27
#21
25 август 2014 - 06:34
за цаца и бира едвам ще ме навиете и мен
п.п. оправих си скоростомера, днес чакам свещта, ще потърся масло, филтър(въздушен и маслен), антифриз ,май и термостат(ако след смяна на охладителната течност не се оправи).
п.п. оправих си скоростомера, днес чакам свещта, ще потърся масло, филтър(въздушен и маслен), антифриз ,май и термостат(ако след смяна на охладителната течност не се оправи).
#22
25 август 2014 - 07:05
Какво трябва да се оправи след смяна на антифриза?
#23
25 август 2014 - 08:40
Струваше ми се че позагрява малко и че като стисна маркучите няма течност в тях.ще сменя антифриза и ще видя дали ще се обезвъздуши.
п.п. изтеглих едно ръководство за смяна на охладителна течност и начин на обезвъздушаване и до края на деня ще го направя.Може и термостата да си е позаминал защото на дълъг път от много висока температура рязко спада на студена и си влиза постепенно в нормална работна(в средата на показателя). На скоро го купих и все още не знам всичко за него и за това може и глупости да пиша за което се извинявам ако е така.
п.п. изтеглих едно ръководство за смяна на охладителна течност и начин на обезвъздушаване и до края на деня ще го направя.Може и термостата да си е позаминал защото на дълъг път от много висока температура рязко спада на студена и си влиза постепенно в нормална работна(в средата на показателя). На скоро го купих и все още не знам всичко за него и за това може и глупости да пиша за което се извинявам ако е така.
#24
26 август 2014 - 16:17
Пичове проблем.Смених свещта ,замериха акумулатора(в сервиз) - палеше без грешка. На следващия ден сутринта въртя да запаля-няма палене.проверявам ток има,бенз. има -палене няма. Слагам акумулатор от колата- върти,върти и пали. ?мам съмнение в стартера че се мъчи малко ,ама защо ако е от него не пали? Помагайте. Почвам на принципа на изключването.
П.п. акумулатора е за модела- 12А.
П.п. акумулатора е за модела- 12А.
#26
26 август 2014 - 17:24
Как да разбера дали му работи смукача?
#28
26 август 2014 - 17:39
ок. мерси
Колега има ли нещо по особено при паленето на такива мотори сутрин -например при стария ми Опел 1989' с автоматичен смукач трябваше (по ръководство) да се припомпи газта 1-2 пъти сутрин преди да запалиш- освобождава се клапата и палиш.
Колега има ли нещо по особено при паленето на такива мотори сутрин -например при стария ми Опел 1989' с автоматичен смукач трябваше (по ръководство) да се припомпи газта 1-2 пъти сутрин преди да запалиш- освобождава се клапата и палиш.
#29
26 август 2014 - 17:59
Не особенно.Значи моят смукач на пиаджото от горе-долу от една година въобще не работи , т.е. иглата ми седи постоянно отворена .От както му смених иглата на поплавъка пролета със нова по-неже заяждаше , поръчах му една японска ( изработка на SAITO) , от тогава до сега нямам грижи , пали от четвърт по всяко време на денонощието , въпреки че не-работи смукача ..
#31
26 август 2014 - 20:09
Та какво викате за свеща, от нея било друг път да ме слушате
#33
27 август 2014 - 11:03
Колеги някои има ли представа има ли ремонтен комплект за карбуратор и къде може да се поръча?
#35
27 август 2014 - 19:20
Нищо му няма на карбуратора .Нищо и няма на свещта ,елелтриката или акумулатора .Нали знаете вица "..от светулка на светулка, та на горския на фаса.."и аз така- от възможен проблем на възможен та на края свалих свещта след поредното неуспешно палене и там какво да видя - полупрозрачна сладникава(след като я опитах) течност.Не съм разбирач ,ама нещо ми подсказва , че там антифриз не би трябвало да има. Подсушавам свещта и пали с чукването.Май ще ходи на "хирург" за смяна на гарнитура (ако само там се окаже проблема).Лека вечер на всички...
п.п. musster нещо се загуби.
п.п. musster нещо се загуби.
#36
27 август 2014 - 20:43
Нищо му няма на карбуратора .Нищо и няма на свещта ,елелтриката или акумулатора .Нали знаете вица "..от светулка на светулка, та на горския на фаса.."и аз така- от възможен проблем на възможен та на края свалих свещта след поредното неуспешно палене и там какво да видя - полупрозрачна сладникава(след като я опитах) течност.Не съм разбирач ,ама нещо ми подсказва , че там антифриз не би трябвало да има. Подсушавам свещта и пали с чукването.Май ще ходи на "хирург" за смяна на гарнитура (ако само там се окаже проблема).Лека вечер на всички...
п.п. musster нещо се загуби.
п.п. musster нещо се загуби.
#37
27 август 2014 - 22:18
Ще вървиш на хирург, не мисля че е толкова страшно при моторите, само дано нямаш нещо пукната глава и се разминеш с смяна на гарнитура. musster маи е по Бургаско а като е там не може да пише
имаш ли на идея колко горе долу излиза една такава манипулация барбар с части и майсторлък? поне психически да се подготвя.
#38
28 август 2014 - 06:13
Е за това вече идея нямам при моторетките съм нов и не съм се интересувал от такива ремонти, виж за кола да ме питаш да ти кажа всичко до стотинка Обаче ако е само духнала гарнитура, едва ли ще ти легне повече от 100 лева всичко, щото гледам разни комплекти за Динк и себеподобни са по 30-40 лева, на твоето да е 50 да кажем, и труд още толкова, щото на мен ми искаха за труд 70 лева за смяна на цилиндъра с буталото а тва си е бая повече играчка от свалянето на една глава. Та си мисля че не е толкова страшно, по скоро се притеснявай къде ще намериш гарнитурите, щото аз нещо не успях по БГ сайтовете. Съветвам те да не го караш повече щото щом откриваш чак тол;кова много антифриз вътре че има материал да го близнеш да не вземеш да направиш някои воден удар че после да трябва да търсиш части за половин двигател. Гледам че си от Габрово, имам много доверен майстор там, верно по Хонди е, автомобили, но дълги години кара и мотори сигурен съм че разбира и от тях в кв.Жълтуша е много свястно момче, ако не си намериш кои да го прави ще те пратя при него, а междувременно ще го питам иска ли да се занимава с моторче и колко ще ти струва смяна на гарнитурата. То и ти може да я смениш не трябва кои знае кво , един дино ключ, повече внимание, и средни умения
п.п. май намерих, по скъпа е от на джипа ми http://shop.ml-racin.../article/488205 да не ти показвам комплекта ква цена е, принципно този е много скъп саит но пак е ориентир.
п.п. това и е оригиналния номер май 12251-LBA2-E00 а ето я и в ибеи http://www.ebay.co.u...em4ada03c25c 3 лири шипинг и за 3-4 дена е при тебе, това ако не намериш в БГ де, ама тая поне е орджиналдъ
п.п. май намерих, по скъпа е от на джипа ми http://shop.ml-racin.../article/488205 да не ти показвам комплекта ква цена е, принципно този е много скъп саит но пак е ориентир.
п.п. това и е оригиналния номер май 12251-LBA2-E00 а ето я и в ибеи http://www.ebay.co.u...em4ada03c25c 3 лири шипинг и за 3-4 дена е при тебе, това ако не намериш в БГ де, ама тая поне е орджиналдъ
#39
28 август 2014 - 07:04
Страшен си Zero , как ги намираш тези сайтове.Аз вчера час и нещо рових и нищо.(може и да не търся както трябва).Мерси много.Цена от 60-70 лв за гарнитура не ми се вижда нещо фрапантно , дано само както казваш, да не се окаже нещо по сериозно че тогава ще бера ядове.Аз докато не го оправя не ще го мъча повече.
#40
28 август 2014 - 11:04
А ако решиш да поръчваш от ебей мога аз да помогна
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd