Здравейте тъй като не намерих друг форум в който да пиша темата се отнася за моторна резачка . Проблемът е следният: След като я запаля пали само с гас и на пълна гас работи,но след 3,4 секунди гасне от веднъж.Бърках по карбуратора все същият си е проблема.Моля помогнете ми!Резачката е Einhell.
1
#1
22 ноември 2014 - 23:52
#2
23 ноември 2014 - 00:23
Здравейте тъй като не намерих друг форум в който да пиша темата се отнася за моторна резачка . Проблемът е следният: След като я запаля пали само с гас и на пълна гас работи,но след 3,4 секунди гасне от веднъж.Бърках по карбуратора все същият си е проблема.Моля помогнете ми!Резачката е Einhell.
#3
23 ноември 2014 - 00:58
колега погледни въздушния филтър как е
#4
23 ноември 2014 - 15:28
Първо да поясним, че такова нещо като регулиране на въздух и бензин при резачките за дърва няма! Тук се регулират ниски, високи обороти и дроселовата клапа – т.е. колко да е отворена. ?ма три отвора с болтове за регулиране на оборотите на резачката. На единият пише „L“, което означава Low – ниски обороти, а на другият „H“, което означава High – високи обороти и още един обикновено е обозначен с „LA“ – дроселовата клапа. „L“ и „H“ винаги са един до друг, а отворът за дроселовата клапа по принцип е под тях. Преди да регулираме машината е добре да е загряла ако това е възможно.
Как става регулирането?
1. Болтчетата „L“ и „H“ се завиват до край и след това се развиват оборот и половина, а болчето на дроселовата клапата – „LA“ се развива и завива като се гледа кога започва да завърта клапата и тогава се навива около половин оборот.
2. След това палите машината, давате газ до край и започвате да затягате болтчето „Н“ докато достигне максимални обороти. Достигането на максимални обороти се преценява на слух, след като не разполагате с оборотомер. Различните моторни триони работят при различни максимални обороти и обикновено максималните обороти на които трябва да работи резачката са по-ниски от тези на които може да я накарате да работи като регулирате карбуратора. Марковите резачки имат тапи на карбуратора за да избегнат регулирането има на по-високи обороти от колкото е проектирана машината. При неналичие на оборотомер вие трябва да се доверите на слуха си и е препоръчително когато достигнете максималните обороти да върнете леко винтчето, т.е. да не регулирате резачката да работи на максимума.
3. След като сте регулирали високите обороти пускате газта и идва ред на ниските обороти. Газ не се подава, а само се върти болтчето „L“ – когато го завивате се вдигат оборотите, а когато го развивате се понижават. Ако ви харесва как са оборотите подавате рязко газ и ако резачката глъхне трябва да се отвие малко болтчето „L“ (оборотите ще падат) и така докато започне да се форсира без да глъхне. При развиване на болтчето „L“ докато резачката започне да се форсира без да глъхне оборотите се дорегулират с болчето на дроселовата клапа – „LA“.
Как става регулирането?
1. Болтчетата „L“ и „H“ се завиват до край и след това се развиват оборот и половина, а болчето на дроселовата клапата – „LA“ се развива и завива като се гледа кога започва да завърта клапата и тогава се навива около половин оборот.
2. След това палите машината, давате газ до край и започвате да затягате болтчето „Н“ докато достигне максимални обороти. Достигането на максимални обороти се преценява на слух, след като не разполагате с оборотомер. Различните моторни триони работят при различни максимални обороти и обикновено максималните обороти на които трябва да работи резачката са по-ниски от тези на които може да я накарате да работи като регулирате карбуратора. Марковите резачки имат тапи на карбуратора за да избегнат регулирането има на по-високи обороти от колкото е проектирана машината. При неналичие на оборотомер вие трябва да се доверите на слуха си и е препоръчително когато достигнете максималните обороти да върнете леко винтчето, т.е. да не регулирате резачката да работи на максимума.
3. След като сте регулирали високите обороти пускате газта и идва ред на ниските обороти. Газ не се подава, а само се върти болтчето „L“ – когато го завивате се вдигат оборотите, а когато го развивате се понижават. Ако ви харесва как са оборотите подавате рязко газ и ако резачката глъхне трябва да се отвие малко болтчето „L“ (оборотите ще падат) и така докато започне да се форсира без да глъхне. При развиване на болтчето „L“ докато резачката започне да се форсира без да глъхне оборотите се дорегулират с болчето на дроселовата клапа – „LA“.
? мъжът, и магнетофонът имат по две глави - едната за запис, другата за възпроизвеждане.
