29
#41
26 май 2014 - 18:12
Действай!
- филтри
- луфтове на жилата за газта
- биалетка
- свещ
- нещо много важно! провери мембраната - вчера усетих, че скутера не върви кат хората, подавам газ - глъхне и не се форсира, със зор вдига 80, от опит, веднага се сетих и свалих мембрана и ха да видиш ти - дупчица ) смених я веднага и всичко си е ОК )
- филтри
- луфтове на жилата за газта
- биалетка
- свещ
- нещо много важно! провери мембраната - вчера усетих, че скутера не върви кат хората, подавам газ - глъхне и не се форсира, със зор вдига 80, от опит, веднага се сетих и свалих мембрана и ха да видиш ти - дупчица ) смених я веднага и всичко си е ОК )
#43
26 май 2014 - 20:25
Възможно е
#44
29 май 2014 - 08:24
Тъй като някой ми изтри темата ще пиша тук... За какво служи бушонът "BACK UP", в моя скутер липсва и въпреки това не виждам нещо което не работи, а и в интернет не намерих информация.
#45
29 май 2014 - 16:51
Не съм ти я изтрил темата,а просто я слях с тази и твоите питания са по напред.Няма нужда от няколко Теми с еднакви заглавия.
#46
02 юни 2014 - 20:17
Колеги някой ако може да ми каже за ямаха маджести 250,като давам газ набира и се усеща как си превключва другата скорост и продължава да си набира като дръпване нещо такова а преди го нямаше това,аз сега му смених ролките 12грама са иремъка на малоси кевларен дали трябва малко време докато си олегне ремъка иначе преди леко се зачудваше при тези обороти и тогава пак си набираше а сега не се зачудва а се усеща като превключи и продължава да си набира,някой ако знае нещо да сподели.? някой купувал ли си е оригинална биалета и от къде че с тези преправени тампони направо като върна газта и всичко вибрира а с оригиналната бяха скъсани тампоните и нямаше никаква вибрация,благодаря ви предварително
#47
02 юни 2014 - 21:08
Мойто скромно мнение, е че това придърпване е предвесник за смяна на мембраната ) Два пъти ми прави този номер, подавам газ има леко замисляне и после се развърта яко свалих мембраната 1 дупка, предният път беше същото в комбинация с гаснене и трудно палене 4-5 дупки на мембраната. Сега карам с нова мембрана незнайно от какво и вървежа е ток.
#48
03 юни 2014 - 08:06
Колеги, от къде ги намирате тези мембрани за Маджести 250?
#49
03 юни 2014 - 08:55
Здравейте колеги,търся си слюда за маджести 250.Ако някой има нещо да пиши.Предварително благодаря.
#50
03 юни 2014 - 20:53
Проверих я мембраната здрава е а и мотора си върви и не гасне,пали си веднага,а за оригиналната биалета никой ли не е поръчвал отнякакъв магазин
#51
04 юни 2014 - 07:47
Оригинална биалетка съм купувал от Ямаха на Цариградско шосе и по спомени е 130-140лв.
#52
16 юни 2014 - 21:40
Много! Търси някакви тампони, и да са плътни, пробий ги с тънко свредло на няколко места, може и да има ефект. Аз карам втори сезон с плътни тампони и .... нямам ядове )
#53
26 юни 2014 - 20:35
Колеги... голям проблем, при тръгване да кажем от 0 до 10-15км/ч скутера се тресе доста, през другото време също се усещат леки вибрации, обаче в началото си е доста. Та въпроса е каква може да е причината за това. Не знам дали има общо с първия проблем, но така и така съм започнал да си кажа всичките Другите са че набира мн бавно по нанагорнище и на всичкото отгоре повече от 70-80 не иска да вдигне( по нанагорнището не иска да ги вдигне) а аз съм 65кг, пък когато сме двама, общо към 130кг, се получва същото но му идва по-трудно на мотоа. А на равно, когато съм сам не иска да вдигне повече от 110. Ндявам се да не е нещо сериозно... а ако е дано го хвана по-рано. Ще чакам да ме посъветвате нещо.
#54
26 юни 2014 - 21:28
Колеги... голям проблем, при тръгване да кажем от 0 до 10-15км/ч скутера се тресе доста, през другото време също се усещат леки вибрации, обаче в началото си е доста. Та въпроса е каква може да е причината за това. Не знам дали има общо с първия проблем, но така и така съм започнал да си кажа всичките Другите са че набира мн бавно по нанагорнище и на всичкото отгоре повече от 70-80 не иска да вдигне( по нанагорнището не иска да ги вдигне) а аз съм 65кг, пък когато сме двама, общо към 130кг, се получва същото но му идва по-трудно на мотоа. А на равно, когато съм сам не иска да вдигне повече от 110. Ндявам се да не е нещо сериозно... а ако е дано го хвана по-рано. Ще чакам да ме посъветвате нещо.
#55
26 юни 2014 - 21:56
Сигурно изпадам в параноя но два пъти патих от пробита мембрана, все пак тези машини са на 10+ години. Проблемите започват по малко и после си ебава майката.
Провери я, виж горивен и въздушен филтър и др. неща по трасето.
След това съединител, ролки и ....
Провери я, виж горивен и въздушен филтър и др. неща по трасето.
След това съединител, ролки и ....
#57
27 юни 2014 - 09:30
Само за справка, каква е максималната скорост при вас?
...добре ще е да споменете на равно и при нанагорнище
...добре ще е да споменете на равно и при нанагорнище
#58
27 юни 2014 - 12:11
Вибрациите най-често са признак за проблеми във вариатор -ремък и много често СЪЕД?Н?ТЕЛ! При условие, че двигателя ти работи без прекъсвания. Ако се кара дълго време с тези вибрации се увреждат и биалетките на окачването на ДВГ-то.Ниската скорост би могла да е в следствие на лошо зацепване и преплъзване в изброеното по-горе, но както казва колегата - само след разглобяване, ще се определи проблема! Скороста на скутера е определена технологично на 128км. - от значение са насрещен вятър и големина на защитната слюда.За макс. скорост при изкачване на наклон - няма такова определение, защото зависи от градусите на наклона !Моят скутер на равен път без насрещен вятър достига 128км. при наклонените участъци където най-често се движа съм надхвърлял и 110км.Така, че който и каквото да пише ти нямаш база за сравнение,защото трасетата за тестване са различни.
#59
27 юни 2014 - 12:19
Напълно подкрепям колегата Plamen YP.Според мен е по-скоро износен ремък и износени ролки.
#60
27 юни 2014 - 18:28
Вибрациите най-често са признак за проблеми във вариатор -ремък и много често СЪЕД?Н?ТЕЛ! При условие, че двигателя ти работи без прекъсвания. Ако се кара дълго време с тези вибрации се увреждат и биалетките на окачването на ДВГ-то.Ниската скорост би могла да е в следствие на лошо зацепване и преплъзване в изброеното по-горе, но както казва колегата - само след разглобяване, ще се определи проблема! Скороста на скутера е определена технологично на 128км. - от значение са насрещен вятър и големина на защитната слюда.За макс. скорост при изкачване на наклон - няма такова определение, защото зависи от градусите на наклона !Моят скутер на равен път без насрещен вятър достига 128км. при наклонените участъци където най-често се движа съм надхвърлял и 110км.Така, че който и каквото да пише ти нямаш база за сравнение,защото трасетата за тестване са различни.
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
yamaha mbk03 сеп 2019 yamaha |
|
|
||
www.scooterclub.bg →
Кошче →
Yamaha Mint 50cc11 юни 2019 yamaha, mint, scooter, 50cc |
|
|
||
Търговия →
Продава-скутери →
Ямаха маджести 400 кеш или бартер06 май 2019 Ямаха маджести 400 Yamaha |
|
|
||
www.scooterclub.bg →
Скутерите на SCB →
Висок разход на гориво - Yamaha Majesty 40002 апр 2019 Yamaha, Majesty, YP400 |
|
|
||
Търговия →
Продава-части →
Оригинален ауспух от Yamaha T-max 2016г26 мар 2019 T-max, ауспух, Yamaha |
|
|