7
#1
09 ноември 2014 - 15:51
Здравейте колеги , от няколко дни съм горд собственик въпросния модел .Предвид предстоящата регистрация искам да попитам знаещите - къде се намира номера на двигателя .Поогледах но не можах да го видя. Благодаря предварително.
#3
09 ноември 2014 - 18:55
Ще пробвам да се свия
#4
11 ноември 2014 - 19:48
А възможно ли е да няма номер на двигателя ????
#5
11 ноември 2014 - 20:44
Не, номера е на най-обичайното място , на двигателя отзад под левия амортисьор , под щеката за масло на редуктора .
#6
11 ноември 2014 - 21:43
Намерих го .
#7
11 ноември 2014 - 22:39
Когато ти се отвори възможност замери си на колко ти зарежда , защото на мои познат Aprilia-та му топеше акумулатор на 3-4 месеца.Чувал съм че им е проблемно релето за зареждане (чувал съм- не го твърдя на 100%)
#8
12 ноември 2014 - 19:20
Днес се сблъсках с проблема .За да го регистрирам в КАТ свалих акумолатора от Кимко-то ,след това покарах малко и .... акумолатора замина. Замерих волтажа -11,9 - 12.2в. При Кимко-то е 13.4в. Къде е проблема колеги.
#9
12 ноември 2014 - 21:21
Не зарежда явно
#11
12 ноември 2014 - 23:47
О чудо!!!Поредния атлантик които не зарежда.
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#12
13 ноември 2014 - 07:45
След поставената диагноза (не зарежда) - според вас къде или по точно в кое е проблема? Реле или статор ? Въпросните части могат ли да се закупят в България и на какви цени примерно ? Защото в нета намерих реле на цена 30$ от Сингапур (в Германия намерих за95 евро).Благодаря завниманието.
#13
13 ноември 2014 - 12:38
След поставената диагноза (не зарежда) - според вас къде или по точно в кое е проблема? Реле или статор ? Въпросните части могат ли да се закупят в България и на какви цени примерно ? Защото в нета намерих реле на цена 30$ от Сингапур (в Германия намерих за95 евро).Благодаря завниманието.
http://www.dianamoto...рси&tyrsenepo=3
#15
13 ноември 2014 - 20:24
Току що поръчах реле от "ония свят", пък дано се окаже от него проблема. Когато дам на контакт светлините се включват автоматично , така ли трябва да е?
#16
14 ноември 2014 - 14:18
? при мен е така на ямахата, много ме дразнеше, затова късите ги вързах на бутона за гасене на скутера и сега когато мотора работи светят само габаритите.
#17
25 ноември 2014 - 20:41
Днес ми пристигна релето и ............... всичко си е както беше . Напрежението е 11,8- 12,8V (с изкл. светлини) което според мен е малко - явно проблема е другаде.Може-би статор? Надявам се знаещите да вземат отношение по въпроса. Нека силата бъде с вас
#18
26 ноември 2014 - 08:04
Една от намотките на генератора ти е зле , има междувитково късо , и намотката не дава нужния ток . Можеш да разкачиш буксата на релето , трябва да има три еднакви по оцветяване кабели , това са трите фази на генератора , слагаш мултицета на променлив ток , на поне 200 волта , палиш и мериш всяка фаза поотделно , без да форсираш на ниски обороти , едната ти фаза ще даде по-ниско напрежение . ?ли трябва да се пренавие статора или да се купи друг нов или здрав втора употреба .
#19
26 ноември 2014 - 13:09
Благодаря ,колега . Със сигурност ще проверя напрежението по описания от теб начин , после ще видя дали ще мога да сваля капака със статора. Трябва ли да внимавамам за нещо при свалянето на капака? Между другото вчера ми пристигна маслото (MOTUL 5000) , свеща и задните накладки , така че - към гаража.
#20
28 ноември 2014 - 22:10
Днес си поръчах и статор ,пък да видим.Смених си и задните наладки че бяха оригиналните. А и лагера на ролката на ремъка че издаваше уникален звук от време на време.