?нтересуваме всичко свързано с този модел,тунинг(ролки,прожина....)проблеми(слаби места)обслужване с една дума всичко ще ми е полезно и предполагам и за някой друг също.Реално мотора е проект заедно с един grand dink,микс от двата.
1
Kymco bet and win 250
enigma79
, сеп 25 2017 23:57
#1
25 септември 2017 - 23:57
#2
26 септември 2017 - 09:30
Калпав двигател, електрика и спойлери
#3
26 септември 2017 - 12:01
В няколко теми виждам мненията ти че не харесваш kymco,все пак се надявам някой да пише с полезна информация.
#4
06 октомври 2017 - 23:32
Май няма колеги с този мотор,така около 50км в София и мотора се държи добре в градския трафик,само задният апарат на спирачките лопа и дрънчи,ще трябва да го видя защо.Друг проблем е копчето за спиране на мотора (поръчах комплект нови)и едно страно гаснене до като не стигне температурата на трета черта,глъхне и гасне.Някой да има инфо от къде мога да си поръчам датчика за околната температура или да го заместя с терморезистор.От утре се започва прехвърляне на инсталация и двигател.
#5
10 октомври 2017 - 00:57
Един до друг 250 до 50 кубика.....
#6
10 октомври 2017 - 16:55
Днес имаше приятна изненада и май ще започвам и промяна на маската,то става направо проект ??
#7
10 октомври 2017 - 17:59
Ще е неприятна като насадиш калпавия двигател..иначе евала за ентусиазма. Хибридите са кеф за собственика , но нямат продаване, но..кеф цена няма! Успех ти желая с трансформацията.
#8
10 октомври 2017 - 18:46
Ще е неприятна като насадиш калпавия двигател..иначе евала за ентусиазма. Хибридите са кеф за собственика , но нямат продаване, но..кеф цена няма! Успех ти желая с трансформацията.