29
#1
19 април 2014 - 17:02
Тук Колеги можем да пишем всичко за нашите максита с марката Ямаха Маджести
#2
19 април 2014 - 17:14
?ма една 250 ка за продаване без документи в добро състояние 700 лв спукано платно на карбуратора и без акумулатор Може да се продава и на части
НЕКА ГУМ?ТЕ ГОРЯТ НЕ ? ДУШ?ТЕ
#3
19 април 2014 - 19:08
Не се заяждам! За да е полезна темата.
Обяви ОК, останалото на лични съобщения, да не пълним темата с излишни писаници.
Колкото до мембраната, оказва се, че е проблем. Продава се в комплект с шибъра и струва около 100 Евра. Това го знае всеки сблъскал се с проблема. Самата мембрана се сваля от пластмасата. Размерите са ф27/ф61/h18мм. ако някой открие мембрана с близки размери +/- 1мм. да сигнализира.
Обяви ОК, останалото на лични съобщения, да не пълним темата с излишни писаници.
Колкото до мембраната, оказва се, че е проблем. Продава се в комплект с шибъра и струва около 100 Евра. Това го знае всеки сблъскал се с проблема. Самата мембрана се сваля от пластмасата. Размерите са ф27/ф61/h18мм. ако някой открие мембрана с близки размери +/- 1мм. да сигнализира.
#4
19 април 2014 - 19:33
На моя по случайност му намерих мембрана от китайче за 15 левчета миналото лято в същите размери по тази която ми е в мотора,но не съм я ползвал понеже проблема ми не беше там...Грабвайте шублера и сравнявайте с китайските...Дължина на острието на иглата,дебелина на иглата,дължина на цялата игла,вътрешен и външен на шибъра...
#5
20 април 2014 - 12:16
Продавам оригиналното гърне за 250 без кривката. Цена 50 лв. Снимки и въпроси, моля на лично.
#6
20 април 2014 - 18:12
някой има ли идея този моментния брояч кога се нулира, и защо откакто го взех до преди да му проверя бушоните се резетваше при всяко палене , а вече трябва да задържа TRIP бутончето?
#8
20 април 2014 - 18:57
Направих го защото не ме слуша главата Сега съжалявам, че не го изтеглих още 10см.
Случайно видях в нета как ги правят на изток и ......
Не е сложно ако си подготвиш нещата предварително, което е по-голямата разправия.
- ново кормило
- нови спирачни мъркучи
- нови жила
- нови амортисъори
- водни и горивни мъркучи
- удължаване на кабелите и биалетката
- 2 бр. втулки за "люлката" на двигателя
- гърне и кривка
- нов въздушен филтър
- нов заден калник
- стойка за номера - аз съм го свил и вкарал частично в задната гума
Резане, заварване и усилване където е необходимо.
Случайно видях в нета как ги правят на изток и ......
Не е сложно ако си подготвиш нещата предварително, което е по-голямата разправия.
- ново кормило
- нови спирачни мъркучи
- нови жила
- нови амортисъори
- водни и горивни мъркучи
- удължаване на кабелите и биалетката
- 2 бр. втулки за "люлката" на двигателя
- гърне и кривка
- нов въздушен филтър
- нов заден калник
- стойка за номера - аз съм го свил и вкарал частично в задната гума
Резане, заварване и усилване където е необходимо.
#10
20 април 2014 - 21:52
Написъл съм ) Не ме слуша главата ))
#11
21 април 2014 - 07:32
Направих го защото не ме слуша главата Сега съжалявам, че не го изтеглих още 10см.
Случайно видях в нета как ги правят на изток и ......
Не е сложно ако си подготвиш нещата предварително, което е по-голямата разправия.
- ново кормило
- нови спирачни мъркучи
- нови жила
- нови амортисъори
- водни и горивни мъркучи
- удължаване на кабелите и биалетката
- 2 бр. втулки за "люлката" на двигателя
- гърне и кривка
- нов въздушен филтър
- нов заден калник
- стойка за номера - аз съм го свил и вкарал частично в задната гума
Резане, заварване и усилване където е необходимо.
Случайно видях в нета как ги правят на изток и ......
Не е сложно ако си подготвиш нещата предварително, което е по-голямата разправия.
- ново кормило
- нови спирачни мъркучи
- нови жила
- нови амортисъори
- водни и горивни мъркучи
- удължаване на кабелите и биалетката
- 2 бр. втулки за "люлката" на двигателя
- гърне и кривка
- нов въздушен филтър
- нов заден калник
- стойка за номера - аз съм го свил и вкарал частично в задната гума
Резане, заварване и усилване където е необходимо.
#12
21 април 2014 - 07:49
В някоя от другите теми за Маджести
#13
21 април 2014 - 08:08
Евала колега, добре е станало, но..... си е разправия
#14
21 април 2014 - 08:44
малко на т-макс мяза
#15
23 април 2014 - 21:17
някой има ли идея как се демонтира облегалката за пасажера да видя как ще е скутера без нея?
#16
24 април 2014 - 18:02
За седалката зная,но за облегалката???
#18
24 април 2014 - 18:43
100% е монтирана с 2 или 4 болта на отдолу на металната опашка, където предполагам се монтира и стойката за куфара. Така е на модела ДХ.
#20
24 април 2014 - 21:20
ами струва ми се и на мен че ще е по-добре без облегалата, и без това не возя много пасажери, само дъщеричката ми, но сяда пред мен че е на 7 годинки и ме е страх да я возя на "втория ред " седалка
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
yamaha mbk03 сеп 2019 yamaha |
|
|
||
www.scooterclub.bg →
Кошче →
Yamaha Mint 50cc11 юни 2019 yamaha, mint, scooter, 50cc |
|
|
||
Търговия →
Продава-скутери →
Ямаха маджести 400 кеш или бартер06 май 2019 Ямаха маджести 400 Yamaha |
|
|
||
www.scooterclub.bg →
Скутерите на SCB →
Висок разход на гориво - Yamaha Majesty 40002 апр 2019 Yamaha, Majesty, YP400 |
|
|
||
Търговия →
Продава-части →
Оригинален ауспух от Yamaha T-max 2016г26 мар 2019 T-max, ауспух, Yamaha |
|
|