Към съдържанието


Съобщение

Присъединете се в официалната FACEBOOK група на СКУТЕР КЛУБ БЪЛГАРИЯ- ТУК

Yamaha Majesty 400 YP


  • Please log in to reply
1335 отговора на тази тема

#1321 Yasho

Yasho

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 271 Мнения:

Публикувано 22 September 2020 - 23:44

що? ще смени верига и 'много бега'
То без поддръжка не става.
Ама да разбере първо, какъв е проблема...

Този пост е редактиран от Yasho: 22 September 2020 - 23:45


scooterhouse.net

#1322 ss_julio

ss_julio

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 25 Мнения:

Публикувано 28 September 2020 - 10:48

Колеги, днес ми света OIL индикацията, за смяна на маслото, което смених в началото на сезона, но не ресетнах OIL CHANGE. Видях в мануала как се ресетва, обаче нещо не става.
Давам на ON ключа без да паля,задържам OIL CHANGE бутона от 2-13 секунди, но не спира да мига.

#1323 dimitar1234

dimitar1234

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1467 Мнения:
  • Скутер:Honda NH50,Honda FES125,Honda NSS250,Yamaha YP400

Публикувано 01 October 2020 - 19:00

1. Завъртете ключа за запалване в положение ON.
2. Задръжте бутона OIL CHANGE от две до осем секунди.
3. Освободете бутона "OIL CHANGE" и индикаторът трябва да изгасне.

#1324 Cveti.Stoyanov

Cveti.Stoyanov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 26 Мнения:
  • МестонахождениеВраца
  • Скутер:HONDA JAZZ 250

Публикувано 14 October 2020 - 21:35

Здравейте цилиндър, бутало, сегменти и гарнитури от къде да си закупя. Благодаря

#1325 Yasho

Yasho

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 271 Мнения:

Публикувано 17 October 2020 - 21:00

easyparts.nl
Цените ще те шокират. 1500-2000 лева ще ти е комплекта. По добре си купи друг скутер. Успех

#1326 Balabanov

Balabanov

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 861 Мнения:

Публикувано 17 October 2020 - 22:10

Вярно го шокира, цилиндър с бутало, сегменти и гарнитурите може да се закупи за 200 лв. китайски, иначе сегментите OEM са му 70 евро, а буталото 100 евро, цилиндър 470 евро. :D
Ето ти линк да си търсиш:
https://www.easyparts.nl/

Този пост е редактиран от Balabanov: 17 October 2020 - 22:15


#1327 Cveti.Stoyanov

Cveti.Stoyanov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 26 Мнения:
  • МестонахождениеВраца
  • Скутер:HONDA JAZZ 250

Публикувано 18 October 2020 - 06:55

Че то в ямаха е по евтино само 1320лв за всичко.

#1328 ilko397

ilko397

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1089 Мнения:
  • Телефонен номер:0898759770
  • МестонахождениеРусе
  • Скутер:много са

Публикувано 18 October 2020 - 07:08

А защо се налага да се купи и цилиндър ? Иначе блгагодарение на братята китайци че са копирали двигателя в Линхай има цилиндрова група за 200 лв.

#1329 Cveti.Stoyanov

Cveti.Stoyanov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 26 Мнения:
  • МестонахождениеВраца
  • Скутер:HONDA JAZZ 250

Публикувано 19 October 2020 - 11:24

След като извадих буталото, се видя, че сегментите са износени неравномерно. Занесох цилиндъра да го проверят да видим неговото износване и човекът каза,че е много крив, че е като круша и затова сегментите са износени неравномерно.

#1330 ilko397

ilko397

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1089 Мнения:
  • Телефонен номер:0898759770
  • МестонахождениеРусе
  • Скутер:много са

Публикувано 20 October 2020 - 09:06

Този цилиндър е с риза , тоест има възможност за шлайф , купуваш само ремонтно бутало , шлайфаш и си ти . Цилиндър купуват тези с никасила .

#1331 Cveti.Stoyanov

Cveti.Stoyanov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 26 Мнения:
  • МестонахождениеВраца
  • Скутер:HONDA JAZZ 250

Публикувано 20 October 2020 - 09:26

Благодаря за съветите които ми дадохте

#1332 Balabanov

Balabanov

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 861 Мнения:

Публикувано 21 October 2020 - 15:27

Това което е писал Илко е рентабилен вариант стига да може да се намери качествено ремонтно бутало, ако е китайско се тая дали ще шлайфаш или ще закупиш за 200 кинта китайска цилиндрова група...

#1333 Cveti.Stoyanov

Cveti.Stoyanov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 26 Мнения:
  • МестонахождениеВраца
  • Скутер:HONDA JAZZ 250

Публикувано 22 October 2020 - 17:54

Мисля да мина през майсторите в градът да кажат въобще подлежи ли на шлайф и вече ще преценявам

#1334 Balabanov

Balabanov

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 861 Мнения:

Публикувано 22 October 2020 - 21:27

Ако буталото не е с OEM качество все тая дали ще го шлайфаш. Първо потърси качествено бутало, дали изобщо има такова ремонтно с размери и после шлайф, има голяма вероятност ремонта да надхвърли цилиндровата китайска група и се губи смисъла от упражнението ако буталото е пак китайско. Ще дадеш същите пари колкото е групата с много разправии, а не е ясно и дали всичко ще мине гладко. За шлайф услуга ще намериш, аз сам съм шлайфал и пак е под въпрос според състоянието на цилиндъра, компромисен вариант е зависещ от възможностите на майстора, състоянието на цилиндъра и т. н...

Илко знае най-добре може да те насочи в случая!

Този пост е редактиран от Balabanov: 22 October 2020 - 21:29


#1335 Радослав Тодоров

Радослав Тодоров

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 5 Мнения:
  • МестонахождениеСофия
  • Скутер:Yamaha majesty 400

Публикувано Вчера, 22:32

Оем буталото е около 190лв буталните пръстени 140.Желателно е при отваряне на двигателя да се сменят и гумичките на клапаните,шлайф и две гарнитури сметката набъбва към 500лв.Хубавото е че двигателя не се сваля, откачват се задните амортисьори така, че двигателя да заеме максимално хоризонтално положение.

#1336 Balabanov

Balabanov

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 861 Мнения:

Публикувано Днес, 16:30

Виж мнениетоРадослав Тодоров написа на 26 October 2020 - 22:32 :

Оем буталото е около 190лв буталните пръстени 140.Желателно е при отваряне на двигателя да се сменят и гумичките на клапаните,шлайф и две гарнитури сметката набъбва към 500лв.Хубавото е че двигателя не се сваля, откачват се задните амортисьори така, че двигателя да заеме максимално хоризонтално положение.

Въпроса е има ли ремонтни с различни размери OEM качество, със стандартни нищо не прави ако не си закупи и нов цилиндър. Гумичките са задължителни но може да се окаже някой водач за смяна, клапан и т. н. всичко е спрямо зависи от състоянието...




1 потребител(и) четат тази тема

1 потребители, 0 гости, 0 анонимни


    like50