Към съдържанието


Съобщение

Публикувано изображениеПубликувано изображение

Всичко за Honda SH125/150/300


  • Please log in to reply
1131 отговора на тази тема

#41 zh

zh

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 364 Мнения:
  • Скутер:Honda SH150i ABS 2015

Публикувано 02 October 2014 - 19:06

Колега Alpha1, тъй като каза,че са ти изпратили ръководство в електронен вариант (предполагам, че е на английски), би ли споделил когато имаш възможност, как в ръководство се обяснява функционирането на системата "стоп-старт". Аз го намерих в нета, но само на италиански и чичко гугъл нещо ме обърква. То и на английски да е пак ми е мъгла езика. Ето как ми го привежда:

Този скутер е оборудван със системата „стоп-старт“. Системата е проектирана да намали разхода на гориво и шума, автоматично изключване и рестартиране на двигателя, когато работи на празен ход, като например се спре на кръстовище.

Условията за експлоатация на системата стоп-старт
По-долу са показани правилните условия за  функциониране на  стоп-старт системата .

Преди да започнете да шофирате:
• вдигнете страничната стойка на скутера.
• Загрейте двигателя.
Системата „стоп-старт“ не работи, ако двигателят не е затоплен.
• Натиснете ключа в положение Stop, за да изключите системата “ стоп-старт“.
Шофиране при скорост над 10 km / h, за да изключите системата стоп-старт.
Изключете системата, стоп-старт
Ей това с червеното не го разбирам.
Решил съм да си го преведа на БГ. Голяма гонка ще е. Преди една година, когато бях се надъхал за Yamaha X-City 250 за около месец си поиграх и го преведох чрез преводача от английски на БГ (без да имам претенции за точност), но мисля,че се получи що годе добре.

Този пост е редактиран от zh: 02 October 2014 - 19:15


scooterhouse.net

#42 jorko8111

jorko8111

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 2322 Мнения:
  • Местонахождениепазарджик
  • Скутер:PCX 125cc 2014г MAJESTY400cc2011г

Публикувано 02 October 2014 - 19:27

Само 100 октана го карам разхода доколкото съм го засичал пълен и пак пълна не виждам да има голяма разлика в разхода от 98.С 95 го не карам ускорението е по добро с 100 октана

#43 jorko8111

jorko8111

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 2322 Мнения:
  • Местонахождениепазарджик
  • Скутер:PCX 125cc 2014г MAJESTY400cc2011г

Публикувано 02 October 2014 - 19:36

Не е преведено правилно колега zh за да се включи старт стопа двигателя ако е загрял трябва да вдигнеш над 10км скорост след като го запалиш.Значи ако го запалиш и щракаш копчето за старт стопа на място и чакаш да изгасне няма да стане

Този пост е редактиран от jorko8111: 02 October 2014 - 19:38


#44 zh

zh

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 364 Мнения:
  • Скутер:Honda SH150i ABS 2015

Публикувано 02 October 2014 - 20:00

И аз така си помислих, но не бях сигурен, защото превода ме обърка

#45 zero

zero

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1897 Мнения:
  • МестонахождениеПловдив
  • Скутер:Honda Sh300i

Публикувано 02 October 2014 - 21:09

Виж мнениетоtesko написа на 02 October 2014 - 17:33 :

Някой засичал ли е дали с по висок октан разхода на мотора пада и влияе ли на работата на двигателя (в +, -) .А за засичането на разхода от едно време съм свикнал - пълня до горе ,че да виждам бензина, минавам 100 км. градско и гледам да съм около бензиностанцията, пълня пак до същото положение и ето го разхода ми.А дали е 6 или 6.5 или 5.5 не ми е кой знае каква разлика - няма да го продам :D ще си го карам.
Моя с 95 гори наи малко 2,6-2,7, с другите 98 или 100 октана вдига на 3, а не  е като да го ръчкам повече пък и логиката е да гори по малко с тях ама курци. Инак по мазно бачка с тях и по добре набира, говоря за 100 октановия на Еко и Нитро 100 октана на шел. До скоро ползвах РомПетрол, те взеха че фалираха обекта и вече го няма :) та ще продължа с бензин на Еко пък да видим, уж е наи добър като цена качества щото имат и 10ст отстъпка на литър. Ама то кои ги знае тея 100 октанови бензини маи само ние с скутерите им ги купуваме и те зелнясват в цистерните :D

#46 Alpha1

Alpha1

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 64 Мнения:
  • МестонахождениеПо вода и у нас

Публикувано 02 October 2014 - 22:34

Виж мнениетоzh написа на 02 October 2014 - 19:06 :

Колега Alpha1, тъй като каза,че са ти изпратили ръководство в електронен вариант (предполагам, че е на английски), би ли споделил когато имаш възможност, как в ръководство се обяснява функционирането на системата "стоп-старт". Аз го намерих в нета, но само на италиански и чичко гугъл нещо ме обърква. То и на английски да е пак ми е мъгла езика. Ето как ми го привежда:

Този скутер е оборудван със системата „стоп-старт“. Системата е проектирана да намали разхода на гориво и шума, автоматично изключване и рестартиране на двигателя, когато работи на празен ход, като например се спре на кръстовище.

Условията за експлоатация на системата стоп-старт
По-долу са показани правилните условия за  функциониране на  стоп-старт системата .

Преди да започнете да шофирате:
• вдигнете страничната стойка на скутера.
• Загрейте двигателя.
Системата „стоп-старт“ не работи, ако двигателят не е затоплен.
• Натиснете ключа в положение Stop, за да изключите системата “ стоп-старт“.
Шофиране при скорост над 10 km / h, за да изключите системата стоп-старт.
Изключете системата, стоп-старт
Ей това с червеното не го разбирам.
Решил съм да си го преведа на БГ. Голяма гонка ще е. Преди една година, когато бях се надъхал за Yamaha X-City 250 за около месец си поиграх и го преведох чрез преводача от английски на БГ (без да имам претенции за точност), но мисля,че се получи що годе добре.

Старт-стоп системата се състои в това, че двигателят се самоизключва при три секунди работа на място, без подаване на газ (скутерът не се движи и не се дава газ). И двете условия са необходими, за активирането на системата.
При подаване на газ, двигателят се включва сам, без да се работи с ключа на запалването.

Ако след палене на двигателя превключвателят отдясно е на положение "Idling stop", старт-стоп системата е включена.
Реално се активира обаче когато:
1. Двигателят е достигнал минимална работна температура (някъде около отлепянето на стрелката от първото деление)
2. Скутерът е вдигнал скорост не по-малко от 10 км/ч поне веднъж след паленето на двигателя.

Това означава че при активирана старт-стоп система двигателят няма да изгасне сам:
1. Ако той е работил само на място, без скутерът да се е движил след запалването му.
2. Ако скутерът се е движил, но не е вдигнал скорост над 10 км/ч.
3. Ако скутерът се е движил, вдигал е скорост над 10 км/ч, но температурата на охлаждащата течност е под работния диапазон.
4. Ако има проблеми с ЕКУ-то или друг модул, то скутерът минава в авариен режим и не позволява ползване на старт-стоп системата, за да се щади двигателя.

Този пост е редактиран от Alpha1: 02 October 2014 - 22:39


#47 Alpha1

Alpha1

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 64 Мнения:
  • МестонахождениеПо вода и у нас

Публикувано 02 October 2014 - 22:53

Виж мнениетоjorko8111 написа на 02 October 2014 - 19:27 :

Само 100 октана го карам разхода доколкото съм го засичал пълен и пак пълна не виждам да има голяма разлика в разхода от 98.С 95 го не карам ускорението е по добро с 100 октана

95 октанов бензин е достатъчен за нашите двигатели (по спецификация дават дори 91 RON за достатъчен, но с 11:1 степен на сгъстяване не съм убеден).
По-високото октаново число не означава повече енергия, а просто по-голяма устойчивост на детонация.

Т.е. двигател, предназначен за 95 октанов бензин няма да работи по-добре с 98-99-100 октанов.
Стига обаче 95 наистина да е 95, а не 92 примерно.

Мен значително повече от октановото число ме притеснява чистотата на горивото както и съдържанието на етанол в него (към момента със сигурност между 3% и 5% в бензин 95), плюс още изопропилов алкохол и метанол колкото дойде до 10% и 3% съответно.

Липсата на лесно сменяем и пълноценен горивен филтър + инжекция е предпоставка за проблеми ако бензинът е с утайки и/или примеси.

Този пост е редактиран от Alpha1: 02 October 2014 - 23:19


#48 zh

zh

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 364 Мнения:
  • Скутер:Honda SH150i ABS 2015

Публикувано 03 October 2014 - 03:40

И последно ми обяснете какво трябва да прави светлинния индикатор на таблото при:
1. Включена система по време на шофиране - постоянно свети, мига или не свети.
2. Изключена система от ключа.
Благодаря!

#49 Alpha1

Alpha1

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 64 Мнения:
  • МестонахождениеПо вода и у нас

Публикувано 03 October 2014 - 08:39

Виж мнениетоzh написа на 03 October 2014 - 03:40 :

И последно ми обяснете какво трябва да прави светлинния индикатор на таблото при:
1. Включена система по време на шофиране - постоянно свети, мига или не свети.
2. Изключена система от ключа.
Благодаря!


1. При включена система от превключвателя, индикаторът за статуса на системата:
a) Свети постоянно докато си в движение - показва, че системата е активирана от водача.
б) Почва да мига когато системата е спряла сама двигателя докато тои стои неработещ - показва, че причината за спрелия двигател е системата.
Като тръгнеш отново, индикаторът почва да свети пак постоянно.

