Здравейте,
Нормално ли е реле-регулатора да е под постоянно напрежение и без контакт?
Релето е с 5 кабела - 3 жълти към генератора, зелен - който директно е свързан към минуса на акумулатора и червен, на който винаги има +12V(независимо дали мотора е на контакт или е изваден ключа)?
Поздрави!
2
Suzuki Burgman 250, 1998г. - реле регулатор
Vladisla
, апр 14 2017 11:06
#1
14 април 2017 - 11:06
#2
14 април 2017 - 18:59
Нормално е. ? червеният е винаги с вързан към акумулатора. ?зправното реле е "запушено" тоест не харчи от това напрежение преди генераторът да произведе трите фази........Възможно е при повреда в релето то до започне да консумира от акумулатора и да го събаря. Ако издирваш утечка в мотора си струва да пробваш на изключен куплинг дали се променя нищо.
#3
18 август 2018 - 11:18
Здравейте. ?мам проблем със Сузана. Като я оставя на обороти или като спирам и гасне. Не винаги, но се случва. Неприятно е малко.... някой да има идея какво може да е? Засега са ми казали че може да е от кофти бензин, но все пак е хубаво да чуя и други мнения. Благодаря предварително