9
#21
08 юни 2015 - 16:01
Един мой приятел имаше същата машинка. Невероятен скутер, имах честта да го карам. ? искам да споделя, че бях приятно изненадан от меката возия и комфорт, който този мотор предлага. Дори става и за маниаците на тема - скорост (като мен). А сега ти намерих един уебсайт с малко информация за твоето макси. ---> http://www.motorscoo...elix/Helix.html
Карай си го със здраве и много безаварийни километри.
Превод на 1 част: (Преведено с гугъл преводач)
Ключови Характеристики:
* Производител: Honda
* Модел: CN250 Helix
* Псевдоними: Fusion, Spazio
* Двигател: 244cc, с течно охлаждане, четиритактов единична
* Мощност: 19hp @ 7500 RPM, 15,5 фута / кг @ 5000 RPM
* Карбураторно: 30.0 mm CV с автоматично задуши
* Compression: 9.8: 1
* Диаметър и ход: 72.0 х 60.0 mm (2,8 х 2,4 инча)
* Горивна система: Keihin Carb.
* Обем: 244cc
* Карбураторно: 30 милиметър CV с автоматичен смукач
* Скоростна кутия: Автоматична V-Matic
* Окачване: 3.2 "Bottom Link (отпред), 3.9" пътуват двойни хидравлични удари
* Междуосие: 63.8 "
* Височина на седалката: 26,2 "
* Размери: L х W х H = 2265 mm (89.2 ") х 745милиметра (29.3") х 1355 мм (53,5 мм)
* Гуми: 110 / 100-12 9 (предни), 120 / 90-10 (отзад)
* Капацитет на резервоара: 3.2 Гал.
* Тегло: £ 349.4 (сух)
* MSRP: $ 2598 (1987)
Карай си го със здраве и много безаварийни километри.
Превод на 1 част: (Преведено с гугъл преводач)
Ключови Характеристики:
* Производител: Honda
* Модел: CN250 Helix
* Псевдоними: Fusion, Spazio
* Двигател: 244cc, с течно охлаждане, четиритактов единична
* Мощност: 19hp @ 7500 RPM, 15,5 фута / кг @ 5000 RPM
* Карбураторно: 30.0 mm CV с автоматично задуши
* Compression: 9.8: 1
* Диаметър и ход: 72.0 х 60.0 mm (2,8 х 2,4 инча)
* Горивна система: Keihin Carb.
* Обем: 244cc
* Карбураторно: 30 милиметър CV с автоматичен смукач
* Скоростна кутия: Автоматична V-Matic
* Окачване: 3.2 "Bottom Link (отпред), 3.9" пътуват двойни хидравлични удари
* Междуосие: 63.8 "
* Височина на седалката: 26,2 "
* Размери: L х W х H = 2265 mm (89.2 ") х 745милиметра (29.3") х 1355 мм (53,5 мм)
* Гуми: 110 / 100-12 9 (предни), 120 / 90-10 (отзад)
* Капацитет на резервоара: 3.2 Гал.
* Тегло: £ 349.4 (сух)
* MSRP: $ 2598 (1987)
#23
11 юни 2015 - 15:03
Става дума за Honda CN 250 Helix имам го от началото на юни стария собственик ко е карал 1000км само за 2 години и за тоя период само веднъж масло е сменил.Аз още на 2рия ден смених маслото и свещ след това и лолата сега е ред на трансмисията . Свалих днес капака само за да видя в какво състояние е ремъка оказа се DAYCO и не беше много зле леки пукнатини обаче тук там между ребрата се забелязват ще се сменя то е ясно вече си поръчах ролки тия дни ще поръчам и ремък . Та на въпроса как в домашни условия да развия гайката на вариатора , на съединителя ще е по лесно ще заклещя някак между дуплите на камбана и съединител нещо и ще го блокирам и развия но на вариатора ще ми е мъка дайте съвет.
На този клип може да видите как изглежда .https://www.youtube.com/watch?v=uQlObthJ6So
На този клип може да видите как изглежда .https://www.youtube.com/watch?v=uQlObthJ6So
HONDA и всички останали
https://www.youtube....h?v=z-2GchrUGZU
https://www.youtube....h?v=z-2GchrUGZU
#24
11 юни 2015 - 15:49
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#25
11 юни 2015 - 15:49
Така като го гледам шаибата на вариатора няма едни две дупчици дето да се законтри с ключа които щеше да си направиш самодлека, затова маи ти остава варианта с гаиковерт. А от зад защо искаш да развиваш камбаната ?
