#1
15 юни 2015 - 14:58
Aprilia SR50
Година - 2003
Кубатура - 50cc
Вид двигател - 2 тактов
Охлаждане - Водно
Maксимална скорост - 69 км/ч засечени по гпс
Разход на гориво - ??л. на 100км (в процес на засичане е)
?зползвано масло - PowerOil 2T
?зползван бензин - 95H
Цена: 1000лв
Ремонти:
Сменен ауспух, нов ремък, предни накладки, лула за свещта.
Тунинг:
Пълен сток с изключение на ауспуха, зимните гуми са заменени с летни.
Снимки:
В началото изглеждаше така
След регистрацията влезе в бокса за обслужване и се получи това:
Като цяло доста добре движи, пали от раз както на манивела така и на стартер.
На старт е много пъргаво.... 60 в час не са проблем да ги държи на равно
Макса му е малко под 70 в час:
?ма още дребни неща да се оправят но, като цяло е ок за каране.
Година - 2003
Кубатура - 50cc
Вид двигател - 2 тактов
Охлаждане - Водно
Maксимална скорост - 69 км/ч засечени по гпс
Разход на гориво - ??л. на 100км (в процес на засичане е)
?зползвано масло - PowerOil 2T
?зползван бензин - 95H
Цена: 1000лв
Ремонти:
Сменен ауспух, нов ремък, предни накладки, лула за свещта.
Тунинг:
Пълен сток с изключение на ауспуха, зимните гуми са заменени с летни.
Снимки:
В началото изглеждаше така
След регистрацията влезе в бокса за обслужване и се получи това:
Като цяло доста добре движи, пали от раз както на манивела така и на стартер.
На старт е много пъргаво.... 60 в час не са проблем да ги държи на равно
Макса му е малко под 70 в час:
?ма още дребни неща да се оправят но, като цяло е ок за каране.
#2
16 юни 2015 - 19:31
След мивка, готов за каране.
п.с
приемам всякакви коментари в насока която да ми помогне да го приведа в по приличен вид.
тУнек не мисля да правя.
п.с
приемам всякакви коментари в насока която да ми помогне да го приведа в по приличен вид.
тУнек не мисля да правя.
#3
14 юли 2015 - 20:49
Новото допълнение към антуража
Nolan N30 в перфектно състояние:
Nolan N30 в перфектно състояние:
#4
19 юли 2015 - 10:49
много хубав скутер нищо му няма на външния вид че да го "подобряваш" според мен вече няма такава активност в този форум едно време беше друго
#5
19 юли 2015 - 11:27
Остават няколко дребни детайла.
Стъпенката е с изядени втулки и като се качи на нея мотора не седи с вдигната във въздуха гума.
?здирвам и пачи крак за да е по лесно на жена ми да го паркира, че е 50 килограма а тя е главния карач .
Зимата мисля да сваля всички пластмаси и да ги боядисам къстъм, като запазя цветовата схема за да не се бърка с талона.
Стъпенката е с изядени втулки и като се качи на нея мотора не седи с вдигната във въздуха гума.
?здирвам и пачи крак за да е по лесно на жена ми да го паркира, че е 50 килограма а тя е главния карач .
Зимата мисля да сваля всички пластмаси и да ги боядисам къстъм, като запазя цветовата схема за да не се бърка с талона.
#6
06 август 2015 - 15:54
Малко освежаване на корите направих с black trim wax
Получи се повече от задоволителен резултат.
А бяха л@йняно кяфяви преди това.
Тая вакса държи година, пробвал съм я на колата и си седеше черно доста време.
Получи се повече от задоволителен резултат.
А бяха л@йняно кяфяви преди това.
Тая вакса държи година, пробвал съм я на колата и си седеше черно доста време.
#7
07 август 2015 - 21:23
Днес сменихме с майстора и водата
(имах скоро ремонт на двигателя)
Сега вече е ок и не тече, последва наливане на G12 и обезвъздушаване
Следва намиране и монтиране на стъпенка тип пачи крак
(имах скоро ремонт на двигателя)
Сега вече е ок и не тече, последва наливане на G12 и обезвъздушаване
Следва намиране и монтиране на стъпенка тип пачи крак
#8
14 август 2015 - 07:25
Малко лепенки Srage6 нашарих
#9
14 август 2015 - 07:47
?ма ли някви спортни части или си е full stock?
Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!
#10
14 август 2015 - 08:22
Една от малкото стоковици дето съм срещал на родна земя.
Ако може да се приеме за тунинг следните части са замени с тунинг:
Ауспух - Hebo Performer
Задна гума 140-ка за по добра стабилност
Голям жигльор 85 (малкия е сток)
? лепенките
Ако може да се приеме за тунинг следните части са замени с тунинг:
Ауспух - Hebo Performer
Задна гума 140-ка за по добра стабилност
Голям жигльор 85 (малкия е сток)
? лепенките
#11
14 август 2015 - 08:27
Не мотора е чудесен.На скоро гледах една F12 full stock така като при теб, правеше 80-90км по километраж с 80кг човек
Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!
#12
14 август 2015 - 08:33
Този не е пипан по вариатора и ролките.
Ще тествам днес след пипането по карба с гпс колко вдига.
В първият пост е при покупката.
А от тогава много неща се барнаха.
Ще тествам днес след пипането по карба с гпс колко вдига.
В първият пост е при покупката.
А от тогава много неща се барнаха.
#13
14 август 2015 - 08:37
Красива Aprilia си имаш!
Засечи я с GPS-а пиши колко вдига.
Засечи я с GPS-а пиши колко вдига.
#14
14 август 2015 - 09:02
Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!
#15
14 август 2015 - 09:05
Да аз нея я видях, но колегата казва, че го е барнал малко, искам да го видя сега.
Това го е засичал щом купил скутера!
#16
14 август 2015 - 09:10
Mhm,ми да го видим ,за мен е интересно да го видя как ускорява в това състояние,този фулл сток.
Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!
#17
14 август 2015 - 09:52
Ускорението е зверско до 40 по километраж, после намаля и след 60 поддържа.
Но, гпс-а ще каже най-точно след като го замеря на околовръса в равния участък.
Аз съм лек, едва 60 кг и това трябва да се отбележи също.
Но, гпс-а ще каже най-точно след като го замеря на околовръса в равния участък.
Аз съм лек, едва 60 кг и това трябва да се отбележи също.
#18
14 август 2015 - 10:37
Честит колега! Доста добро моторче преди 3 дена купихме същото, само че 2004 и сега ще го пребоядисваме. Доста удобен и пъргав.
#19
14 август 2015 - 10:47
Благодаря, доста ми коства за да се възстанови до състояние за каране без притеснения.
Замислил съм боя и аз но, ще е зимният период че, сега се ползва всеки ден.
p.s
относно тунинга
в Америка морини го правят да си говори само и да вдига 120 без драми.
турбото и то помага много:
Замислил съм боя и аз но, ще е зимният период че, сега се ползва всеки ден.
p.s
относно тунинга
в Америка морини го правят да си говори само и да вдига 120 без драми.
турбото и то помага много:
#20
14 август 2015 - 11:18
Всичко с времето си. Хубавите неща стават бавно А да те попитам само понеже гледам, че нямах копче за дълги и другото за фаровете е махнато май са ги вързали, така че да светят и двете лупи заедно ти имаш ли ключ за дългите? ?наче бая здрав тунинг има тоя!!!
Търговия →
Продава-части →
Продавам части за Aprilia SR Ditech14 мар 2017 Aprilia Sr Ditech, Morini |
|
|
||
Търговия →
Продава-части →
Продавам части за Aprilia SR Ditech14 мар 2017 Aprilia Sr Ditech, Morini |
|
|
||
Търговия →
Продава-части →
Продавам части за Aprilia SR Ditech14 мар 2017 Aprilia Sr Ditech, Morini |
|
|
||
Общ Форум →
Общи теми за скутери →
Номер на двигател30 авг 2015 aprilia, morini, 50, lc |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Проблем с гайка на главата14 юли 2015 sr50, morini, carb |
|
|