•         

Съобщение

Присъединете се в официалната FACEBOOK група на СКУТЕР КЛУБ БЪЛГАР?Я- ТУК
Присъединете се в групата само за покупка и продажба на скутери и части във FACEBOOK - ТУК

Suzuki Sepia ZZ 50цц подсилване

тунинг

#1 Д.Методиев

Д.Методиев

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 6
  • МестонахождениеТутракан
  • Скутер:Suzuki Sepia ZZ

29 май 2018 - 14:51

Здравейте,

?нтересува ме какво мога да направя на скутера за да запазя бързя старт( с ролки6.5 г. съм) и да увелича мах скорост
без да слагам кит.

В момента върви с 47-8 км/ч измерено с GPS на телефона.

Целта ми е 60 -70 км/ч.

scooterhouse.net

#2 Vokil

Vokil

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 210
  • Местонахождениеna moreto
  • Скутер:Longjia :)

30 май 2018 - 22:55

Спортен вариатор ако има такива за сепия.

#3 presian

presian

    НАЧ?НАЕЩ

  • Активни
  • 842
  • Телефонен номер:0888235359
  • МестонахождениеPleven
  • Скутер:Aprilia SR 180cc

13 юни 2018 - 00:20

Освен да сложиш кит и карбуратор, друг вариант няма.
ПРОДАВАМ ЧАСТ? ЗА YAMAHA AEROX (има и тунинг) - http://scooterclub-b...а-yamaha-aerox/

#4 Vokil

Vokil

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 210
  • Местонахождениеna moreto
  • Скутер:Longjia :)

15 юни 2018 - 20:03

Става и с пилене на стоковия вариатор.

#5 byldera

byldera

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 246
  • Местонахождениепловдив
  • Скутер:Yamaha T-max 2006 abs

16 юни 2018 - 07:22

Винаги съм се чудел дали има някаква полза от пилене на вариатора , моля ако някой го е правил , да сподели каква е разликата преди/след

#6 Vokil

Vokil

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 210
  • Местонахождениеna moreto
  • Скутер:Longjia :)

18 юни 2018 - 21:19

На кимко супер 8 12км.

#7 Balabanov

Balabanov

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1099

20 юни 2018 - 19:20

Без сериозна инвестиция не става.
?деята на спортия вариатор, е че каналите за ролките са с различна дъга от стоковия, демек просто ускорява по различен начин от стоковия, иначе диаметъра си е един и същ, съответно и предавателното число е същото, демек пак ще се движиш 47-8 км. но ако сложиш по леки ролки има вариант двигателчето да започне да работи на малко по високи обороти и тогава евентуално може и да закачи 50 км.
За да вдигаш 60/70км си трябва кит и евентуално да се смени някое зъбно колелце в редуктора при задната гума.

#8 byldera

byldera

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 246
  • Местонахождениепловдив
  • Скутер:Yamaha T-max 2006 abs

21 юни 2018 - 17:42

Спортният вариатор е доста по голям от стоковият ! От там идва по високата скорост ! С по леки ролки е ъпсурд да вдигне максималната скорост .
Колега ако сложиш по леки ролки на скутера си и не си пипал нищо друго освен да бръмчи повече друго не с да стане ....Търси проблема другаде , възможно е да имаш ограничители



#9 Д.Методиев

Д.Методиев

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 6
  • МестонахождениеТутракан
  • Скутер:Suzuki Sepia ZZ

25 февруари 2020 - 11:13

Здравейте,

Мина бая време от последния ми въпрос.
Малко история: Сменях колянов вал, след това сложих и кит ,който трябваше да е 70 цц но уви ,бактън от майстори. Разработвах го добре бавно полекичка из наще квартали по равното, но пак затегна.Стигнах до извода ,че му е малко горивото и маслото и заради това затегна.Стига с майстори реших сам да си сложа кита защото не въднеж съм го разглобявал имал съм и балканче и още 2 скутера.
Та можете ли да ме насочите към читав кит под 80 лв не е задължително да е 70цц.Предпочитам качество вместо по висока кубатура.
Благодаря предварително.

#10 ilko397

ilko397

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1153
  • Телефонен номер:0898759770
  • МестонахождениеРусе
  • Скутер:много са

25 февруари 2020 - 19:35

Чек да се помъча да отсрамя "колегите" .  Защо си сменял вал ? От смяна на вал няма да хукне повече , освен ако не е спортен, но се вкарваш в едни филми ......... . Сега , след смяна на кит , единствената причина да затяга начесто е бедна смес . Мазането на Сепия/Адрес няма как да увеличиш , помпите нямат авансатор ,остава да слагаш по малко масло допълнително в бензина . Читав кит за под 80 лв. е абсурдно . Освен ако не е втора употреба .
6 години се мъчих с това недоразумение , имах Адрес защото съм едричък ) . ? аз исках повечко скорост , когато правих тунинга просто нямаше откъде да купя . Оригинален кит 50 куб. но портван , с изрязани прозорци и по буталото , вдигната степен на сгъстяване , правен резонатор , големия (оригинален карб 16 мм) , вариатор Дайтона (фирмата е японска ) , спортно ЦД? Дайтона  . Оригинален редуктор .
Целта- да се вдигнат оборотите , не да се вдига кубатура .
Резултати , по равно 80 км/ч , по нанадолнище 90 (но не се брои) .  Градско оригинален Аерокс го оставях да се чуди , извънградско ме настигаше след 3-4км и ме минаваше .
Минуси - всеки сезон смяна на бутало , на две години и вал . за 6 години 6 бутала и 3 вала . Вдигнах банкет като се оттървах .
Пак си помисли , този двигател на Сузуки е много слаб на износване и не търпи на тунинг .

