4
СПЕШНО !Yamaha Majesty 125 проблем бушон на акумулатор
BobbyNaidenoww
, авг 27 2013 21:50
yamaha majesty 125 акумулатор бушон проблем инсталация спешно
#1
27 август 2013 - 21:50
Здравейте, колеги.
Преди няколко дни си купих Yamaha Majesty 125cc. ?мам един проблем с него и реших да го споделя с вас, с надеждата някой да помогне . Така, стария акумулатор го свалих да се зарежда и сложих батерия 7ah. С нея всичко си е добре, но не се събира в дупката и ме дразни. Тази вечер реших да си сложа стария акумулатор, но излезна един проблем. Когато го свържа бушонът гърми. 4 бушона (15ah) прецаках и не става. Въпросът ми е дали някой знае защо се получава така и какво трябва да направя ? Благодаря предварително.
Преди няколко дни си купих Yamaha Majesty 125cc. ?мам един проблем с него и реших да го споделя с вас, с надеждата някой да помогне . Така, стария акумулатор го свалих да се зарежда и сложих батерия 7ah. С нея всичко си е добре, но не се събира в дупката и ме дразни. Тази вечер реших да си сложа стария акумулатор, но излезна един проблем. Когато го свържа бушонът гърми. 4 бушона (15ah) прецаках и не става. Въпросът ми е дали някой знае защо се получава така и какво трябва да направя ? Благодаря предварително.
#2
27 август 2013 - 21:54
Да не си дал нещо на късо?
#4
27 август 2013 - 22:02
Единият бушон на Ямахата е 30ah а другият 7,5 . Ти къде слагаш бушон 15ah?
#5
27 август 2013 - 22:26
На плюса на акумулатора (като аванс) е пуснат и имам бушон от 15ah.
#6
28 август 2013 - 17:07
Ето снимки как трябва да е-
http://prikachi.com/...41/6496041c.jpg
http://prikachi.com/...39/6496039a.jpg
20А- на плюса на акумулатора
7.5- за фаровете
http://prikachi.com/...41/6496041c.jpg
http://prikachi.com/...39/6496039a.jpg
20А- на плюса на акумулатора
7.5- за фаровете
#7
29 август 2013 - 00:24
При мен е само един бушон и едно гнездо на плюса на акумулатора (15А), за фаровете нямам. Мисля, че е преправяно. С сух (не съм сигурен дали се води такъв) акумулатор не ми гърми бушони (батерия за UPS от 7ah).... Другият акумулатор (с който гърми) е пак 7ah, но не знам защо се получава така
#8
29 август 2013 - 00:51
колега пробвай да размениш клемите ако гръмне пак не знам от какво е но успех поне пробвай
#9
29 август 2013 - 01:45
колега опитай със 20А бушон мисля че ще се получи..
#10
29 август 2013 - 12:25
Страх ме е с 20А бушон да не гръмне нещо по инсталацията. ?ма ли някакви шансове ?
#11
29 август 2013 - 12:46
Здравей колега,
Казваш, че си зареждал стария акумулатор. След заряда мери ли с волтметър колко е напрежението и с каква полярност е?
?мам усещането, че нещо си объркал с поляритета.
Казваш, че си зареждал стария акумулатор. След заряда мери ли с волтметър колко е напрежението и с каква полярност е?
?мам усещането, че нещо си объркал с поляритета.
#12
29 август 2013 - 12:58
Привет.
Да, зареждах го със зарядно, което автоматично си регулира ампеража. Честно да ти кажа, не съм го замервал изобщо. ?ма ли някакъв шанс да се е повишило напрежението или ампеража?
Да, зареждах го със зарядно, което автоматично си регулира ампеража. Честно да ти кажа, не съм го замервал изобщо. ?ма ли някакъв шанс да се е повишило напрежението или ампеража?
#13
29 август 2013 - 13:52
Със сигурност зарядното не си регулира автоматично ампеража. Нещо друго му е автоматично вероятно, но не и това. А пък точно тук е тънкия момент - големите акумулатори се зареждат с голям заряден ток, а малките - с малък. Затова зарядните за автомобилни акумулатори прецакват мотоциклетните. Не знам обаче какво точно е твоето зарядно.
Но това ти е най-малкия проблем в момента. Първо, трябва да премериш поляритета на акумулатора: виждал съм обърнат на зарядното акумулатор, който си е сменил поляритета. Вярно, нищо не става от него вече, ама все пак има някакъв заряд и държи ток. Провери това. Друга вероятност е, да си обърнал веднъж поляритета, нещо по мотора да е изгоряло и сега да окъсява и да гори предпазителя. Пак трябва мерене, за да се открие кое окъсява. Работата обаче май клони към ходене на майстор, щото като гледам к'ъв турлю гювеч са ти мерните единици... не знам...
