 3 Мнения:
  • Скутер:Piaggio Beverly 200

Публикувано 23 July 2013 - 08:48

Здравейте ! Имам проблем със скутера. След не повече от 5 км. каране, моторчето изгасва в движение. Спирам и се опитвам да запаля, но не става колкото и да въртя ... След около 15- 20 мин. престой завъртам стартера и пали от раз и работи перфектно все едно нищо не е било и така до следващите 3-5 км. и отново изгасва и историята се повтаря ... след още толкова време престой завъртам и пали без проблеми, но преди тези 15 мин. колкото и да въртя не запалва. Много странна история защото моторчето работи и върви абсолютно нормално. Върти ми се нещо в главата че може да загрява и евентуално да има някаква защита да не прегрее и за това да изгасва и след тези 15-20 мин. престой като поизстине и си пали нормално ... но честно казано нямам представа дали е възможен такъв сценарий. :huh:

Моля някой ако има някакви идеи да пише. Благодаря предварително !

scooterhouse.net

#2 duxtara

duxtara

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 361 Мнения:
  • МестонахождениеСофия,България
  • Скутер:honda dio af-18 (The Orange Devil)

Публикувано 23 July 2013 - 09:14

Нали е автоматичен съединитела? Като загасне чува ли се нещо странно?!?

П.С.- Според мен затяга(ако ти е нов двигателя)
I`m too fly to be low kid ! ! !

#3 Dragomirov

Dragomirov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 3 Мнения:
  • Скутер:Piaggio Beverly 200

Публикувано 23 July 2013 - 15:31

Едва ли съединителя да ми е проблем ... Движа се нормално, не ми падат оборотите а изгасва изведнъж в движение. Прави го и с висока и с ниска скорост тоя номер. 15 мин. почивка и пали като по часовник ама не си е работа през няколко км. да спирам за по 15 мин.

Този пост е редактиран от Dragomirov: 23 July 2013 - 15:32


#4 Dragomirov

Dragomirov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 3 Мнения:
  • Скутер:Piaggio Beverly 200

Публикувано 29 July 2013 - 13:59

Просто за информация ако на някой му се получи същия проблем ... оказа се че проблема е в датчика на хол който върви комплект с алтернатора и е от дясната страна на мотора зад водната помпа.

#5 kenzef4o

kenzef4o

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 57 Мнения:

Публикувано 28 August 2014 - 22:43

И аз имам почти същия проблем ама като дигна над 80 !Цял ден го карам и излезнах на околоврасното да го пробвам и как стигнах 75 80 почна да пука гърнето и да губи мощност и подавам връщам газта и върви обаче намалява и одбивам изгасва паля го веднага и тръгвам и карам с 60 65 няма ядове но как пак стигнах 75 80 и до там ?

#6 kenzef4o

kenzef4o

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 57 Мнения:

Публикувано 31 August 2014 - 19:52

Колеги в кой сервиз в софия да си обслужвам piaggioto и части от къде да си празарувам ?

Този пост е редактиран от kenzef4o: 31 August 2014 - 19:55


#7 XEPO

XEPO

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1227 Мнения:
  • МестонахождениеАтина

Публикувано 01 September 2014 - 05:12

Виж мнениетоDragomirov написа на 29 July 2013 - 13:59 :

Просто за информация ако на някой му се получи същия проблем ... оказа се че проблема е в датчика на хол който върви комплект с алтернатора и е от дясната страна на мотора зад водната помпа.
Колега,как установи,че проблема е от датчика на Хол?Питам понеже ми се струва доста странно.Този датчик или работи или не.При аналогичен проблем при мен повредата се оказа в бубината.

#8 kenzef4o

kenzef4o

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 57 Мнения:

Публикувано 03 September 2014 - 12:11

? :22scooter:

#9 Злостър

Злостър

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Members
  • Pip
  • 1 Мнения:

Публикувано 31 July 2020 - 07:43

Виж мнениетоkenzef4o написа на 28 August 2014 - 22:43 :

И аз имам почти същия проблем ама като дигна над 80 !Цял ден го карам и излезнах на околоврасното да го пробвам и как стигнах 75 80 почна да пука гърнето и да губи мощност и подавам връщам газта и върви обаче намалява и одбивам изгасва паля го веднага и тръгвам и карам с 60 65 няма ядове но как пак стигнах 75 80 и до там ?
Колега, какво се оказа, имам същия проблем.

Този пост е редактиран от Злостър: 31 July 2020 - 07:43


#10 krasy

krasy

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 194 Мнения:
  • МестонахождениеБУРГАС
  • Скутер:BURGMAN 400 1999

Публикувано 31 July 2020 - 17:11

Датчиците на ХОЛ полудяват от прегряване.  Не познавам въпросният мотор но опитът ми с японски е че сензорът на кол. вал обикновено е индуктивен (бобинка с магнитче) и не капризничи към температура. Хващал съм повреден ХОЛ  като му свържа на импулсния край един светодиод през 5 килоома. И го оставям там да си живее на кабелите няколко дни.  Диодът си мига докато двигателя работи на празен ход или при въртене на стартер. На обороти вече не се вижда мигането.   В момента в който угаснеш пробваш да въртиш на стартер и ако диода не мига е 100 проц. сигурно че ХОЛ-ът е откачил....   Тоя номер с диода обаче не е толкова приложим при индуктивен датчик.


   Късно видях датата на темата но за някой може да е интересно.....

Този пост е редактиран от krasy: 31 July 2020 - 17:16





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни