27
#381
06 юли 2018 - 20:38
Проблемъм е решен.Замерих с мултицета двата диода и се оказа че единият е сдал багажа.След замяна всичко е точно и стопът ми вече свети.
#382
17 септември 2018 - 10:57
Здравейте колеги,вчера се сблъсках с нов проблем на 250ката ми.Реших да проверя нивото на маслото как е ,и след няколко минути на учудване,установих че от 900гр.масло ми е останало 10-15гр.само за 1800км.Най-вероятно ще отварям двигателя и ще се сменят гумички и сегменти.По-интересния въпрос за мене е дали ще мога да шлайфам цилиндъра,ако се наложи?!!Дали въобще е възможно при тези двигатели?Надявам се дали има някой колега наясно с това.Може ли да се шлайфа, къде и п.р.
Поздрави,
Поздрави,
#383
17 септември 2018 - 21:09
Може да се шлайфа, цилиндъра е обикновен няма никакви покрития, има и ремонтни бутала с по големи размери. Гумичките на клапаните също са евтини и ги има на много места. Ремонта като цяло е много лесен. Буталото е под 100 лв.
#384
18 септември 2018 - 17:30
Преди малко му замерих компресията.Манометъра показа 12 атмосфери!????Доста добре ми се вижда.Ще сменя гумичките на клапаните и ако не намаля загубите на масло ще доливам по-често и това е.
#385
18 септември 2018 - 23:11
да не са омекнали маслените сегменти
#386
19 октомври 2018 - 12:49
Здравейте колеги, имам кимко екстайтинг р300 2011г., някой може ли да ми каже кой друг двигател е съвместим с този (SB60)? По -точно ме интересува картерната кутия. Благодаря!
#387
25 ноември 2018 - 10:30
Здравейте, колеги.
Реших наскоро да отворя двигателя на моята 250ka, и да проверя какво е положението с бутало,сегменти..глава и пр.Проверих и разпределителния вал, и хоп...вътрешния лагер->заминал.Проверих в нета за разпределителен вал,но "греда".Мина ми през ума да проверя в ръководството дали се избиват лагерите му...и пак греда.Спорет тайванците, вала не подлежи на ремонт,а се сменя с нов.Закарах до приятел, който има преса и каза че може и да успее да избие лагерите, но има риск за зъбното колело да се изкриви.Някой има ли опит с подобен ремонт и как се е справил с проблема.Моля, Ви помагайте плс.
Поздрави,
Реших наскоро да отворя двигателя на моята 250ka, и да проверя какво е положението с бутало,сегменти..глава и пр.Проверих и разпределителния вал, и хоп...вътрешния лагер->заминал.Проверих в нета за разпределителен вал,но "греда".Мина ми през ума да проверя в ръководството дали се избиват лагерите му...и пак греда.Спорет тайванците, вала не подлежи на ремонт,а се сменя с нов.Закарах до приятел, който има преса и каза че може и да успее да избие лагерите, но има риск за зъбното колело да се изкриви.Някой има ли опит с подобен ремонт и как се е справил с проблема.Моля, Ви помагайте плс.
Поздрави,
#388
25 ноември 2018 - 11:15
Аз съм го правил няколко пъти. Колелото се избива лесно. Трудно е да се запази положението му.
За целта се изработва приспособление, което да гарантира точността при зацепване.
? да - с преса или скоба колелото СЕ ?ЗКР?ВЯВА! ?збива се САМО с удар.
Би трябвало да е заминал само лагерът до колелото, а другият не. Сменят се и двата.
Прави се и една лека модификация на вала, защото е въпрос на време да замине и новия лагер - той страда от влошено мазане.
За целта валът се разпробива до лагера вътрешно и в края на отвора се добавят отвори, насочващи маслото към лагера.
Валът е разпробит донякъде, за да маже кобилиците, но за лагера не е помислено. Масов конструктивен пропуск е.
За целта се изработва приспособление, което да гарантира точността при зацепване.
? да - с преса или скоба колелото СЕ ?ЗКР?ВЯВА! ?збива се САМО с удар.
Би трябвало да е заминал само лагерът до колелото, а другият не. Сменят се и двата.
Прави се и една лека модификация на вала, защото е въпрос на време да замине и новия лагер - той страда от влошено мазане.
За целта валът се разпробива до лагера вътрешно и в края на отвора се добавят отвори, насочващи маслото към лагера.
Валът е разпробит донякъде, за да маже кобилиците, но за лагера не е помислено. Масов конструктивен пропуск е.
#389
25 ноември 2018 - 11:50
Аз съм го правил няколко пъти. Колелото се избива лесно. Трудно е да се запази положението му.
За целта се изработва приспособление, което да гарантира точността при зацепване.
? да - с преса или скоба колелото СЕ ?ЗКР?ВЯВА! ?збива се САМО с удар.
Би трябвало да е заминал само лагерът до колелото, а другият не. Сменят се и двата.
Прави се и една лека модификация на вала, защото е въпрос на време да замине и новия лагер - той страда от влошено мазане.
За целта валът се разпробива до лагера вътрешно и в края на отвора се добавят отвори, насочващи маслото към лагера.
Валът е разпробит донякъде, за да маже кобилиците, но за лагера не е помислено. Масов конструктивен пропуск е.
За целта се изработва приспособление, което да гарантира точността при зацепване.
? да - с преса или скоба колелото СЕ ?ЗКР?ВЯВА! ?збива се САМО с удар.
