2
#1
31 август 2014 - 19:11
Здравейте колеги имам Априлиа леонардо 125,но има проблем със паленето,сутрин пали много трудно иска да го въртиш много но не зацапва свеща, но след това пали за по-малко от секунда ,пораспитал съм на сам на там някои ми казват че са жигльорите някои че няма компресия но пък върви добре 135км без проблем,трябва да го покараш повече от 5 км и след това като истине пали сравнително добре от 2-ри 3-ти път, а като работи на ниски обороти малко се тресе целия мотор.Моля помогнете! Благодаря предварително
#2
31 август 2014 - 22:13
Също тъка съм сменил ролки и ремък.
#3
08 септември 2014 - 19:57
На първо време си провери компресията.
#4
13 септември 2014 - 11:18
Компресия има но ми казаха че сигурно са сегменти.Може ли да е от тях?
#5
13 септември 2014 - 20:52
Това което написа е малко противоречиво. Ако са сегментите компресията няма да е добра.
#7
18 септември 2014 - 22:02
като му запуша въздуха пали по-добре :Д
#8
19 септември 2014 - 12:27
почисти си карбуратора
#9
19 септември 2014 - 20:33
Карах го на един познат майстор за коли и той каза че го е почстил ама дали го е почистил незнам,също тъка един друг майстор му ''регулира'' клапаните и от тогава пали адски трудно а преда да му ги регулира ако го палиш всеки ден пали веднага.
#10
19 септември 2014 - 20:53
Все пак мисля че работата е в запушен карбуратор.
Тези "майстори" нещо те прекарват.
?ма ли разлика в вървежа и работата на двигателя след регулировката?
Тези "майстори" нещо те прекарват.
?ма ли разлика в вървежа и работата на двигателя след регулировката?
#11
19 септември 2014 - 21:48
Колега,във вървежа разлика няма но двигателя като е студен като тръгва заглъхва много и прекъсва ,също така като работи на ниски обороти целия мотор се тресе!
#12
20 септември 2014 - 19:34
В регулировката на газоразпределителния механизъм има два основни момента:
1. Правилното поставяне на коляновия и разпределителния вал един спрямо друг(да са по маркировките) ? съответно веригата да дойде на мястото си. Грешка в един зъб ще доведе до неустоичива работа на двигателя и прекъсване.
2. Другия важен момент е да се направи правилно разтояние между клапана и облата страна на разпределителния вал(областа където разпределителния вал не натиска клапана). Ако разтоянието се направи много малко или изобщо го няма двигателя като загрее ще губи мощност, защото клапана ще е лееко отворен когато не трябва(защото частите се разширяват). Ако се направи много голямо клапаните няма да се отварят докрай и съответно леко ще се губи мощност. Също така ще се чува и нещо като чукане при работещ двигател.
1. Правилното поставяне на коляновия и разпределителния вал един спрямо друг(да са по маркировките) ? съответно веригата да дойде на мястото си. Грешка в един зъб ще доведе до неустоичива работа на двигателя и прекъсване.
2. Другия важен момент е да се направи правилно разтояние между клапана и облата страна на разпределителния вал(областа където разпределителния вал не натиска клапана). Ако разтоянието се направи много малко или изобщо го няма двигателя като загрее ще губи мощност, защото клапана ще е лееко отворен когато не трябва(защото частите се разширяват). Ако се направи много голямо клапаните няма да се отварят докрай и съответно леко ще се губи мощност. Също така ще се чува и нещо като чукане при работещ двигател.
#13
18 ноември 2014 - 11:22
Колеги най-накрая разбрах проблема от един истински майстор,капи антфриз във главата като е изгасен тряба да се сменят уплатненията на главата и да се шлайфа самата глава!!!
#14
18 ноември 2014 - 11:46
Просто няма шанс да ти капе охлажда ща течност в карбуратора, а за гарнитурата ако е изгоряла няма да имаш антифриз във разширителният съд и мотора ще прегрява ако са ти износени сегментите ще пуши много през аспуха сиво и ще гори много масло
НЕКА ГУМ?ТЕ ГОРЯТ НЕ ? ДУШ?ТЕ
#15
18 ноември 2014 - 11:47
А за такъв ремонт да не ти говоря какво струва частите са огън
НЕКА ГУМ?ТЕ ГОРЯТ НЕ ? ДУШ?ТЕ
#16
18 ноември 2014 - 15:17
Колега аз съм се объркал много се извинявам,капе антифриз във главата а не във карба !!! sorry
#17
18 ноември 2014 - 16:39
Ще ти струва близо 100 лв гарнитура с доставка 40 антифриз 10 лв и труд 40 лв
НЕКА ГУМ?ТЕ ГОРЯТ НЕ ? ДУШ?ТЕ
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Yamaha Noes 50 сс, загасна в движение !15 апр 2022 не пали, бензин, ток, причина |
|
|
||
Търговия →
Продава-части →
Продавам Malaguti f12 70cc.04 окт 2020 Продавам, Malaguti, F12, Малагути |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
yamaha mbk03 сеп 2019 yamaha |
|
|
||
Общ Форум →
Шоурум →
Kymco →
Дайте съвет11 юни 2019 honda, suzuki, kymco |
|
|
||
www.scooterclub.bg →
Кошче →
Yamaha Mint 50cc11 юни 2019 yamaha, mint, scooter, 50cc |
|
|