6
#21
01 август 2015 - 18:03
Проблема е в буталото приятел! ?ли си купи бутало от друга марка или като го вземеш го упили малко в диаметър с една фкурка 120 после 400 но със 120 го мини доста. Проблема е че буталото ти явно не е за този цилиндър и от топлината се разширява прекалено много и задира в цилиндъра! Направи това което ти казвам няма са съжаляваш! Също така като го шлайфаш пускат ли ти хонинг? Ако не това също е проблем мини го с шкурка 120 като не търкаш много просто 3-4 въртеливи движения по целия цилиндър за да имитира хонинг! Направи всичко което ти казах и давай газ!
?ме: Стелиян Йорданов, град: Русе, кара: CPI SM 125cc Yamaha DTR engine
#22
01 август 2015 - 20:11
Откачи тая маслена помпа и си меши маслото сам поне си сигурен колко слагаш по 25 на литър е добре
#23
01 август 2015 - 22:22
Проблема е в буталото приятел! ?ли си купи бутало от друга марка или като го вземеш го упили малко в диаметър с една фкурка 120 после 400 но със 120 го мини доста. Проблема е че буталото ти явно не е за този цилиндър и от топлината се разширява прекалено много и задира в цилиндъра! Направи това което ти казвам няма са съжаляваш! Също така като го шлайфаш пускат ли ти хонинг? Ако не това също е проблем мини го с шкурка 120 като не търкаш много просто 3-4 въртеливи движения по целия цилиндър за да имитира хонинг! Направи всичко което ти казах и давай газ!
Как буталото не е за този цилиндър като го купих чисто нов комплект на DR Evo .. и след като го задра буталото от DR evo-то си купих бутало с 1 сегмент на top performances и сега и него го задра. Не е до буталото.
#24
03 август 2015 - 08:58
E DR EVO то не е с един сегмент а с два.
Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!
#25
03 август 2015 - 10:48
Как буталото не е за този цилиндър като го купих чисто нов комплект на DR Evo .. и след като го задра буталото от DR evo-то си купих бутало с 1 сегмент на top performances и сега и него го задра. Не е до буталото.
Момче искаш помощ, а после не слушаш хората какво ти казват... Как да ти се помогне?
?ме: Стелиян Йорданов, град: Русе, кара: CPI SM 125cc Yamaha DTR engine
#26
03 август 2015 - 11:21
Проблема е в буталото приятел! ?ли си купи бутало от друга марка или като го вземеш го упили малко в диаметър с една фкурка 120 после 400 но със 120 го мини доста. Проблема е че буталото ти явно не е за този цилиндър и от топлината се разширява прекалено много и задира в цилиндъра! Направи това което ти казвам няма са съжаляваш! Също така като го шлайфаш пускат ли ти хонинг? Ако не това също е проблем мини го с шкурка 120 като не търкаш много просто 3-4 въртеливи движения по целия цилиндър за да имитира хонинг! Направи всичко което ти казах и давай газ!
120 е шкурка за дърво. Принципно като се сглобява двигател се мерят разни хлабини ...но никога не съм чел или виждал бутало да се 'редосва' с шкурка за дърво.
#27
03 август 2015 - 15:31
120 не е за дърво аман от разбирачи...направил съм над 7 мотора по този начин и никой не се е оплакал!
?ме: Стелиян Йорданов, град: Русе, кара: CPI SM 125cc Yamaha DTR engine
#28
03 август 2015 - 15:51
120 за дърво била
може си шлайфам хуя ако искам с 120
може си шлайфам хуя ако искам с 120
#29
03 август 2015 - 15:58
А както написаха по-горе,маслената ти помпа пуска ли масло изобщо ? Ако не имам здрава,а ако не я махни и мешай.
#32
03 август 2015 - 23:23
Проблема е в буталото приятел! ?ли си купи бутало от друга марка или като го вземеш го упили малко в диаметър с една фкурка 120 после 400 но със 120 го мини доста. Проблема е че буталото ти явно не е за този цилиндър и от топлината се разширява прекалено много и задира в цилиндъра! Направи това което ти казвам няма са съжаляваш! Също така като го шлайфаш пускат ли ти хонинг? Ако не това също е проблем мини го с шкурка 120 като не търкаш много просто 3-4 въртеливи движения по целия цилиндър за да имитира хонинг! Направи всичко което ти казах и давай газ!
#33
03 август 2015 - 23:38
Към момчето дето е пуснало темата ако искаш го слушай но и аз потвърждавам че това което казва не е шега слисъл има особено ако се заиграеш да полираш полите на буталото
Евала ти казвам, че поне малко си имаш хабер, а не като 55% от форума! Но това което казваш не е на 100 процента вярно даже е до някъде грешно. Буталото и хамоли цилиндъра не трябва да са напълно гладки или както казваш ти полирани, понеже трябва да има къде да се задържат мазните частици на маслото, а останалата част от него изгаря. Точно за това се прави хонинг на цилиндъра ако си се заглеждал това е едва ли не надиране на самия работен цилиндър, но дупчиците са някакви микрони, за да се задържа там маслото и да не изсъхва цилиндъра, защото после лошоооо.
?ме: Стелиян Йорданов, град: Русе, кара: CPI SM 125cc Yamaha DTR engine
#34
04 август 2015 - 10:30
Добре, тия дни като ми шлайфат цилиндъра ще пробвам, ще покарам 2-3 седмици докато се разработи и ще го разглобя пак да видим резултата.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#36
04 август 2015 - 17:30
Ако знаеше достатъчно добре сигмента се трие в цилиндъра не буталото затова като освободиш буталото няма никакви последици освен положителни! Защото когато шлайфиста не ти остави достатъчната хлабина и буталото е с нисък коефициент на разширение полите му задират в цилиндъра, а след като ги освободиш с 3-4 десети това няма са се случва
?ме: Стелиян Йорданов, град: Русе, кара: CPI SM 125cc Yamaha DTR engine
#37
04 август 2015 - 23:19
Значи сменяш шлайфиста с такъв дето прави цилиндъра с позволените 1 -2 стотни грешка от необходимия размер. Ако ми направи както казваш 3-4 десети (или около половин милиметър) грешка, директно му 'изправям' цилиндъра у главата....и така неколко пъти.
#38
04 август 2015 - 23:51
Евала ти казвам, че поне малко си имаш хабер, а не като 55% от форума! Но това което казваш не е на 100 процента вярно даже е до някъде грешно. Буталото и хамоли цилиндъра не трябва да са напълно гладки или както казваш ти полирани, понеже трябва да има къде да се задържат мазните частици на маслото, а останалата част от него изгаря. Точно за това се прави хонинг на цилиндъра ако си се заглеждал това е едва ли не надиране на самия работен цилиндър, но дупчиците са някакви микрони, за да се задържа там маслото и да не изсъхва цилиндъра, защото после лошоооо.
Търговия →
Купува-скутери, части →
Търся-цилиндър 70cc малоси минарели хор.17 дек 2020 малоси 70, цилиндър |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
помощ за едно Piaggio29 юли 2018 цилиндър, бутало, гърне |
|
|
||
Търговия →
Продава-части →
Продавам разни части от Аерох05 юли 2018 цилиндър, ауспух, огледала |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Силов тунинг →
Силов тунинг на Derbi Fenix06 юни 2017 Derbi, fenix, дерби, феникс, 50cc |
|
|
||
Общ Форум →
Общи теми за скутери →
Луфт на лагера на биелата Ямаха Джог-202 май 2017 Ямаха Джог 2, луфт, биела |
|
|