#11 anto1R

anto1R

    НАЧ?НАЕЩ

  • Активни
  • 910
  • МестонахождениеYambol
  • Скутер:Aprilia sr 50 Factory

26 февруари 2020 - 22:34

Баси кашкавала,то балканчето по -здраво ми се вижда!

#12 Д.Методиев

Д.Методиев

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 6
  • МестонахождениеТутракан
  • Скутер:Suzuki Sepia ZZ

27 февруари 2020 - 14:26

Сменях вал защото се счупи. Попринцип в момента идеята ми вече е да го подкарам, и с 60 км/ч да върви пак ме устройва.
Бюджета ми са 130 лв защото вече дадох 400 лв за ремонти 400 лв акт и 400 лв за мотора мисля ,че трябва да го хвърля вече ама ми е жал колко пари съм вкарал и поне да го стегна и продам.Тези 50 лв ги оставих за карб след като разбрах защо затяга (от бедна смес) по скоро карбуратура му идва малък защото махнах маслената помпа умишлено за да не затегне. Наливах между 27 и 30 мл масло на литър което е абсурдно много ,за да избегна затягането но не стана.?деята ми е да го доразглобя да проверя всичко и да му сложа един кит 50цц и няма да сменям карбуратора.
Ако можете да ме ориентирате с линк от къде да купя ще ви бъда благодарен.

#13 Yasho

Yasho

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 332

28 февруари 2020 - 23:30

Бюджетът ти е абсурдно малък. Няма как на цената на няколко кутии цигари да правиш тунинг. Ако искаш, просто да се возиш по-бързо - А категория и си купуваш по-голям мотор.
Със малко пари - ще е малък и резултата (за съжаление).
Успех

#14 Д.Методиев

Д.Методиев

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 6
  • МестонахождениеТутракан
  • Скутер:Suzuki Sepia ZZ

01 март 2020 - 09:02

Както казах не искам да летя а де се придвижвам от точка А до точка Б. 130 лв не са маллко за ремонт на колело с малко пластмаси и двигател. Благодаря

#15 Yasho

Yasho

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 332

03 март 2020 - 00:24

Д.Методиев, ти не питаш, а и не искаш мнение! ?маш свое мнение, (и така трябва да бъде).
Пиши, какво си сменил за 130 лв. на "колелото". Ако "избуши кочината", брат... ще го сменим и ние, вЕрвай...
Успех ти желая, не се шегувам... Пиши тук.

#16 Д.Методиев

Д.Методиев

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 6
  • МестонахождениеТутракан
  • Скутер:Suzuki Sepia ZZ

03 март 2020 - 18:06

Виждам.,че не четеш и не разбираш какво се иска в задачата. Това ти какво разбираш е твой проблем.Не обичам да споря с толкова компетенти личности като теб. А и не те знам какви цигари пушиш за 130 лв. Според теб това колело на 25 години дали си заслужава кит за 200 лв и карбуратор за 150? Като самия скутер струва 400 лв? ?нтересно ми е къде не съм питал и къде не съм приел мнението на колегите? Жалко, че не можеш да споделиш полезна информация като колегата ilko397 освен че пушиш 3 4 кутий цигари за 130 лв.

#17 Гошко2

Гошко2

    НАПРЕДНАЛ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 1192

03 март 2020 - 18:22

Методиев, баш на тоя човек не е редно да държиш подобен тон.
Той е един от малкото тук, който знае какво прави, знае защо го прави и знае как го прави.
Лично на мен ми е фаворит, но кой съм аз, че да се изказвам...

А за юзърите с ......... от по 200-400 лева горещо ви препоръчвам да излезете от кризата...

#18 Yasho

Yasho

    НОВ ПОТРЕБ?ТЕЛ

  • Активни
  • 332

03 март 2020 - 20:53

Не съм искал да те засегна по никакъв начин. Това с цигарите е метафора - просто бюджета ти е много малък. За тия пари читав кит няма. ?ма тайвански. Напиши в гугъла марката и модела на скутера си и добави "кит".
Може и 200 лева да ти струва моторетката, но за съжаление цените на китовете не са обвързани със стойността на скутерите.
Според мен не ти е затегнал заради карбутатора. Карал съм няколко години Jog с тайвански кит 70сс и 12мм карбуратор. Не ми е изсушавал. Не съм имал проблеми.
Ако не може да се настрои сместта и е недостатъчно богата вземи си по-голям жигльор за 5 кинта.
Ето хубави китове, но цените са шокови:

https://www.malossis...-50-2t-susz50-M

Успех