Здравейте проблема ми е следния аерокса не иска да пали изобщо.Давам на контакт изобщо не светят фаровете нито мога да го запаля акумулатора е зареден ... Някой ако може да ми каже от какво може да бъде ..
4
#1
22 август 2015 - 14:38
#2
22 август 2015 - 15:20
?маш ли искра?
Компресия?
Свещта какъв цвят е?
Общо взето дай малко повече информация да може да се ориентираме от какво е.
Компресия?
Свещта какъв цвят е?
Общо взето дай малко повече информация да може да се ориентираме от какво е.
#3
22 август 2015 - 15:22
Провери дали има въздух,ток и бензин!Тези 3 неща му трябват за да запали!
Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!
#4
22 август 2015 - 15:31
?скра няма изобщо....цъкам копчето и нищо не прави .Как да проверя дали има ток първи мотор ми е и не разбирам нищо
#5
22 август 2015 - 17:20
Смени свещта, ако пак няма искра или е CDI или бобината.
(?зпратено от Tapatalk)
(?зпратено от Tapatalk)
#6
22 август 2015 - 20:02
Ако докато го риташ не светва таблото, значи има проблем с ключа за контакт.
#7
22 август 2015 - 20:15
?скра няма изобщо....цъкам копчето и нищо не прави
Няма ли манивела?
Я поритай малко на нея и виж дали има искра.
Да не ти е прецакан стартера?
Казваш акумулатора е зареден, но кой знае, пък ...
Пробвай с манивела.
Ти надявам се знаеш как да провериш дали има искра?!
Допираш свещта както си е в бобината на главата на скутера и риташ манивела.
Ако има искра, значи ток има!
Ако няма, смени свещта или с нова или с някоя, която си сигурен, че работи.
Ако пак не даде искра е възможно да е бобина или CDI, както съм писал по-горе.
#8
22 август 2015 - 20:19
Провери дали има въздух,ток и бензин!Тези 3 неща му трябват за да запали!
Поправка:
1- трябва да е що годе точна сместа
2-трябва да има компресия
3-искра и да има ако е заминало цди-то пак може да не пали.
Но най-основното е да провериш дали мокри свеща смисъл като риташ дали има следи от бензин по свеща- ако има значи има значи стига бензин до цилиндъра.
За компресия най-лесния начин е да си сложиш пръста на отвора за свеща и да ритне някой и ако ти избутва палеца силно значи има компресия, в моя случай когато не палеше като сложех пръста изобщо не го буташе ами се усещаше само някво движение (тогава беше спекъл сегмента)
?скрата най-лесно можеш да я провериш като дадеш на контакт и сложиш свеща в лулата и я допреш примерно до цилиндъра и да помолиш някой да ритне 2/3 пъти и така ще видиш дали дава искра, но дали ще е в точния момент не се знае. Дано да съм помогнал!
#10
23 август 2015 - 12:01
Оправих го един бушон беше изгорял при акумулатора мерси на всички
#11
23 август 2015 - 12:07
Браво,това е хубава новина.можеш ли да направиш снимка как е срързан тоя бушон към кабелите на акумулатора!Мерси
Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Силов тунинг →
Въпрос относно силов тунинг на Аерокс.17 мар 2022 аерокс, силов тунинг, настройка |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Проблем със вариатор на Aerox30 юли 2018 вариатор, аерокс, ямаха, проблем |
|
|
||
Търговия →
Продава-скутери →
yamaha aerox tuning20 фев 2018 аерокс, ямаха, aerox, yamaha |
|
|
||
Търговия →
Продава-части →
Части за Ямаха Аерокс13 фев 2018 аерокс, ср, ф12, aerox, f12, sr |
|
|
||
Търговия →
Продава-части →
Yamaha Aerox / Ямаха Аерокс - Части!31 авг 2017 аерокс, aerox, yamaha aerox |
|
|