Но това ти е най-малкия проблем в момента. Първо, трябва да премериш поляритета на акумулатора: виждал съм обърнат на зарядното акумулатор, който си е сменил поляритета. Вярно, нищо не става от него вече, ама все пак има някакъв заряд и държи ток. Провери това. Друга вероятност е, да си обърнал веднъж поляритета, нещо по мотора да е изгоряло и сега да окъсява и да гори предпазителя. Пак трябва мерене, за да се открие кое окъсява. Работата обаче май клони към ходене на майстор, щото като гледам к'ъв турлю гювеч са ти мерните единици... не знам...
#14
29 август 2013 - 14:09
колега пробва ли да обърнеш клемите няма да изгубиш нищо освен още един бушон ако не стане
#15
29 август 2013 - 15:40
Със сигурност зарядното не си регулира автоматично ампеража. Нещо друго му е автоматично вероятно, но не и това. А пък точно тук е тънкия момент - големите акумулатори се зареждат с голям заряден ток, а малките - с малък. Затова зарядните за автомобилни акумулатори прецакват мотоциклетните. Не знам обаче какво точно е твоето зарядно.
Но това ти е най-малкия проблем в момента. Първо, трябва да премериш поляритета на акумулатора: виждал съм обърнат на зарядното акумулатор, който си е сменил поляритета. Вярно, нищо не става от него вече, ама все пак има някакъв заряд и държи ток. Провери това. Друга вероятност е, да си обърнал веднъж поляритета, нещо по мотора да е изгоряло и сега да окъсява и да гори предпазителя. Пак трябва мерене, за да се открие кое окъсява. Работата обаче май клони към ходене на майстор, щото като гледам к'ъв турлю гювеч са ти мерните единици... не знам...
Но това ти е най-малкия проблем в момента. Първо, трябва да премериш поляритета на акумулатора: виждал съм обърнат на зарядното акумулатор, който си е сменил поляритета. Вярно, нищо не става от него вече, ама все пак има някакъв заряд и държи ток. Провери това. Друга вероятност е, да си обърнал веднъж поляритета, нещо по мотора да е изгоряло и сега да окъсява и да гори предпазителя. Пак трябва мерене, за да се открие кое окъсява. Работата обаче май клони към ходене на майстор, щото като гледам к'ъв турлю гювеч са ти мерните единици... не знам...
#16
29 август 2013 - 16:26
Здрасти колега аз май така си прецаках акумулатора със зарядно за кола, кажи ми от къде и какви са зарядните за мотоциклет
ето: http://www.bgrider.c...=60&product=216
и това, но продукта не е наличен http://www.motorco.b...oducts_id=43832
Зарядно за акумулатор Saito ProCharger S 2, 6 и 12V, 0.4A / 40.00 лв.
Макс. зарядния ток 0.4 А
Ръчно превключва между 2V, 6V и 12V
Електронна защита срещу обратна полярност и късо съединение
Защита от презареждане на батерията могат да останат свързани постоянно
Размери (WxHxD): 6 х 8 х 4.6 cm
Работно напрежение: 220 - 240 V AC
Работен температурен диапазон от -10 до +40 ° C
От 2 години имам (Battery Tender 400) - 69 лв. Доволен съм. Есента закачам акумулатора и цяла зима си стои. Никакви проблеми, но не си спомням откъде го купих.
#17
29 август 2013 - 22:05
Сложи му 20А и не се занимавай с глупости както виждаш на снимките които ти пратих му дават 20А зоводско нищо няма да му стане гаранция!!!Брат погледни ако не вярваш-
http://prikachi.com/...01/6501301R.jpg
http://prikachi.com/...01/6501301R.jpg
#18
29 август 2013 - 22:27
Мерси много, но май е от акумулатора..
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Yamaha Noes 50 сс, загасна в движение !15 апр 2022 не пали, бензин, ток, причина |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
не дава искра на свеща след смяна на стартер??? ПОМОЩ23 авг 2021 ремонт, априлия, спешно |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
yamaha mbk03 сеп 2019 yamaha |
|
|
||
www.scooterclub.bg →
Кошче →
Yamaha Mint 50cc11 юни 2019 yamaha, mint, scooter, 50cc |
|
|
||
Търговия →
Продава-скутери →
Ямаха маджести 400 кеш или бартер06 май 2019 Ямаха маджести 400 Yamaha |
|
|