Ако докато двигателя е спрян от системата (индикаторът мига), я изключиш от превключвателя, то индикаторът изгасва, последващо палене на двигателя е възможно само с ключа за палене (включване и изключване) и стартер-бутона.

2. При изключена система от превключвателя, логично, индикаторът за статуса никога не свети или мига.

Този пост е редактиран от Alpha1: 03 October 2014 - 08:43


#50 zh

zh

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 364 Мнения:
  • Скутер:Honda SH150i ABS 2015

Публикувано 03 October 2014 - 15:53

Благодаря!

#51 jorko8111

jorko8111

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 2322 Мнения:
  • Местонахождениепазарджик
  • Скутер:PCX 125cc 2014г MAJESTY400cc2011г

Публикувано 03 October 2014 - 18:52

С 95,98 и 100 работата на двигатела е една и съща поне аз немога да усетя разлика само че както казах малко по добре ускорява пробвал съм го за това го казвам че при моя pcx е така

#52 zero

zero

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1897 Мнения:
  • МестонахождениеПловдив
  • Скутер:Honda Sh300i

Публикувано 03 October 2014 - 19:29

Сега пак сипах 100..... фърка фърка, ям сребърни криле на старта :)

#53 zh

zh

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 364 Мнения:
  • Скутер:Honda SH150i ABS 2015

Публикувано 09 October 2014 - 15:54

Колега Alpha1, извинявай, но пак имам едно въпросче към теб!
Как е обяснено в ръководството нулирането на индикатора за смяна на маслото, когато маслото се смени преди той да светне.

#54 Тодоров

Тодоров

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 4047 Мнения:
  • МестонахождениеБанкя
  • Скутер:Honda Silverwing 600

Публикувано 09 October 2014 - 19:38

Виж мнениетоzero написа на 03 October 2014 - 19:29 :

Сега пак сипах 100..... фърка фърка, ям сребърни криле на старта :)
И чакаш налъмите да цъфнат.
Публикувано изображение
__________________
Honda Silver wing 600
Xenon H7 Bosch cool white light
GIVI Monokey MAXIA 1 E51
GIVI Tank Bags  T463
GIVI Saddle Bags T479
GIVI Scooter screens D214KIT
Hot Grips Oxford
Garmin zumo 550
K&N Air duster

#55 zero

zero

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1897 Мнения:
  • МестонахождениеПловдив
  • Скутер:Honda Sh300i

Публикувано 10 October 2014 - 09:25

Не чакам да видя кога ще ми се хванеш на акъла :D  да си призная бая почаках, очаквах по бърза реакция, губиш форма  :)

#56 musster

musster

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 722 Мнения:
  • МестонахождениеВарна
  • Скутер:Kymco xciting 500 carburetor

Публикувано 10 October 2014 - 10:04

:D :D :D :scooter:

#57 Тодоров

Тодоров

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 4047 Мнения:
  • МестонахождениеБанкя
  • Скутер:Honda Silverwing 600

Публикувано 10 October 2014 - 10:19

Има теми които според мен са изчерпани и дори да се пише в тях не ги чета
Публикувано изображение
__________________
Honda Silver wing 600
Xenon H7 Bosch cool white light
GIVI Monokey MAXIA 1 E51
GIVI Tank Bags  T463
GIVI Saddle Bags T479
GIVI Scooter screens D214KIT
Hot Grips Oxford
Garmin zumo 550
K&N Air duster

#58 genchev_f12

genchev_f12

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 2521 Мнения:
  • МестонахождениеБяла /обл.Русе
  • Скутер:x9/250/Honda f12/100/Phantom/Ciak

Публикувано 10 October 2014 - 17:27

Виж мнениетоТодоров написа на 10 October 2014 - 10:19 :

Има теми които според мен са изчерпани и дори да се пише в тях не ги чета
:thumbup: :thumbup:
image.gifimage.png image.gif

***Ако нищо друго не помага - прочети Service Manual***n010.gif

#59 Alpha1

Alpha1

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 64 Мнения:
  • МестонахождениеПо вода и у нас

Публикувано 11 October 2014 - 00:16

Виж мнениетоzh написа на 09 October 2014 - 15:54 :

Колега Alpha1, извинявай, но пак имам едно въпросче към теб!
Как е обяснено в ръководството нулирането на индикатора за смяна на маслото, когато маслото се смени преди той да светне.


От левия бутон на таблото се избира режим "одометър" - т.е. общия километраж.
Задържат се левия и десния бутон натиснати над две секунди.
Светва лампата за маслото и изгасва сама.
Броячът на индикатора за смяна е нулиран.

#60 zh

zh

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 364 Мнения:
  • Скутер:Honda SH150i ABS 2015

Публикувано 11 October 2014 - 06:52

Благодаря!




3 потребител(и) четат тази тема

1 потребители, 2 гости, 0 анонимни


    juslen