#5
23 ноември 2014 - 16:00
Адмирации за написаното много добро обяснение , требва да си много тъп за да неможеш да разбереш написаното , редко ми харесва тема но тая ми хареса
НЕКА ГУМ?ТЕ ГОРЯТ НЕ ? ДУШ?ТЕ
#6
23 ноември 2014 - 17:21
Първо да поясним, че такова нещо като регулиране на въздух и бензин при резачките за дърва няма! Тук се регулират ниски, високи обороти и дроселовата клапа – т.е. колко да е отворена. ?ма три отвора с болтове за регулиране на оборотите на резачката. На единият пише „L“, което означава Low – ниски обороти, а на другият „H“, което означава High – високи обороти и още един обикновено е обозначен с „LA“ – дроселовата клапа. „L“ и „H“ винаги са един до друг, а отворът за дроселовата клапа по принцип е под тях. Преди да регулираме машината е добре да е загряла ако това е възможно.
Как става регулирането?
1. Болтчетата „L“ и „H“ се завиват до край и след това се развиват оборот и половина, а болчето на дроселовата клапата – „LA“ се развива и завива като се гледа кога започва да завърта клапата и тогава се навива около половин оборот.
2. След това палите машината, давате газ до край и започвате да затягате болтчето „Н“ докато достигне максимални обороти. Достигането на максимални обороти се преценява на слух, след като не разполагате с оборотомер. Различните моторни триони работят при различни максимални обороти и обикновено максималните обороти на които трябва да работи резачката са по-ниски от тези на които може да я накарате да работи като регулирате карбуратора. Марковите резачки имат тапи на карбуратора за да избегнат регулирането има на по-високи обороти от колкото е проектирана машината. При неналичие на оборотомер вие трябва да се доверите на слуха си и е препоръчително когато достигнете максималните обороти да върнете леко винтчето, т.е. да не регулирате резачката да работи на максимума.
3. След като сте регулирали високите обороти пускате газта и идва ред на ниските обороти. Газ не се подава, а само се върти болтчето „L“ – когато го завивате се вдигат оборотите, а когато го развивате се понижават. Ако ви харесва как са оборотите подавате рязко газ и ако резачката глъхне трябва да се отвие малко болтчето „L“ (оборотите ще падат) и така докато започне да се форсира без да глъхне. При развиване на болтчето „L“ докато резачката започне да се форсира без да глъхне оборотите се дорегулират с болчето на дроселовата клапа – „LA“.
Как става регулирането?
1. Болтчетата „L“ и „H“ се завиват до край и след това се развиват оборот и половина, а болчето на дроселовата клапата – „LA“ се развива и завива като се гледа кога започва да завърта клапата и тогава се навива около половин оборот.
2. След това палите машината, давате газ до край и започвате да затягате болтчето „Н“ докато достигне максимални обороти. Достигането на максимални обороти се преценява на слух, след като не разполагате с оборотомер. Различните моторни триони работят при различни максимални обороти и обикновено максималните обороти на които трябва да работи резачката са по-ниски от тези на които може да я накарате да работи като регулирате карбуратора. Марковите резачки имат тапи на карбуратора за да избегнат регулирането има на по-високи обороти от колкото е проектирана машината. При неналичие на оборотомер вие трябва да се доверите на слуха си и е препоръчително когато достигнете максималните обороти да върнете леко винтчето, т.е. да не регулирате резачката да работи на максимума.
3. След като сте регулирали високите обороти пускате газта и идва ред на ниските обороти. Газ не се подава, а само се върти болтчето „L“ – когато го завивате се вдигат оборотите, а когато го развивате се понижават. Ако ви харесва как са оборотите подавате рязко газ и ако резачката глъхне трябва да се отвие малко болтчето „L“ (оборотите ще падат) и така докато започне да се форсира без да глъхне. При развиване на болтчето „L“ докато резачката започне да се форсира без да глъхне оборотите се дорегулират с болчето на дроселовата клапа – „LA“.
#7
23 ноември 2014 - 19:25
https://www.youtube....eature=youtu.be Ето го клипа на резачката днес запали продалжително,беше засякла спирачката на съединителя.На клипа тънеше и не можеше да се изреже , но оправихме спирачката и се режеше.Благодаря на всички ви!
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Силов тунинг →
Въпрос относно силов тунинг на Аерокс.17 мар 2022 аерокс, силов тунинг, настройка |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Проблем със вариатор на Aerox30 юли 2018 вариатор, аерокс, ямаха, проблем |
|
|
||
Търговия →
Продава-скутери →
yamaha aerox tuning20 фев 2018 аерокс, ямаха, aerox, yamaha |
|
|
||
Търговия →
Продава-части →
Части за Ямаха Аерокс13 фев 2018 аерокс, ср, ф12, aerox, f12, sr |
|
|
||
Търговия →
Продава-части →
Yamaha Aerox / Ямаха Аерокс - Части!31 авг 2017 аерокс, aerox, yamaha aerox |
|
|