•         

Съобщение

Присъединете се в официалната FACEBOOK група на СКУТЕР КЛУБ БЪЛГАР?Я- ТУК
Присъединете се в групата само за покупка и продажба на скутери и части във FACEBOOK - ТУК

Защо задира толкова често?

задира цилиндър бутало биела колянов вал

#21 ste12978

ste12978

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 345
  • Телефонен номер:0899216982
  • МестонахождениеРусе
  • Скутер:CPI SM

01 август 2015 - 18:03

Проблема е в буталото приятел! ?ли си купи бутало от друга марка или като го вземеш го упили малко в диаметър с една фкурка 120 после 400 но със 120 го мини доста. Проблема е че буталото ти явно не е за този цилиндър и от топлината се разширява прекалено много и задира в цилиндъра! Направи това което ти казвам няма са съжаляваш! Също така като го шлайфаш пускат ли ти хонинг? Ако не това също е проблем мини го с шкурка 120 като не търкаш много просто 3-4 въртеливи движения по целия цилиндър за да имитира хонинг! Направи всичко което ти казах и давай газ! :)
?ме: Стелиян Йорданов, град: Русе, кара: CPI SM 125cc Yamaha DTR engine

scooterhouse.net

#22 belsss1

belsss1

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 13

01 август 2015 - 20:11

Откачи тая маслена помпа и си меши маслото сам поне си сигурен колко слагаш по 25 на литър е добре

#23 apriliasr_

apriliasr_

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 272
  • Скутер:Aprilia SR50

01 август 2015 - 22:22

 

Проблема е в буталото приятел! ?ли си купи бутало от друга марка или като го вземеш го упили малко в диаметър с една фкурка 120 после 400 но със 120 го мини доста. Проблема е че буталото ти явно не е за този цилиндър и от топлината се разширява прекалено много и задира в цилиндъра! Направи това което ти казвам няма са съжаляваш! Също така като го шлайфаш пускат ли ти хонинг? Ако не това също е проблем мини го с шкурка 120 като не търкаш много просто 3-4 въртеливи движения по целия цилиндър за да имитира хонинг! Направи всичко което ти казах и давай газ! :)

Как буталото не е за този цилиндър като го купих чисто нов комплект на DR Evo .. и след като го задра буталото от DR evo-то си купих бутало с 1 сегмент на top performances и сега и него го задра. Не е до буталото.

#24 kappo

kappo

    СУПЕР ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • МОДЕРАТОР
  • 5917
  • Скутер:GSX-R750

03 август 2015 - 08:58

E DR EVO то не  е с един сегмент а с два.
Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!

#25 ste12978

ste12978

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 345
  • Телефонен номер:0899216982
  • МестонахождениеРусе
  • Скутер:CPI SM

03 август 2015 - 10:48

 



Как буталото не е за този цилиндър като го купих чисто нов комплект на DR Evo .. и след като го задра буталото от DR evo-то си купих бутало с 1 сегмент на top performances и сега и него го задра. Не е до буталото.

Момче искаш помощ, а после не слушаш хората какво ти казват... Как да ти се помогне?
?ме: Стелиян Йорданов, град: Русе, кара: CPI SM 125cc Yamaha DTR engine

#26 gtecomp

gtecomp

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 123
  • Скутер:DNA 125

03 август 2015 - 11:21

 

Проблема е в буталото приятел! ?ли си купи бутало от друга марка или като го вземеш го упили малко в диаметър с една фкурка 120 после 400 но със 120 го мини доста. Проблема е че буталото ти явно не е за този цилиндър и от топлината се разширява прекалено много и задира в цилиндъра! Направи това което ти казвам няма са съжаляваш! Също така като го шлайфаш пускат ли ти хонинг? Ако не това също е проблем мини го с шкурка 120 като не търкаш много просто 3-4 въртеливи движения по целия цилиндър за да имитира хонинг! Направи всичко което ти казах и давай газ! :)

120 е шкурка за дърво. Принципно като се сглобява двигател се мерят разни хлабини :)...но никога не съм чел или виждал бутало да се 'редосва' с шкурка за дърво.

#27 ste12978

ste12978

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 345
  • Телефонен номер:0899216982
  • МестонахождениеРусе
  • Скутер:CPI SM

03 август 2015 - 15:31

120 не е за дърво ;) аман от разбирачи...направил съм над 7 мотора по този начин и никой не се е оплакал!
?ме: Стелиян Йорданов, град: Русе, кара: CPI SM 125cc Yamaha DTR engine

#28 radkote

radkote

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 247
  • Телефонен номер:0893504602
  • МестонахождениеPernik
  • Скутер:Malaguti F12

03 август 2015 - 15:51

120 за дърво била :D
може си шлайфам хуя ако искам с 120

#29 Rusanov

Rusanov

    НАЧ?НАЕЩ

  • Активни
  • 507
  • МестонахождениеПлевен
  • Скутер:Aprilia SR

03 август 2015 - 15:58

А както написаха по-горе,маслената ти помпа пуска ли масло изобщо ? Ако не имам здрава,а ако не я махни и мешай.

#30 apriliasr_

apriliasr_

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 272
  • Скутер:Aprilia SR50

03 август 2015 - 22:23

 

А както написаха по-горе,маслената ти помпа пуска ли масло изобщо ? Ако не имам здрава,а ако не я махни и мешай.

