•         

Съобщение

Присъединете се в официалната FACEBOOK група на СКУТЕР КЛУБ БЪЛГАР?Я- ТУК
Присъединете се в групата само за покупка и продажба на скутери и части във FACEBOOK - ТУК

Leonardo 125 проблем

Leonardo Apilia sr yamaha honda malaguti палене проблем

#1 petyo8506

petyo8506

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 41

31 август 2014 - 19:11

Здравейте колеги имам Априлиа леонардо 125,но има проблем със паленето,сутрин пали много трудно иска да го въртиш много но не зацапва свеща, но след това пали за по-малко от секунда ,пораспитал съм на сам на там някои ми казват че са жигльорите някои че няма компресия но пък върви добре 135км без проблем,трябва да го покараш повече от 5 км и след това като истине пали сравнително добре от 2-ри 3-ти път, а като работи на ниски обороти малко се тресе целия мотор.Моля помогнете! Благодаря предварително :thumbup:

scooterhouse.net

#2 petyo8506

petyo8506

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 41

31 август 2014 - 22:13

Също тъка съм сменил ролки и ремък.

#3 scooter 97

scooter 97

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 125
  • Скутер:Yamaha Jog 3KJ Poche

08 септември 2014 - 19:57

На първо време си провери компресията.

#4 petyo8506

petyo8506

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 41

13 септември 2014 - 11:18

Компресия има но ми казаха че сигурно са сегменти.Може ли да е от тях?

#5 scooter 97

scooter 97

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 125
  • Скутер:Yamaha Jog 3KJ Poche

13 септември 2014 - 20:52

Това което написа е малко противоречиво. ;)  Ако са сегментите компресията няма да е добра.

#6 genchev_f12

genchev_f12

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2551
  • МестонахождениеБяла /обл.Русе
  • Скутер:x9/250/Honda f12/100/Phantom/Ciak

13 септември 2014 - 21:22

Провери ли смукача да ли работи .Настройка на карб. , може въздухът да му идва в повече .. :)
image.gifimage.png image.gif

#7 petyo8506

petyo8506

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 41

18 септември 2014 - 22:02

като му запуша въздуха пали по-добре :Д

#8 scooter 97

scooter 97

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 125
  • Скутер:Yamaha Jog 3KJ Poche

19 септември 2014 - 12:27

почисти си карбуратора

#9 petyo8506

petyo8506

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 41

19 септември 2014 - 20:33

Карах го на един познат майстор за коли и той каза че го е почстил ама дали го е почистил незнам,също тъка един друг майстор му ''регулира'' клапаните и от тогава пали адски трудно а преда да му ги регулира ако го палиш всеки ден пали веднага.

#10 scooter 97

scooter 97

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 125
  • Скутер:Yamaha Jog 3KJ Poche

19 септември 2014 - 20:53

Все пак мисля че работата е в запушен карбуратор.
Тези "майстори" нещо те прекарват. :ph34r:
?ма ли разлика в вървежа и работата на двигателя след регулировката?

#11 petyo8506

petyo8506

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 41

19 септември 2014 - 21:48

Колега,във вървежа разлика няма но двигателя като е студен като тръгва заглъхва много и прекъсва ,също така като работи на ниски обороти целия мотор се тресе! :)  

#12 scooter 97

scooter 97

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 125
  • Скутер:Yamaha Jog 3KJ Poche

20 септември 2014 - 19:34

В регулировката на газоразпределителния механизъм има два основни момента:
1. Правилното поставяне на коляновия и разпределителния вал един спрямо друг(да са по маркировките) ? съответно веригата да дойде на мястото си. Грешка в един зъб ще доведе до неустоичива работа на двигателя и прекъсване.
2. Другия важен момент е да се направи правилно разтояние между клапана и облата страна на разпределителния вал(областа където разпределителния вал не натиска клапана). Ако разтоянието се направи много малко или изобщо го няма двигателя като загрее ще губи мощност, защото клапана ще е лееко отворен когато не трябва(защото частите се разширяват). Ако се направи много голямо клапаните няма да се отварят докрай и съответно леко ще се губи мощност. Също така ще се чува и нещо като чукане при работещ двигател.

#13 petyo8506

petyo8506

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 41

18 ноември 2014 - 11:22

Колеги най-накрая разбрах проблема от един истински майстор,капи антфриз във главата като е изгасен тряба да се сменят уплатненията на главата и да се шлайфа самата глава!!!

#14 ANGEL B

ANGEL B

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2158
  • Местонахождениегр. Петрич

18 ноември 2014 - 11:46

Просто  няма  шанс  да  ти  капе  охлажда  ща  течност  в  карбуратора, а  за  гарнитурата  ако  е  изгоряла няма  да  имаш  антифриз  във  разширителният  съд   и  мотора  ще  прегрява  ако  са ти  износени  сегментите  ще  пуши  много  през  аспуха   сиво  и  ще  гори  много  масло
НЕКА  ГУМ?ТЕ  ГОРЯТ  НЕ  ?  ДУШ?ТЕ

#15 ANGEL B

ANGEL B

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2158
  • Местонахождениегр. Петрич

18 ноември 2014 - 11:47

А за  такъв  ремонт  да  не  ти  говоря  какво  струва  частите  са огън
НЕКА  ГУМ?ТЕ  ГОРЯТ  НЕ  ?  ДУШ?ТЕ

#16 petyo8506

petyo8506

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 41

18 ноември 2014 - 15:17

Колега аз съм се объркал много се извинявам,капе антифриз във главата а не във карба !!!  sorry

#17 ANGEL B

ANGEL B

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 2158
  • Местонахождениегр. Петрич

18 ноември 2014 - 16:39

Ще  ти  струва  близо  100 лв   гарнитура  с  доставка  40  антифриз 10  лв  и  труд  40 лв
НЕКА  ГУМ?ТЕ  ГОРЯТ  НЕ  ?  ДУШ?ТЕ