

G5 SC е с ниско собствено тегло благодарение на нова технология, при която се използва цилиндрова глава с четири клапана, управлявани от кобилици с ролкови лагери, един разпределителен вал с автоматичен декомпресор и колянов вал, направен от едно парче, получава се значително намаляване на триенето и се създава правилната енергийна ефективност. Електрониката е поверена на престижната марка Keihin многоточков инжектор 32,2мм.






Рамата е доста подобрена с двойна люлка за по-голяма стабилност и безопасност. Дава повече комфорт при пътуване на дълги разстояния.

Предното окачване е както при мотоциклетите 41мм телескопи с двоен трипътник (както е и при Yamaha Tmax)


Вглеждайки се в спирачките не може да не направят впечатление големите 280мм дискове отпред със съответните радиални спирачни апарати, нещо необичайно в скутер. ABS система Bosch.


Отзад използват 240 милиметра диск с две единични-бутални челюсти и механичен за ръчната спирачка.

Спирачните маркучи са метални (спортни).

Пространството под седалката е 42,7литра, което е напълно достатъчно като се има впредвид, че това си е спортен скутер.

Накрая ще завърша с таблото и светлините. Тук думите са излишни



Ето и техническите характеристики на Kymco xciting 400i
Тип 4T едноцилиндров, с водно охлаждане, SOHC, 4 клапана Диаметър х Ход 84 х 72 мм Обем 399 cm 3 Мощност 26.5 кВт при 7500 об / мин Двойка 37 Нм при 6000 об / мин Пускане в експлоатация електрически стартер Предаване Drive, колан Предно окачване 41мм хидравлична вилица Задно окачване 2 регулируеми амортисьори 5 positionss Предна спирачка Wave 2 дискове, 280 мм в диаметър Задни спирачки Wave диаметър един диск 240 мм На предната гума 120/70 х 15 На задната гума 150/70 х 14 Тегло 189 кг Височина на седалката 795 mm Дължина 2220 mm Междуосие 1570 мм Бензин 12,5 литра Цвят Матово черно или Matte White Гаранция 2 години части и труд, неограничен пробег
Този пост е редактиран от musster: 05 September 2014 - 12:12