Пускам масло, но може би по-малко.. То ако не пускаше щеше да задере доста по-бързо.

#31 apriliasr_

apriliasr_

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 272
  • Скутер:Aprilia SR50

03 август 2015 - 22:24

 

E DR EVO то не  е с един сегмент а с два.

 


.. и след като го задра буталото от DR evo-то си купих бутало с 1 сегмент на top performances и сега и него го задра. Не е до буталото.


#32 ghostrider1993

ghostrider1993

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1155
  • Скутер:Yamaha BW'S 2009

03 август 2015 - 23:23

 

Проблема е в буталото приятел! ?ли си купи бутало от друга марка или като го вземеш го упили малко в диаметър с една фкурка 120 после 400 но със 120 го мини доста. Проблема е че буталото ти явно не е за този цилиндър и от топлината се разширява прекалено много и задира в цилиндъра! Направи това което ти казвам няма са съжаляваш! Също така като го шлайфаш пускат ли ти хонинг? Ако не това също е проблем мини го с шкурка 120 като не търкаш много просто 3-4 въртеливи движения по целия цилиндър за да имитира хонинг! Направи всичко което ти казах и давай газ! :)
Към момчето дето е пуснало темата ако искаш го слушай но и аз потвърждавам че това което казва не е шега слисъл има особено ако се заиграеш да полираш полите на буталото :)

#33 ste12978

ste12978

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 345
  • Телефонен номер:0899216982
  • МестонахождениеРусе
  • Скутер:CPI SM

03 август 2015 - 23:38

 

Към момчето дето е пуснало темата ако искаш го слушай но и аз потвърждавам че това което казва не е шега слисъл има особено ако се заиграеш да полираш полите на буталото :)

Евала ти казвам, че поне малко си имаш хабер, а не като 55% от форума! Но това което казваш не е на 100 процента вярно даже е до някъде грешно. Буталото и хамоли цилиндъра не трябва да са напълно гладки или както казваш ти полирани, понеже трябва да има къде да се задържат мазните частици на маслото, а останалата част от него изгаря. Точно за това се прави хонинг на цилиндъра ако си се заглеждал това е едва ли не надиране на самия работен цилиндър, но дупчиците са някакви микрони, за да се задържа там маслото и да не изсъхва цилиндъра, защото после лошоооо.
?ме: Стелиян Йорданов, град: Русе, кара: CPI SM 125cc Yamaha DTR engine

#34 apriliasr_

apriliasr_

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 272
  • Скутер:Aprilia SR50

04 август 2015 - 10:30

Добре, тия дни като ми шлайфат цилиндъра ще пробвам, ще покарам 2-3 седмици докато се разработи и ще го разглобя пак да видим резултата. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

#35 gtecomp

gtecomp

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 123
  • Скутер:DNA 125

04 август 2015 - 11:18

 

120 не е за дърво ;) аман от разбирачи...направил съм над 7 мотора по този начин и никой не се е оплакал!

Принципно заради това всяка втора тема е за 'заковали' мотори. Тва хлабини на бутала и сегменти, не се мери...удри с рендето. Аман от хоум мейд майстори.

#36 ste12978

ste12978

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 345
  • Телефонен номер:0899216982
  • МестонахождениеРусе
  • Скутер:CPI SM

04 август 2015 - 17:30

Ако знаеше достатъчно добре сигмента се трие в цилиндъра не буталото затова като освободиш буталото няма никакви последици ;) освен положителни! Защото когато шлайфиста не ти остави достатъчната хлабина и буталото е с нисък коефициент на разширение полите му задират в цилиндъра, а след като ги освободиш с 3-4 десети това няма са се случва ;)
?ме: Стелиян Йорданов, град: Русе, кара: CPI SM 125cc Yamaha DTR engine

#37 gtecomp

gtecomp

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 123
  • Скутер:DNA 125

04 август 2015 - 23:19

Значи сменяш шлайфиста с такъв дето прави цилиндъра с позволените 1 -2 стотни грешка от необходимия размер. Ако ми направи както казваш 3-4 десети (или около половин милиметър) грешка, директно му 'изправям' цилиндъра у главата....и така неколко пъти.

#38 ghostrider1993

ghostrider1993

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1155
  • Скутер:Yamaha BW'S 2009

04 август 2015 - 23:51

 


Евала ти казвам, че поне малко си имаш хабер, а не като 55% от форума! Но това което казваш не е на 100 процента вярно даже е до някъде грешно. Буталото и хамоли цилиндъра не трябва да са напълно гладки или както казваш ти полирани, понеже трябва да има къде да се задържат мазните частици на маслото, а останалата част от него изгаря. Точно за това се прави хонинг на цилиндъра ако си се заглеждал това е едва ли не надиране на самия работен цилиндър, но дупчиците са някакви микрони, за да се задържа там маслото и да не изсъхва цилиндъра, защото после лошоооо.
ами незнам относно полирането на буталото има много мнения аз  си го обяснявам така че цилиндъра трябва да има ситни драскотини за да задържа маслото но буталото колкото по гладко толкова по добре така и да прегрее мотора и полите да допрат цилиндъра последствията няма да са фатални този извод си го правя от двутактовците подготвени за състезания марковите китове като FMF идват с хунингован никасил по цилиндъра но полите на буталото са или обработени с графит или полирани до блясък както и челото :)