Към съдържанието


Съобщение

Публикувано изображение

Проект сбирщайн

kymcogrand dink

  • Please log in to reply
1 отговор на тази тема

#1 enigma79

enigma79

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 41 Мнения:
  • МестонахождениеСофия
  • Скутер:Kymco grand dink 50-250

Публикувано 09 June 2018 - 09:40

Чудех се дали има смисъл да правя тази тема тъй като в сравнение с други си е сбирщайн но все пак може да има идеи които може да са от полза на някой.Не претендирам да съм изпипал детайлите както всичко да е перфектно и с нови части.Нещата започнаха с закопуването на скутера който беше издухал малоси 70с цилиндъра и старият собственик го беше шлайфал със съответното по размер бутало и съответно компресията беше под 3 и съответно никакъв шанс за запалване и движение.След дълго мислене и закупуване на комплект 50с и отказ да запали и одисея с карбуратора се сдобих с донор Bet&Win 250c и се започна една....Смяната на двигателя е лесно като имаш донор,но реших че вида на  циклоп за гранда не ми хареса и дойде ред на етап 2.За етап 2 се падна на визия на kymco xciting.Освен визията се добавя нова инсталация за екстрите,drl,автоматични фарове,лупи,големи спирачни помпи и други.Голяма мъка е напасването на пластмасите,първо пробвах да направя степенките от kymco xciting но накрая се отказах и поръчах такива(виждат се на снимката направените).Сега остана да намеря читава предна маска с фар и още няколко дребни детайла но поради финансова криза съм на изчакване.

Прикачени файлове



scooterhouse.net

#2 enigma79

enigma79

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 41 Мнения:
  • МестонахождениеСофия
  • Скутер:Kymco grand dink 50-250

Публикувано 11 June 2018 - 19:25

Тази неделя последва отново разглобяване и търсене на проблема,а именно дясната страна има едва видимо отклонение и открих грешката ми в задният захват на степенката 2см отклонение и се чудя как не съм го видял.

Прикачени файлове






0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни