3
#1
09 юни 2018 - 09:40
Чудех се дали има смисъл да правя тази тема тъй като в сравнение с други си е сбирщайн но все пак може да има идеи които може да са от полза на някой.Не претендирам да съм изпипал детайлите както всичко да е перфектно и с нови части.Нещата започнаха с закопуването на скутера който беше издухал малоси 70с цилиндъра и старият собственик го беше шлайфал със съответното по размер бутало и съответно компресията беше под 3 и съответно никакъв шанс за запалване и движение.След дълго мислене и закупуване на комплект 50с и отказ да запали и одисея с карбуратора се сдобих с донор Bet&Win 250c и се започна една....Смяната на двигателя е лесно като имаш донор,но реших че вида на циклоп за гранда не ми хареса и дойде ред на етап 2.За етап 2 се падна на визия на kymco xciting.Освен визията се добавя нова инсталация за екстрите,drl,автоматични фарове,лупи,големи спирачни помпи и други.Голяма мъка е напасването на пластмасите,първо пробвах да направя степенките от kymco xciting но накрая се отказах и поръчах такива(виждат се на снимката направените).Сега остана да намеря читава предна маска с фар и още няколко дребни детайла но поради финансова криза съм на изчакване.
#2
11 юни 2018 - 19:25
Тази неделя последва отново разглобяване и търсене на проблема,а именно дясната страна има едва видимо отклонение и открих грешката ми в задният захват на степенката 2см отклонение и се чудя как не съм го видял.
#3
17 май 2019 - 20:18
Колега няма нищо че е сбирнщайн ,важното е че имаш ентосиазам пък и като е сбирнщайн се развива повече инжинерна мисъл,само не разбрах на 50 кубика слагаш 250 кубика двигател ,така ли.
#4
17 май 2019 - 20:34
Мале, мале кошмари в гаража, започнал си страшна битка направо война, ще е доста интересно!
Евала за ентусиазма!
Евала за ентусиазма!
#5
02 юни 2019 - 22:55
Темата е от миналата година