#26
11 юни 2015 - 15:52
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#27
11 юни 2015 - 15:53
Бай ?ване разгледай темите за ходите има 2-3 домашни решения за развиване на вариатора
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#28
11 юни 2015 - 16:02
При моя скутер перката на вариатора е доста по напред и нестава с такъв измислен ключ блока на които да завия болтовете е много на зад за това капака е толкова дълбок.
HONDA и всички останали
https://www.youtube....h?v=z-2GchrUGZU
https://www.youtube....h?v=z-2GchrUGZU
#29
11 юни 2015 - 16:08
Нали е като този които ни показа на клипа?, не е нужно да завиваш ключа за блока, правиш си ключ с формата на буквата Y като рамото е достатъчно дълго да опре в земята и после развиваш на воля Моя ключ е от две планки една към 30 см и една към 15 см, сързани една за друга с болтче, а горе за контрата двата щифта дори не са заварявани, дупнах две дупки хакнах по 2 болта 5мм с гаики стегнати а още по добре ако направиш резба в планките и да ги навиеш за да не надстърчат гаиките и си готов. Много е грозен иначе бих ти го снимал, не е като на Тодоров професионалното изпълнение, моя все едно е изваден като артефакт от потъналия Титаник.
#30
11 юни 2015 - 16:08
Правиш го по дълъг, подпираш в камбаната и си готов
__________________
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
Honda lead 125 86'
Honda Foresight 250
Honda Silver wing 600
Honda Nc 750xd
#31
11 юни 2015 - 16:10
Правиш го по дълъг, подпираш в камбаната и си готов
Благодаря отново забравил съм ги тия трикове отдавна не съм имал скутер .
HONDA и всички останали
https://www.youtube....h?v=z-2GchrUGZU
https://www.youtube....h?v=z-2GchrUGZU
#32
11 юни 2015 - 16:11
Да в камбаната е по удобно че може да нямаш възможност да затсане така че да опре в земята щото трябва да сочи на пред
#33
11 юни 2015 - 16:11
С нещо подобно ще стане да се законтри в земята http://media.snimka....8/026340069.jpg
#34
11 юни 2015 - 16:18
Без да се обиждаш но от вторични суровини ли я взе тази реликва
#36
11 юни 2015 - 16:23
Без да се обиждаш но от вторични суровини ли я взе тази реликва
Ето още един пример http://www.motorscoo...daBigRuckus.jpg
#37
11 юни 2015 - 16:23
Без да се обиждаш но от вторични суровини ли я взе тази реликва
който е карал такъв скутер може да ти каже за каква возия става дума и за какво удобство разкошен е може да ме надживее дори не искам макси което става само да се снимаш с него а всеки уикенд да лежиш под него омазан до уши в масла.
HONDA и всички останали
https://www.youtube....h?v=z-2GchrUGZU
https://www.youtube....h?v=z-2GchrUGZU
#38
11 юни 2015 - 16:30
хехе като гледам че и педали има.. мерси за което
#39
#40
11 юни 2015 - 16:56
повярвай много по надеждна е от италянските тоалетни произвеждат се само и единствено в Япония
който е карал такъв скутер може да ти каже за каква возия става дума и за какво удобство разкошен е може да ме надживее дори не искам макси което става само да се снимаш с него а всеки уикенд да лежиш под него омазан до уши в масла.
който е карал такъв скутер може да ти каже за каква возия става дума и за какво удобство разкошен е може да ме надживее дори не искам макси което става само да се снимаш с него а всеки уикенд да лежиш под него омазан до уши в масла.
?стинската машина не се доказва по външната красота! Не е важно как изглежда, важно е какъв двигател има. Но най - важното е на собственика да доставя удоволствие. Ако човека си го кефи скутера, си го кефи. Различни вкусове имаме. Колкото и да е "грозен" скутера, за мен си остава една добра машинка. Карал съм лично една такава Хондичка и както казах по-горе бях приятно изненадан! Всичко е въпрос на вкус!