Би трябвало да е заминал само лагерът до колелото, а другият не. Сменят се и двата.
Прави се и една лека модификация на вала, защото е въпрос на време да замине и новия лагер - той страда от влошено мазане.
За целта валът се разпробива до лагера вътрешно и в края на отвора се добавят отвори, насочващи маслото към лагера.
Валът е разпробит донякъде, за да маже кобилиците, но за лагера не е помислено. Масов конструктивен пропуск е.
Колега, помагаш ми страшно много с напътствията си.Оста на която се набива колелото има някакъв прорез.Мислех че втулката със зъбното колело се вклинява в прореза на остта, и няма как да се разцентрова при сглобяване.Но щом не е точно така, би ли ме насочил какво трябва да представлява приспоспблението,гарантиращо точността при зацепване.Ти как постигаш точното зацепване...? Благодаря ти предварително.
Поздрави,
#390
25 ноември 2018 - 12:04
Снимай го да погледна!
Прати ми на вайбър снимката и ще ти кажа какво мисля и как евентуално може да се постъпи.
Прорез имат повечето, но той е за заводската сглобка. Там го прави машина и тя трябва да "знае" как да хване оста, за да набие колелото.
Пратих ти вайбър на л.с.
Прати ми на вайбър снимката и ще ти кажа какво мисля и как евентуално може да се постъпи.
Прорез имат повечето, но той е за заводската сглобка. Там го прави машина и тя трябва да "знае" как да хване оста, за да набие колелото.
Пратих ти вайбър на л.с.
#391
25 ноември 2018 - 14:36
Надвечер ще се постарая да снимам приспособлението, което си изработих за свои нужди.
#392
25 ноември 2018 - 21:04
Здравейте колеги. ?мам Kymco Xciting 500 от скоро. Въпросът ми е как да обезвъздуша охладителната система и колко точно събира тя.
Благодаря предварително.
Благодаря предварително.
#393
21 юни 2019 - 09:19
здравейте отскоро съм собственик на
Kymco Xciting 500
,та въпроса ми е следния след смяна на задната гума скоростомера отчита само до 60 км/ч,а си върви повече къде да търся проблема в жило ли и ако да къде се намира то.благодаря предварително
Kymco Xciting 500
,та въпроса ми е следния след смяна на задната гума скоростомера отчита само до 60 км/ч,а си върви повече къде да търся проблема в жило ли и ако да къде се намира то.благодаря предварително
- 0
#394
20 февруари 2020 - 23:16
?ма ли все още колеги с Кимкото. Следя обявите, сериозно варират цените, от 900 до 2000 лв. Не са ли хубави, или просто не ги знаят хората тук.Преди години, познат си купи Кимко. Казах си, как може да вземе такава марка. След някоя друга годинка и аз си взех, че сега и гледам пак такива.
#395
23 февруари 2020 - 16:34
Търси друга марка.
#396
24 февруари 2020 - 15:27
Глупости. 2011 взех моето скутерче Кимко, досега едно реле за стартер сменям 2 пъти. Масла,гуми,акумулатори не ги смятам. Ей това, че може би няма много резервни части. ?мам връзки с Гърция и това няма да е проблем, мога да поръчам. Xciting е супер. Бъргман 2007 също, Маджести 400 и той. Ама пусти му пари, за едно Кимко стигат....
#397
24 февруари 2020 - 17:57
Те за това са евтини
#398
03 юни 2020 - 23:24
Здравейте колеги ,Харесал съм си едно Кимко ексайтинг 500, може би 2008-2010г,не знам още.
Та,прочетох доста противоречиви мнения за модела ,но ме интересуват някокко неща:
Разход градско долу-горе
Болежки за модела,какво да гледам, като купувам?
Как стои въпроса с частите-има ли ги?
Досега съм имал сузуки сикстийн и хонда SH300.
?деята ми е да го карам в града предимно .Хондата ми върши перфектна работа,но вече ми омръзна.
Видът на скутера и стойката на водача при кимкото ми харесват повече.
Благодаря предварително на отзовалите се.
Та,прочетох доста противоречиви мнения за модела ,но ме интересуват някокко неща:
Разход градско долу-горе
Болежки за модела,какво да гледам, като купувам?
Как стои въпроса с частите-има ли ги?
Досега съм имал сузуки сикстийн и хонда SH300.
?деята ми е да го карам в града предимно .Хондата ми върши перфектна работа,но вече ми омръзна.
Видът на скутера и стойката на водача при кимкото ми харесват повече.
Благодаря предварително на отзовалите се.
Honda SH 300 2008г.
#399
15 март 2021 - 20:11
Здравейте
От скоро имам Кимко ексайтинг 300i 2008г и явно имам проблем с термостата колкото и да го карам не иска да загрее от време на време на светофар вдига стрелката до средата ала като тръгна и стрелката слиза на студено..На място като работи повече време загрява и се включва перката.Намислил съм да смена термостата и антифриза повече ме притеснява обезвъздушаването и откъде точно се налива антифриза
От скоро имам Кимко ексайтинг 300i 2008г и явно имам проблем с термостата колкото и да го карам не иска да загрее от време на време на светофар вдига стрелката до средата ала като тръгна и стрелката слиза на студено..На място като работи повече време загрява и се включва перката.Намислил съм да смена термостата и антифриза повече ме притеснява обезвъздушаването и откъде точно се налива антифриза
#400
16 март 2021 - 09:14
Кимко не грее , така са , ако искаш да грее - Ямаха или Априлия .