Към съдържанието


Съобщение

Присъединете се в официалната FACEBOOK група на СКУТЕР КЛУБ БЪЛГАРИЯ- ТУК
Присъединете се в групата само за покупка и продажба на скутери и части във FACEBOOK - ТУК

Всичко за Kymco Xciting 400i


  • Please log in to reply
18 отговора на тази тема

#1 musster

musster

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 722 Мнения:
  • МестонахождениеВарна
  • Скутер:Kymco xciting 500 carburetor

Публикувано 05 September 2014 - 11:49

Тази марка все още не е много популярна в България, но за сметка на това е твърдо стъпила на европейския пазар. След доста време прекарано в четене, реших да споделя прочетеното.Публикувано изображениеПубликувано изображение Ще започна от двигателя. Kymco xciting 400i се задвижва от двигател ново поколение G5 SC, който за момента се произвежда само в 400кубиков вариант. SC съкращението идва от ( Super Charged ). Впечатлява със своята мощност от 36.1кс. при 7500 оборота и налягане от 10,6 кг / см ² (оттук и маркировка "SС" - компресор) което го поставя начело пред другите скутери в този сегмент Yamaha X-Max 400 (31.5 к.с.) и Suzuki Burgman 400 (34 к.с.).
G5 SC е  с ниско собствено тегло благодарение на нова технология, при която се използва цилиндрова глава с четири клапана, управлявани от кобилици с ролкови лагери, един разпределителен вал с автоматичен декомпресор и колянов вал, направен от едно парче, получава се значително намаляване на триенето и  се създава правилната енергийна ефективност. Електрониката е поверена на престижната марка Keihin многоточков инжектор 32,2мм.
Публикувано изображение
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение
Рамата е доста подобрена с двойна люлка за по-голяма стабилност и безопасност. Дава повече комфорт при пътуване на дълги разстояния.Публикувано изображение
Предното окачване е както при мотоциклетите 41мм телескопи с двоен трипътник (както е и при Yamaha Tmax)Публикувано изображениеОтзад са разположени традиционната двойка амортисьори обърнати обратно с възможност за регулиране в 5 позиции.Публикувано изображение
Вглеждайки се в спирачките не може да не направят впечатление големите 280мм дискове отпред със съответните радиални спирачни апарати, нещо необичайно в скутер. ABS система Bosch.Публикувано изображениеПубликувано изображение
Отзад използват 240 милиметра диск с две единични-бутални челюсти и механичен за ръчната спирачка.Публикувано изображение
Спирачните маркучи са метални (спортни).Публикувано изображение
Пространството под седалката е 42,7литра, което е напълно достатъчно като се има впредвид, че това си е спортен скутер.Публикувано изображение

Накрая ще завърша с таблото и светлините. Тук думите са излишни Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Ето и техническите характеристики на Kymco xciting 400i
   Тип 4T едноцилиндров, с водно охлаждане, SOHC, 4 клапана Диаметър х Ход 84 х 72 мм Обем 399 cm 3 Мощност 26.5 кВт при 7500 об / мин Двойка 37 Нм при 6000 об / мин Пускане в експлоатация електрически стартер Предаване Drive, колан Предно окачване 41мм хидравлична вилица Задно окачване 2 регулируеми амортисьори 5 positionss Предна спирачка Wave 2 дискове, 280 мм в диаметър Задни спирачки Wave диаметър един диск 240 мм На предната гума 120/70 х 15 На задната гума 150/70 х 14 Тегло 189 кг Височина на седалката 795 mm Дължина 2220 mm Междуосие 1570 мм Бензин 12,5 литра Цвят Матово черно или Matte White Гаранция 2 години части и труд, неограничен пробег

Този пост е редактиран от musster: 05 September 2014 - 12:12


scooterhouse.net

#2 zero

zero

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 2084 Мнения:
  • МестонахождениеПловдив
  • Скутер:Honda Sh300i

Публикувано 05 September 2014 - 11:58

Е това му се казва отличник :)

#3 jorko8111

jorko8111

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 2329 Мнения:
  • Местонахождениепазарджик
  • Скутер:PCX 125cc 2014г MAJESTY400cc2011г

Публикувано 05 September 2014 - 13:39

Страшно красив уникален е

#4 tesko

tesko

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 245 Мнения:
  • Телефонен номер:0899044404
  • МестонахождениеГаброво
  • Скутер:Kymco Xciting 500('05) , Peogeot SV 50 ('91)

Публикувано 05 September 2014 - 14:14

Страхотен е...


#5 genchev_f12

genchev_f12

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 2545 Мнения:
  • МестонахождениеБяла /обл.Русе
  • Скутер:x9/250/Honda f12/100/Phantom/Ciak

Публикувано 05 September 2014 - 15:28

Ето това е Ицето , винаги ни изненадва със нещо ново и интересно като информация .. :) :thumbup: :thumbup:
image.gifimage.png image.gif

#6 musster

musster

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 722 Мнения:
  • МестонахождениеВарна
  • Скутер:Kymco xciting 500 carburetor

Публикувано 05 September 2014 - 16:14

Ето и едно видео по темата https://www.youtube....h?v=uUwqr9RTpek

#7 rumenbo

rumenbo

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 119 Мнения:
  • МестонахождениеSofiq / Dupnica
  • Скутер:Honda Jazz 250

Публикувано 05 September 2014 - 16:30

Много добре изглежда, само не разбрах какво значи радиални спирачни апарати.

#8 musster

musster

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 722 Мнения:
  • МестонахождениеВарна
  • Скутер:Kymco xciting 500 carburetor

Публикувано 05 September 2014 - 16:44

Виж мнениетоrumenbo написа на 05 September 2014 - 16:30 :

Много добре изглежда, само не разбрах какво значи радиални спирачни апарати.

Радиално захванати апарати
Публикувано изображение

Обикновени апарати
Публикувано изображение

#9 zero

zero

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 2084 Мнения:
  • МестонахождениеПловдив
  • Скутер:Honda Sh300i

Публикувано 05 September 2014 - 17:32

Че какво да им е предимството ? освен по фешън произношението :)

#10 ilko397

ilko397

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1119 Мнения:
  • Телефонен номер:0898759770
  • МестонахождениеРусе
  • Скутер:много са

Публикувано 05 September 2014 - 18:27

Нормалните "плуват " по посока на оста на колелото . и с времето се появяват луфтове от износване от триенето , апаратите започват да "хлопат" което може да стигне до вибрации при спиране .
Радиалните не плуват, оттам ,няма износване............
Ицо , забрави да споменеш за успокоителния или балансиращ вал , което ново и много важно особено за едноцилиндровите двигатели . И буталото като гледам е с молибденово покритие по работната повърхност ,както и алуминиевия цилиндър с наксил което е отдавна стандарт за Кимко .
Пиаджо/Веспа изглеждат като гаражна ширпотреба . :D :P

#11 genchev_f12

genchev_f12

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 2545 Мнения:
  • МестонахождениеБяла /обл.Русе
  • Скутер:x9/250/Honda f12/100/Phantom/Ciak

Публикувано 05 September 2014 - 18:28

радиалните спирачки работят по-добре ,или  по-не имаш усет за по-добър контрол над спирачното усилие.. :)
image.gifimage.png image.gif

#12 zero

zero

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 2084 Мнения:
  • МестонахождениеПловдив
  • Скутер:Honda Sh300i

Публикувано 05 September 2014 - 20:04

Ааааа, радиалните явно имат цилиндри и от двете страни на апарата, а не като обикновените при които цилиндъра е от едната страна и спирането се извършва като апарата се движи по водачите. Тук при тоя новия няма водачи, има насрещни цилиндри и от там де вика колегата няма износване и разхлопване на апаратите, а къде вика Генчев усещането за спиране е по добро щото 2 е винаги по добре от едно, а тея специално като ги гледам може да са два по два един срещу друг.

#13 genchev_f12

genchev_f12

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 2545 Мнения:
  • МестонахождениеБяла /обл.Русе
  • Скутер:x9/250/Honda f12/100/Phantom/Ciak

Публикувано 05 September 2014 - 21:38

А пък как ще ми ходи един такъв ауспух , като този на снимката на модела.. ... :D :P

Този пост е редактиран от genchev_f12: 05 September 2014 - 21:41

image.gifimage.png image.gif

#14 zero

zero

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 2084 Мнения:
  • МестонахождениеПловдив
  • Скутер:Honda Sh300i

Публикувано 05 September 2014 - 21:44

Виж мнениетоilko397 написа на 05 September 2014 - 18:27 :

Нормалните "плуват " по посока на оста на колелото . и с времето се появяват луфтове от износване от триенето , апаратите започват да "хлопат" което може да стигне до вибрации при спиране .
Радиалните не плуват, оттам ,няма износване............
Ицо , забрави да споменеш за успокоителния или балансиращ вал , което ново и много важно особено за едноцилиндровите двигатели . И буталото като гледам е с молибденово покритие по работната повърхност ,както и алуминиевия цилиндър с наксил което е отдавна стандарт за Кимко .
Пиаджо/Веспа изглеждат като гаражна ширпотреба . :D :P
Ти мани буталото ми виж разпределителния вал има центробежни тежести с пружини, сигурно във високи обороти променя газоразпределението. Нещо като допутопно VVT или VTI  :)

#15 musster

musster

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 722 Мнения:
  • МестонахождениеВарна
  • Скутер:Kymco xciting 500 carburetor

Публикувано 05 September 2014 - 22:13

Виж мнениетоilko397 написа на 05 September 2014 - 18:27 :

Нормалните "плуват " по посока на оста на колелото . и с времето се появяват луфтове от износване от триенето , апаратите започват да "хлопат" което може да стигне до вибрации при спиране .
Радиалните не плуват, оттам ,няма износване............
Ицо , забрави да споменеш за успокоителния или балансиращ вал , което ново и много важно особено за едноцилиндровите двигатели . И буталото като гледам е с молибденово покритие по работната повърхност ,както и алуминиевия цилиндър с наксил което е отдавна стандарт за Кимко .
Пиаджо/Веспа изглеждат като гаражна ширпотреба . :D :P

Знаеш ли кво писане падна, от три сайта черпих информация. Оставих малко и за вас да добавяте туй-онуй, да става интересно.

#16 zh

zh

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 377 Мнения:
  • Скутер:Honda SH150i ABS 2015

Публикувано 06 September 2014 - 06:55

И на добра цена: 11 400 лв.  http://www.kymco.bg/.../4/Xciting-400I

NSS 300 Forzza на Хонда е 10 995 лв. и е 25,84 к.с

Този пост е редактиран от zh: 06 September 2014 - 07:03


#17 ilko397

ilko397

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1119 Мнения:
  • Телефонен номер:0898759770
  • МестонахождениеРусе
  • Скутер:много са

Публикувано 06 September 2014 - 07:51

Виж мнениетоzero написа на 05 September 2014 - 21:44 :

Ти мани буталото ми виж разпределителния вал има центробежни тежести с пружини, сигурно във високи обороти променя газоразпределението. Нещо като допутопно VVT или VTI  :)

Не , това е автоматичния декомпресьор , когато угасиш двигателя той се връща леко назад като се активира декомпресьора ,който леко натиска по кобилицата на изпускателните клапани и малко ги отваря . Така следващия път когато запалиш , двигателя се развърта леко като щадиш стартера, бендикса  и акумулатора .

#18 zero

zero

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 2084 Мнения:
  • МестонахождениеПловдив
  • Скутер:Honda Sh300i

Публикувано 06 September 2014 - 09:09

Еи мамка му, за миг си помислих кво ли ще е готино ако е промяна в ъгъла на вала, и към 6000 об смени звука и вземе да реве като змеи :) Мерси Илко научих още нещо :)

#19 musster

musster

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 722 Мнения:
  • МестонахождениеВарна
  • Скутер:Kymco xciting 500 carburetor

Публикувано 11 September 2014 - 22:20

Смятах да кача и мануал със снимки и обяснения на Български, кое, как. Ама няма смисъл тук няма кой да я види тая тема щото беше преместена от Макси скутери по жалба на Тодоров.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни