27
Проект по реставрация и силов тунинг на Aerox High End
Blue_Rox
, апр 25 2015 00:38
High end aerox blue rox
#21
25 април 2015 - 16:48
Нека обобщим, до тук тунингът е:
1. Колянов вал MALOSSI MHR
2. Цилиндър кит MALOSSI MHR TEAM 2
3. Карб stage6 PWK 24mm
4. Гърне MALOSSI MHR (for race only)
5. Камбана, подсилена и оребрена на TGB
6. Съeдинител Polini 3g
7. Торк STAGE6 R/T
8. Вариатор STAGE6 R/T
10. Клапи ITALKIT
11. Вариаторна перка STAGE6
Следва закупуването на колектор Stage6 и други дреболийки. Ще оставя на Ванката (автора на темата) да допълни със снимков материал.
1. Колянов вал MALOSSI MHR
2. Цилиндър кит MALOSSI MHR TEAM 2
3. Карб stage6 PWK 24mm
4. Гърне MALOSSI MHR (for race only)
5. Камбана, подсилена и оребрена на TGB
6. Съeдинител Polini 3g
7. Торк STAGE6 R/T
8. Вариатор STAGE6 R/T
10. Клапи ITALKIT
11. Вариаторна перка STAGE6
Следва закупуването на колектор Stage6 и други дреболийки. Ще оставя на Ванката (автора на темата) да допълни със снимков материал.
#22
25 април 2015 - 21:31
С помоща на това телче зачистих цилиндъра.
#23
25 април 2015 - 21:33
Btw вижте новото попълнение от днес ,което и се продава
#24
25 април 2015 - 21:37
Така, бях стигнал до R/T Over Size трансмисията, от нея обаче имам снимки само на вариатора и ремъка.
За да се монтират обаче в картера е нужно да се шлайга на места или по-точно по пътя на ремъка.
Скоро ще има и снимки на цялата трансмисия
За да се монтират обаче в картера е нужно да се шлайга на места или по-точно по пътя на ремъка.
Скоро ще има и снимки на цялата трансмисия
#25
25 април 2015 - 21:51
Надявам се знаете малосси МХР е дебелостенен цилиндър и за да се монтира на картера е нужно малко да се обере с дремела,но ние решихме директно да оформим каналите на картера по тези на цилиндъра и се получи това:
Перфектно синхронизирани са ,картера с цилиндъра.
На последната снимка са долепени двата картера и се вижда колко е отнето от канала.
Перфектно синхронизирани са ,картера с цилиндъра.
На последната снимка са долепени двата картера и се вижда колко е отнето от канала.
#26
25 април 2015 - 21:53
Тук се вижда преди ,и след полиране на вътрешноста .
#27
25 април 2015 - 21:55
?зползват се лагери SKF C3 до 16 000 оборота.
#28
25 април 2015 - 21:57
А сега "сватбата" на двата картера .
#29
25 април 2015 - 22:03
Ето го и торка
#30
25 април 2015 - 22:03
Търся колектор Stage6 ако някой продава нека пише , или ако познава някой да продава.
#31
25 април 2015 - 22:51
Това дали ще върви ? БРАВООО, супер проект !
ПРОДАВАМ ЧАСТ? ЗА YAMAHA AEROX (има и тунинг) - http://scooterclub-b...а-yamaha-aerox/
#32
25 април 2015 - 22:56
Ако няма да върви защо иначе да го правя
#33
25 април 2015 - 22:58
Това беше майтап, много ясно че ще върви
ПРОДАВАМ ЧАСТ? ЗА YAMAHA AEROX (има и тунинг) - http://scooterclub-b...а-yamaha-aerox/
#34
25 април 2015 - 22:58
Бааааааси урудския тунинг чуек! Т'ва истина ли е бе !? ?
Стига с лигавщините ! Евала, голям проект давай яко снимки и чакаме клипчета !!!!
Стига с лигавщините ! Евала, голям проект давай яко снимки и чакаме клипчета !!!!
#35
25 април 2015 - 23:19
за толкова пари където мяташ доста хубав крос да си си взел иначе рокса си го бива успех !
#36
25 април 2015 - 23:50
Колега аз ако исках щях да си купя крос, не ми е това целта,но имаче мерси.
#37
25 април 2015 - 23:53
Благодаря на всички които подкрепят идеята ми, ще има много клипове след като го завършим
#38
26 април 2015 - 21:19
следя! евала много добре става и само да попитам ,картера с какво го полира от към клапите, отвътре
Stage6 MKII-Racing Power Under Seat!
|||ツ~TTAACCTT~ツ|||
|||ツ~TTAACCTT~ツ|||
#39
27 април 2015 - 07:36
Това е работа на Ангел Г. , полирал го е с паста за пилиране на алуминии ,ето тази.
#40
27 април 2015 - 07:53
Евалация голяма,следи се.Само съвет малко по-събрано да представяш проекта.