Здравейте всички!
Чета форума от около месец, но не съм писал до момента, тъй като съм доста "бос".
Миналата година си закупих скутера от заглавието и мисля, че дойде време да го ръчкам малко
Вече започнах със смяна на масла, ремъци, ролки и т.н. задължителни неща, иска ми се обаче и да махна стоковия ауспух и да сложа нещо, малко по-звучно и приятно на външен вид.
Проблема е, че все още не схващам какъв вид двигател(минарели, qbt и т.н.) има машинката и колкото повече чета, толкова повече се обърквам
Моля за съдействие по въпроса.
ПС:
Към момента за ауспух съм се насочил към репликите на Акрапович, визуално ми харесват, ако може ми препоръчайте от къде да си купя. Съжалявам и ако има такава тема, не я открих
#1
13 април 2017 - 17:25
#2
15 април 2017 - 09:28
Ще вдигна темата с "новината", че реших, след като ще сменям ролки, да сложа направо мултивар и съединител Малоси
#3
18 април 2017 - 07:26
Най-доброто е спортен вариатор, но вече си се ориентирал.
#4
19 април 2017 - 10:44
Тъй като съм много бос, приемам всякакви съвети!
В крайна сметка, може да превърна темата в проект, стана ми интересно
В крайна сметка, може да превърна темата в проект, стана ми интересно
#5
19 април 2017 - 11:21
Здрасти добре дошъл в групата
значи като за начало може да се ориентираш във снянята на вариатор и пружини (централна и малки на съединител)
според мене точно сега няма да имаш нужда от смяна на съединителя освен ако вече не е износен
моя съвет е да сложиш малко по твърда централна пружина със около 20-25% по твърда от стоковата ти и малки пружинки на съединителя 15-20% по твърди от стоковите
колкото до съединителя може да вземеш една шкурка р200(или нещо от тоя сор нали едричка и да го затъркаш феродото от горе така прегорялата част ще падне и ще е като нов )
вариатор на малоси е много добър избор ще усетиш разлика в ускорението
по принцип вариатора върви с комплект ролки но когато смениши централната пруцина и малките ще усетиш дали му трябват по леки ролки от тези които са с вариатора
един вид това си е настройка на трансмисията трябва да се настрои така че да е в синхрон отварянето и затварянето на вариатора спрямо централната пружина (звучи сложно но не е не се плаши )
това са нещата от които ако ги направиш както трябва ще усетиш разликата
аупуха може и от него да има разлика защото газовете ще излизат по бързо и двигателя издиша по лесно(например моя 150 кубиков скутер с друг отворен ауспух има разлика и ускорява по бързо)
за по натам после има и китове като този но са си пари
http://www.rrd-prepa...erty-vespa.html
има и по скъпи цилиндри който не си стува да се взимат защото надхърлят 400 лв
значи като за начало може да се ориентираш във снянята на вариатор и пружини (централна и малки на съединител)
според мене точно сега няма да имаш нужда от смяна на съединителя освен ако вече не е износен
моя съвет е да сложиш малко по твърда централна пружина със около 20-25% по твърда от стоковата ти и малки пружинки на съединителя 15-20% по твърди от стоковите
колкото до съединителя може да вземеш една шкурка р200(или нещо от тоя сор нали едричка и да го затъркаш феродото от горе така прегорялата част ще падне и ще е като нов )
вариатор на малоси е много добър избор ще усетиш разлика в ускорението
по принцип вариатора върви с комплект ролки но когато смениши централната пруцина и малките ще усетиш дали му трябват по леки ролки от тези които са с вариатора
един вид това си е настройка на трансмисията трябва да се настрои така че да е в синхрон отварянето и затварянето на вариатора спрямо централната пружина (звучи сложно но не е не се плаши )
това са нещата от които ако ги направиш както трябва ще усетиш разликата
аупуха може и от него да има разлика защото газовете ще излизат по бързо и двигателя издиша по лесно(например моя 150 кубиков скутер с друг отворен ауспух има разлика и ускорява по бързо)
за по натам после има и китове като този но са си пари
http://www.rrd-prepa...erty-vespa.html
има и по скъпи цилиндри който не си стува да се взимат защото надхърлят 400 лв
#6
19 април 2017 - 11:43
Благодаря за разясненията.
Колкото и да ми е неудобно, дали има възможност да ми посочите точния вариатор за мен? Скутера е 2011 година.
Насочих се и към смяна на съединител, тъй като наскоро моторчето направи 10 000км.
Колкото и да ми е неудобно, дали има възможност да ми посочите точния вариатор за мен? Скутера е 2011 година.
Насочих се и към смяна на съединител, тъй като наскоро моторчето направи 10 000км.
#7
19 април 2017 - 11:49
Моят е на 24 хиляди и още е със стоковия имам и 50 кубикова ямаха която е на 21 хиляди и още със стоков съединител поне 20 хиляди трябва да искараш с него не се притеснявай може да направиш това със шкурката както ти казах за да зацепва по хубаво но иначе съм сигурен че все още е здрав
вариатора във скутер центъра откривам за твоя ето този
http://www.scooter-c...RIEB_VARIOMATIK
вариатора във скутер центъра откривам за твоя ето този
http://www.scooter-c...RIEB_VARIOMATIK
#8
19 април 2017 - 14:56
Вариаторчето вече пътува насам, ще те послушам за съединителя.
#9
19 април 2017 - 16:43
Първо сложи както е комплекта с пружина после ще донастройваш
Търговия →
Продава-части →
Табло за Piaggio X910 авг 2019 Piaggio, X9, табло, километраж |
|
|
||
Търговия →
Продава-части →
Оригинален ауспух от Yamaha T-max 2016г26 мар 2019 T-max, ауспух, Yamaha |
|
|
||
Търговия →
Продава-части →
Продавам спортен Ауспух Yasuni24 сеп 2018 ауспух, спортен, Yasuni |
|
|
||
Търговия →
Продава-части →
Продавам разни части от Аерох05 юли 2018 цилиндър, ауспух, огледала |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Ремонти →
проблем с пиаджо зип22 май 2018 зип, zip, piaggio, пиаджо |
|
|