7
#101
07 май 2018 - 07:43
Здравеите ! Собственик съм на Aprilia Atlantic 500 2004г. Тази сутрин по път за работа ми светна EFI много ще съм благодарен ако някои е имал този проблем и каже какъв е проблема благодаря предварително ?
#102
07 май 2018 - 10:57
Често проблема е хлабава клема на акумолатора.Провери и колко ти зарежда,италянците си страдат от статор и реле.
#103
07 май 2018 - 12:58
Клемите са стегнати акумулатора е нов сутринта докато карах ми па прави впечатление че зарежда 16v поне така показваше бордкомпютара на които много нему вярвам
#104
07 май 2018 - 15:41
Повярвай му Все пак премери с мултицет колко зарежда.Вероятно презарежда.Причината е реле-регулатора.?ма едно момче от Пазарджик мисля че беше прави релета(усилени),аз на предишната априлия сменях и сложих от неговите.
#105
07 май 2018 - 16:24
Проблема е че съм в италия и тъпите жабари ми искаха 60€ да го закачат на комп. ? да кажат какъв е проблема ако било реле 90€ статор 230€ +50€ труд не познават парите ?
#106
07 май 2018 - 18:02
Релето е,ако е статор няма да зарежда.Виж ако има някъде на части да вземеш релето.
#107
06 август 2018 - 21:26
Трансалпин 2018.
#108
26 август 2018 - 20:11
След 36 000км.
#109
31 август 2018 - 20:05
Толкова ли издържа ? Каква марка е?
#110
31 август 2018 - 20:12
Dayco
#112
01 септември 2018 - 19:39
36000 си е екстра, оригиналния се скъса на 35000, значи всичко е ОК.
#114
02 септември 2018 - 22:03
За протокола, ремък Атена кара 1000км
#115
09 септември 2018 - 12:54
Пътят за село Падала, заслужава си да се мине.
Screenshot_20180908-213311_1.jpg 43,48kb 23
P_20180906_144719_1_2.jpg 76,93kb 28
Screenshot_20180908-213311_1.jpg 43,48kb 23
P_20180906_144719_1_2.jpg 76,93kb 28