Към съдържанието


Съобщение

Публикувано изображениеПубликувано изображение

Yamaha Majesty 400 YP


  • Please log in to reply
1130 отговора на тази тема

#1 dimitar1234

dimitar1234

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1407 Мнения:
  • Скутер:Honda NH50,Honda FES125,Honda NSS250,Yamaha YP400

Публикувано 12 March 2014 - 22:21

Здравейте, започвам тази тема за този мога да представя и покажа силните и слабите страни на този доста добре изглеждаш максискутер от отбора на Yamaha. Качил съм и най важното за модела, инструкцията за работа и сервиз. Мисля, че така трябва да започва представяне за всеки модел мотор. Утре ще регистрирам мотора пред КАТ, и започвам с това къде се намира номера на рамата / на вилката / и номера на двигателя.
Ето user guide и Service Repair Manual
http://www.yamaha-mo...uals/index.aspx
https://vk.com/doc-2...79e34ab1ba4dd7a
http://www.en.easypa...y_400_2005.html

Този пост е редактиран от dimitar1234: 05 February 2016 - 17:01


scooterhouse.net

#2 mad.max

mad.max

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 739 Мнения:
  • МестонахождениеСФ
  • Скутер:Peugeot Jet force 125i compressor & Geopolis 250i

Публикувано 12 March 2014 - 22:30

на 250сс е отзад отгоре при левия амортисьор..вижда се

#3 dimitar1234

dimitar1234

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1407 Мнения:
  • Скутер:Honda NH50,Honda FES125,Honda NSS250,Yamaha YP400

Публикувано 13 March 2014 - 09:17

Оказа се, че номера не е горе на амортисьора, а долу щампован на вариатораната  кутия до тапата за маслото на редуктора.

Този пост е редактиран от dimitar1234: 25 March 2015 - 09:15


#4 mad.max

mad.max

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 739 Мнения:
  • МестонахождениеСФ
  • Скутер:Peugeot Jet force 125i compressor & Geopolis 250i

Публикувано 13 March 2014 - 21:49

Това имах предвид, над съединителя се пада..важното е че си свършил работа

#5 dimitar1234

dimitar1234

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1407 Мнения:
  • Скутер:Honda NH50,Honda FES125,Honda NSS250,Yamaha YP400

Публикувано 14 March 2014 - 08:03

Колеги, здравейте  нека всеки който има такъв скутер драсне по няколко реда за впечатленията които е събрал от работата си с него. Аз ще започна темата с неговото обслужване. Мотора е с два въздушни филтъра /книжни панелни/от двете страни и един филтър /панелен/ за въздуха във вариатораната  кутия. Относно маслото там с маслен филтър и датчик който се нулира при всяка смяна /5000км./за ръмъка на вариатора по същият начин само че на 20000км.И за двете събития излиза съобщение на таблото. Дразни ме щума който излиза за няколко секунди някъде около вариатора и същият изчезва при потегляне .Най вероятно има връзка със зацепването на съединителя според мен, не е болка за умиране. Антифриза се налива от гърловина в малката жабка.Разширителният съд е долу под стелката на десният крак.

Този пост е редактиран от dimitar1234: 25 March 2015 - 07:44


#6 mad.max

mad.max

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 739 Мнения:
  • МестонахождениеСФ
  • Скутер:Peugeot Jet force 125i compressor & Geopolis 250i

Публикувано 14 March 2014 - 20:00

Ако трака вариятора го раглоби и виж водачите..лястовиците..ако нещо не ти е ясно пиши!

#7 dimitar1234

dimitar1234

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1407 Мнения:
  • Скутер:Honda NH50,Honda FES125,Honda NSS250,Yamaha YP400

Публикувано 16 March 2014 - 18:59

Отворих вариаторната кутия ролки и ремък в добро състояние, хванах с шкурка горният слой на челюстите на съединителя тъй като се бяха опекли и сега всичко е малко по добре но не това което искам.

Този пост е редактиран от dimitar1234: 13 May 2014 - 06:55


#8 pljoko66

pljoko66

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 625 Мнения:
  • Телефонен номер:0889387287
  • МестонахождениеСофия
  • Скутер:T-max'05

Публикувано 16 March 2014 - 19:12

Виж мнениетоdimitar1234 написа на 16 March 2014 - 18:59 :

Отворих вариаторната кутия ролки и ремък в добро състояние, хванах с шкурка горният слой на челюстите на съединителя тъй като се бяха опекли и сега всичко е ОК, плавно потегляне без чаткане.
:thumbup:  ако имаш още въпроси давай

#9 hinkela

hinkela

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 814 Мнения:
  • МестонахождениеВелико Търново
  • Скутер:Ymaha Majesty 400

Публикувано 17 March 2014 - 23:36

Миналия сезон сменях бутало, така че го бях разглобил на съставните му части, ако има въпроси питайте, но да знаете, че мн бира пия после :)
Публикувано изображение
Чалга - турска дума за българска музика,
която е толкова сръбска, че направо е гръцка.
В Япония препоръчват играене на кючек като лекарствено средство против запек.

#10 dimitar1234

dimitar1234

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1407 Мнения:
  • Скутер:Honda NH50,Honda FES125,Honda NSS250,Yamaha YP400

Публикувано 18 March 2014 - 06:48

Нещо по горивната система обслужва ли се /филтри или други консумативи, и ако да къде се намират.

#11 pljoko66

pljoko66

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 625 Мнения:
  • Телефонен номер:0889387287
  • МестонахождениеСофия
  • Скутер:T-max'05

Публикувано 18 March 2014 - 08:29

има само мрежест постоянен филтър на помпата,поддържай високо ниво на горивото,че са капризни на помпи

#12 dimitar1234

dimitar1234

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1407 Мнения:
  • Скутер:Honda NH50,Honda FES125,Honda NSS250,Yamaha YP400

Публикувано 18 March 2014 - 11:59

Нещо ме озадачи в менуала за трансмисионното масло че вискозитетният калас е Final transmission oil:
Type:SAE10W30 type SE motor oil ,а аз знам , че трябва да е 80/90

#13 Тодоров

Тодоров

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 4046 Мнения:
  • МестонахождениеБанкя
  • Скутер:Honda Silverwing 600

Публикувано 18 March 2014 - 12:16

Не на всякъде е толкова гъсто.На по-голените скутери масово се сипва двигателно в редуктора.
Публикувано изображение
__________________
Honda Silver wing 600
Xenon H7 Bosch cool white light
GIVI Monokey MAXIA 1 E51
GIVI Tank Bags  T463
GIVI Saddle Bags T479
GIVI Scooter screens D214KIT
Hot Grips Oxford
Garmin zumo 550
K&N Air duster

#14 johnson59

johnson59

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 240 Мнения:
  • МестонахождениеSofia
  • Скутер:Yamaha Majesty 250

Публикувано 18 March 2014 - 12:17

Слагай 80/90 и не се притеснявай!Аз съм с такова и съм много доволен.

#15 dimitar1234

dimitar1234

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1407 Мнения:
  • Скутер:Honda NH50,Honda FES125,Honda NSS250,Yamaha YP400

Публикувано 18 March 2014 - 13:47

Значи не е техническа грешка, а си е двигателно масло.

#16 juslen

juslen

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 652 Мнения:
  • МестонахождениеСофия
  • Скутер:Honda SH300i '07

Публикувано 18 March 2014 - 14:10

Дам и на моя пише двигателно или трансмисионно. Много грешки станаха.
Публикувано изображение

#17 dimitar1234

dimitar1234

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1407 Мнения:
  • Скутер:Honda NH50,Honda FES125,Honda NSS250,Yamaha YP400

Публикувано 18 March 2014 - 14:24

Там е работата , че не пише или , а само Final transmission oil:
Type:SAE10W30 type SE motor oil

#18 dimitar1234

dimitar1234

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1407 Мнения:
  • Скутер:Honda NH50,Honda FES125,Honda NSS250,Yamaha YP400

Публикувано 18 March 2014 - 18:36

В крайна сметка смених маслото на редуктора с трансмисионно на Лики моли 80W90.Напра ви ми впечатление, че в старото масло имаше доста много финни стружки.

Този пост е редактиран от dimitar1234: 18 March 2014 - 18:36


#19 Тодоров

Тодоров

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 4046 Мнения:
  • МестонахождениеБанкя
  • Скутер:Honda Silverwing 600

Публикувано 18 March 2014 - 18:45

Най вероятно като го подкараш ще изхвърли по-голямата част през отдушника .
Публикувано изображение
__________________
Honda Silver wing 600
Xenon H7 Bosch cool white light
GIVI Monokey MAXIA 1 E51
GIVI Tank Bags  T463
GIVI Saddle Bags T479
GIVI Scooter screens D214KIT
Hot Grips Oxford
Garmin zumo 550
K&N Air duster

#20 dimitar1234

dimitar1234

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1407 Мнения:
  • Скутер:Honda NH50,Honda FES125,Honda NSS250,Yamaha YP400

Публикувано 18 March 2014 - 20:11

Предстои ми смяна на маслото има ли нещо по особено при тази смяна.Гледам , че от страната на масленият филтър има дренажен болт, от там ли се източва маслото или се развива големият шестограм под двигателя.Могат ли да се използуват двата о-пръстена на масленият филтър повторно, че не знам дали влизат в комплекта на самият маслен елемент. По самото зануляване на брояча мисля , че е ясно на контакт и се натиска бутон на таблото.

Този пост е редактиран от dimitar1234: 18 March 2014 - 20:33





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни