Към съдържанието


Съобщение

Публикувано изображение

Избор на скутер - Honda Forza 300 или Kymco K-XCT 300i


  • Please log in to reply
25 отговора на тази тема

#21 emoz

emoz

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 8 Мнения:
  • Местонахождениесф
  • Скутер:пиаджо либерти 125

Публикувано 13 June 2018 - 17:08

Поздравления за избора , и аз преди време карах "А" категория за да взема по голям скутер . И  в последствие взех Сузуки ве-стром 650.

scooterhouse.net

#22 atanasm

atanasm

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 9 Мнения:

Публикувано 16 June 2018 - 14:32

Очевидно при много хора става така. Мислиш си за голям скутер, но като дойде време си взимаш мотор въпреки всичките плюсове на скутерите.

#23 zero

zero

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPip
  • 1922 Мнения:
  • МестонахождениеПловдив
  • Скутер:Honda Sh300i

Публикувано 17 June 2018 - 14:52

Аа, не баш познавам много и от обратната позиция, карали мотор минали на  скутер :) И аз все съм се питал къв е плюса на мотора, минуси мога да изброя много поне тези които аз виждам на първо четене, е комшията и тои иска мотор и му викам кажи ми един плюс и ще спра да те навивам за скуер хаха. За мен минусите са следните, не претендирам да съм прави и ще се радвам всеки желаещ да ги оспори за да се стигне до истината, щото аз никога не съм карал истински мотор с изключение тоя на курса но виждам нещата така:
1- позицията и стоиката на водача върху мотора, като изключим чопър само турърите са с по изправена стоика.
2- смяна на предавки, сигурно на 99% не им пречи ама мен не ми се занимава, представям си караики през някое дефиле само да редя предавки по завоите на горе на долу, вместо да навивам масура, а може и тва да е кефа.
3- невъзможност за слюда при повечето, или просто гъзарска такава със спорен ефект, как карат тея момчета неикед моторите не знам
4- липса на всякво място за багаж, освен ако не го накичиш с куфари.
5- всичкия вятър в колената, не е като при скутера да си прибран, аиде ще кажете "за тва има екипировка", има да аз и на скутера съм с нея.
6- не може да караш по джапанки заради скоростите, е винаги всичко може, знам, ще каже някои :)
7- да му слугуваш на веригата, знам и тука ще има опоненти, кво толкова, малко мазане, малко чистене, аи мерси, бих се прежалил само с веригата на интеграта хаха
8-..... за 8 не се сещам, ама сигурно има, ако някои се сети да го напише. Сега се питам кви са минусите на един хубав максискутер с кубатура около 400-600 цц краислерски скутер дет му се вика :)
Аааа сетих се за 8, поне така както си мисля да не дава господ никому да пада, но си мисля че при странично падане със скутер краката са ти вътре в него и машината няма да падне върху тях както ни се случило с гол мотор, прав ли съм не съм ли не знам, не съм го изпитвал не искам и да го изпитвам :) Сигурно има нещо сбъркано в цялото ми мислене както каза Гошко преди време като наплюх мераците за АГУ хаха, щото видно моторите са много по желани и масови, ама ми се ще да си отговоря що са по желани от скутерите при тея недостатъци които виждат неопитните ми очи :) А голдвинг не е ли един огромен скутер ;)

Този пост е редактиран от zero: 17 June 2018 - 14:58


#24 bakalov_g

bakalov_g

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 64 Мнения:
  • МестонахождениеМалта
  • Скутер:Piaggio X9 250 Honda

Публикувано 17 June 2018 - 16:39

Ами и двете машини си имат предимства и недостатъци, аз да се изкажа по недостатъците според теб (по списъка):

1. Повечето туристически и голи мотори са с много удобна позиция - виж Suzuki SV, Yamaha TDM, повечето BMW...
2. Смяната на предавките е част от удоволствието, като уточнявам, че става въпрос само за извънградско каране
3. Има и мотори, на които слюдата е достатъчно голяма и си пази добре
4. Тук няма никакъв спор.
5. Има спойлери пред колената на някои мотори (ако не е изцяло облечен имам впредвид) - примерно Kawasaki ER-6. Вършат работа.
6. То аз с джапанки и скутер не карам - не се чувствам комфортно при стъпване. Карам скутера по сандали в големите жеги, но мотор наистина е неудобно със сандали
7. Купуваш един оилер и забравяш (не е особено евтин, ама си струва)
8. Само един минус има - не е мотор

Моторът си е повече тръпка и е друг вид кеф от скутера. Аз бих притежавал и двете и бих им се радвал. Примерно бих карал V-Strom за разходка или по-дълги преходи, и една Forza/K-XCT за ежедневно и градско.

Понеже живея в Малта и тук няма къде толкова да се разхождам, а не ми се ръчкат скорости в задръстванията - карам крузерски скутер и ми е много добре. Пък кой знае, някой ден може да съм другаде и да имам мотор и скутер...

#25 atanasm

atanasm

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 9 Мнения:

Публикувано 18 June 2018 - 21:01

Напълно съм съгласен с всичките изброени +ве на скутерите (минуси на моторите), точно поради тези причини и поради по-евтината и непретенциозна поддръжка се бях насочил към скутер, но ходих, гледах, пробвах ииии не ме "кефиха" на външен вид най-вече или са много големи или много малки, докато нейкед моторите са доста прибрани и компактни от към размери. При скутерите с малките гуми комфорта, стабилността и спирането са съвсем различни.
4 - относно тази точка - това беше една от главните причина да се спра на НЦ-то - там където се очаква да е резервоара е багажник, където се събира без проблем фул фейс каска, а резервоара е под седалката.
6 - това е съвсем вярно - преди много ми харесваше да си ходя със скутера на плаж с джапанки и вятъра да духа между пръстите - сега си купих обувки за плаж (пак става)

#26 steppenwolf

steppenwolf

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 88 Мнения:
  • МестонахождениеСофия
  • Скутер:T Max

Публикувано 19 June 2018 - 08:07

Моторът има един огромен +   ЕМОЦИЯТА :)




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни