4
Семеринг колянов вал Yamaha majesty 250-теч на масло
Vlaado
, сеп 03 2015 06:03
семеринг ямаха маджести колянов вал
#1
03 септември 2015 - 06:03
Здравейте!
?мам теч на масло от семерингата на коляновия вал.Не е много.Леко омазнява, но предполагам ще се усили скоро.
На семерината пише 30Х45Х8
?мате ли представа, от къде да я поръчам онлайн?В гугъл намирам, че е универсална и даже в Жигулата я има, мисля на скоростната кутия.?злиза ми, че в доста марки двигатели си използва.?ма ли нещо специфично в нея и трудност при подмяната?
Някой сменял ли е от вас?
Благодаря предварително!
?мам теч на масло от семерингата на коляновия вал.Не е много.Леко омазнява, но предполагам ще се усили скоро.
На семерината пише 30Х45Х8
?мате ли представа, от къде да я поръчам онлайн?В гугъл намирам, че е универсална и даже в Жигулата я има, мисля на скоростната кутия.?злиза ми, че в доста марки двигатели си използва.?ма ли нещо специфично в нея и трудност при подмяната?
Някой сменял ли е от вас?
Благодаря предварително!
#2
03 септември 2015 - 07:51
Колега и моя семеринг изпускаше,смених 3 месеца нямаше теч след това пак същото с колко зора бях го сменил сега пак тече,този път ще взема черен силикон с това ще мина.На един симсон видях майстора минал изцяло със черен силикон и като пушка е,при 2т е от много значение е а принас само дразни с теч мини със силикон на кортеко е 8 лв на рейнц 14 лв успех.
#3
03 септември 2015 - 18:04
Човека кара стабилен мотор, а ти му говориш все едно кара балканче.
Взимай качествени семеринги и няма да го мислиш много. От значение е и поставянето му.
Взимай качествени семеринги и няма да го мислиш много. От значение е и поставянето му.
#5
03 септември 2015 - 20:22
Виж на семеринга има посока на въртене и както каза колегата на кортеко слагаш и забравяш аз го взех от ауто плюс към 10лв
#6
04 септември 2015 - 07:21
Благодаря, ще потърся хубава марка, че дразни много.Все пак, скутерът си заслужава добро отношение.
#7
06 септември 2015 - 21:20
Човека кара стабилен мотор, а ти му говориш все едно кара балканче.
Взимай качествени семеринги и няма да го мислиш много. От значение е и поставянето му.
Взимай качествени семеринги и няма да го мислиш много. От значение е и поставянето му.
#8
07 септември 2015 - 20:40
Твърде често се оправдаваме със заплатата си. караме скапани коли/мотори- заплатата виновна, даваме малко пари за части- заплатата, не спирам на пешаходни пътеки за икономия на гориво заради ниска заплата. Но виж, можем да си позволим да пушим кутий с цигари на ден, да ходим на море по 5-10 дена, да даваме по 100-200 лв за алокохолен уикенд/или в казино, да караме големи и неикономични коли. Не описвам точно определен човек по този начин, но смятам, че това е една обща характеристика. Заплатите са ни ниски и недостатъчни, но не бива да се оправдаваме когато ни изнася с това. Как смятате, да вземеш силикон за 10-15 лв., да се мъчиш и накрая да намажеш навсякаде, а накрая да не използваш повече тубичката силикон(в бъдеще), или да вземеш едно семерингче за 5лв. и да го монтираш за 1-2мин.(чисто и просто)
#9
07 септември 2015 - 21:26
Точно така! Купи си хубав семеринг, но преди това провери шийката на вала на мястото, където семеринга уплътнява. С течение на времето е възможно да се е образувал канал и от там да ти изпуска масло. За да "държи" семеринга е необходима идеално гладка повърхност. Със силикон да спасяваш положението е пълна глупост.
#10
08 септември 2015 - 06:49
Твърде често се оправдаваме със заплатата си. караме скапани коли/мотори- заплатата виновна, даваме малко пари за части- заплатата, не спирам на пешаходни пътеки за икономия на гориво заради ниска заплата. Но виж, можем да си позволим да пушим кутий с цигари на ден, да ходим на море по 5-10 дена, да даваме по 100-200 лв за алокохолен уикенд/или в казино, да караме големи и неикономични коли. Не описвам точно определен човек по този начин, но смятам, че това е една обща характеристика. Заплатите са ни ниски и недостатъчни, но не бива да се оправдаваме когато ни изнася с това. Как смятате, да вземеш силикон за 10-15 лв., да се мъчиш и накрая да намажеш навсякаде, а накрая да не използваш повече тубичката силикон(в бъдеще), или да вземеш едно семерингче за 5лв. и да го монтираш за 1-2мин.(чисто и просто)
#11
09 септември 2015 - 08:33
Еми колеги прави сте,допуснах една грешка,исках да кажа ако не държи и новия да опита със силикон,горе казаните неща са правилни,но скутер дето струва 1 500 лв само заради един лек теч да се хвърлят пари около 500 лв мисля че не заслужава.Скутера взех за икономия китаец е ими дава много хубав разход,имам и кола дизел харчи 6/100 км китаец взех само заради разхода нямам А категория,намаше марково 4 тактово 50 куб. До 700-800 лв предишния собственик не се е грижил на скутера стегнах повечето неща има още,ако го карах без да пипам нещо пак нямаше да спира 4000 км до сега.Предвид критиките срещу тях те са по добри алтернативи на балканчета и на симсоните,покрай мене има много такива,искаш да раблти идеално всеки ден правиш ремонт,караш докато спре после става по-зле.
#12
09 септември 2015 - 12:39
Колеги, парите за мен не са проблем.Поне до някакъв таван де.?нтересува ме именно сменял ли е някой семерингата сам и има ли някаква специфична работа по това.А, за китаеца, имах Малагути Чиак 150 куб.Двигателя беше китайски -Кимко.Продадох го и с парите и малко отгоре, взех ямахата.Ами, за 8-те месеца при мен, по Малагутито хвърлих доста пари.Само храповика в комплект полумесец и бендикс, смених 4 комплекта.Накрая го продадох пак с изронени зъби.А заради тях, смених и капакът, заради уж някаква втулка, дето се разбивала.А пък бендикса на стартера има едни пружинки, които изтласкват едни буренца при зацепването.Тия пружинки се късат, буренцата се деформират и до там.Следва стържене и никакво палене.?, хайде от въртене, замина и самия стартер.Та и стартер смених.На ямахата профилактично смених ремък, стокови ролки на вариатора и полушайбата, защото имаше малък ръб.Смених и задните накладки.Е, масло и филтри си е в реда на нещата, да се обслужат.Да се надявам, че поне ще бъде по-надеждно карането и по-рядко ще е ремонта.
#13
10 септември 2015 - 07:15
Ямахата си е супер нищо общо нема с малагути и кимко но ако се слагат оригинални или малко по хубави части в противен случай си става чиста китайка и само се плюва и псува
#14
12 септември 2015 - 11:21
Това е вярно,те са над класи,но има един проблем,остатъчната им стойност.Един познат взе ямаха мбк 125 за 150 лв. разбира се имаше проблем в скутера не палеше,закара го при неговия майстор за час намери проблема,крив клапан и главата беше наранена.Отваряхме компа нова глава 400+ необорудван,един клапан 60 лв,и купихме оборудвана втора употреба за 140 лв.и запали.след време ми звъни нещо трака при скоростите отворихме вариатора беше за смяна,счупил двете втулки и неставаше за нищо.чисто нов 480 лв комплект със всичко,пак втора употреба.Просто искам да кажа,че тия машини са много хубави,но този скутер като струва 1000 лв. Само един вариатор да струва 500 не става,не е за моя джоб.Някои казват взимаш една ямаха смемяш бутало сегменти за 50 лв и каране без спиране 10 год. Да ама не за 50 лв му слагаш китайски части,дефакто двг то става китайски.нали са г**зари.
#15
10 февруари 2016 - 18:52
МБК-то,не е ли 2-т??
#17
11 февруари 2016 - 19:06
Не знаех, че има и 4-т
#18
12 февруари 2016 - 19:20
Мбк 125 4 тактов въздушно охлаждане,скутера е продаден.
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Защо задира толкова често?29 юли 2015 задира, цилиндър, бутало, биела |
|
|
||
Търговия →
Купува-скутери, части →
Търся колянов вал за Honda Vision/Tact23 апр 2015 колянов вал, honda vision |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Въпрос Спешно!07 яну 2015 колянов вал |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Предложение за лагери05 яну 2015 лагери, колянов вал |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
Въпрос за Колянов вал! Спешно05 яну 2015 колянов вал |
|
|