Никасилов цилиндър - Силов тунинг - СКУТЕР КЛУБ БЪЛГАРИЯ - ФОРУМ

Към съдържанието


Съобщение

Публикувано изображениеПубликувано изображение

Никасилов цилиндър


  • Please log in to reply
8 отговора на тази тема

#1 anto1R

anto1R

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 563 Мнения:
  • МестонахождениеYambol
  • Скутер:Aprilia sr 50 Factory

Публикувано 13 June 2018 - 20:44

Здравейте,карам априля ср фактору 50сс и ми е супер вървежа, но зимата обмислям да сменя цилиндъра със 50сс, но никасилов,заслужава ли?

scooterhouse.net

#2 Balabanov

Balabanov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 29 Мнения:

Публикувано 20 June 2018 - 19:09

Алусил по-добре, не знам дали се предлага, Никасила отдавна не се предлага при автомобилите. Сярата му рзказва играта, а визирайки хубавите горива в майка България не е дългосрочен вариант. По убаво от чугуна нема!

#3 anto1R

anto1R

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 563 Мнения:
  • МестонахождениеYambol
  • Скутер:Aprilia sr 50 Factory

Публикувано 23 June 2018 - 19:32

2,3 години ще издържи ли?

#4 Станимир2303

Станимир2303

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 57 Мнения:
  • Скутер:Keeway hurricane 50cc

Публикувано 25 July 2018 - 19:33

Имам дерби сенда 50 карах с Athena цилиндър никасил леко след каране на пълна газ и без разработка загуби компресия отворих го и видях че е надран леко и ми казаха че не става за шлайф иначе пали и цилиндъра замина в кофата за боклук.
Не си взимай никасил вземи нормален направи разработка.


#5 Stealshot

Stealshot

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 18 Мнения:
  • МестонахождениеСофия обл.
  • Скутер:Aprilia SR 50R

Публикувано 27 July 2018 - 14:03

Доколкото съм чел проблема при поверчето никасил е че са с един сегмент което си има и бонуси и минуси като по виско RPM и BHP, но в краина сметка по малка компресия ( която трябва да се компесира другаде) и по големият според мен проблем по-нестабилно и небалнсирано движение на буталото, което в крайна сметка води до повече вибраци и по бързо скапване на двигателя. А и повечето от тези двигатели са "peak"ви което значи че трябва супер точно да го настроиш за да извадиш маха от него.

Ако питаш мен зимаи едно 70цц китче малоси / полини чугун с един Stage 6 Pro replica за да ти е мирна главата. Само ще джетнеш карба и си готов.

А и на Априлите Ср (новите) сток ауспуха е такъв шит, че просто неми се коментира с тия емиси second air system no comment.


Аз сега тунинговам моята като стане готова евентуално :( ще кажа как е има ли разлика :scooter:

Този пост е редактиран от Stealshot: 27 July 2018 - 18:01


#6 anto1R

anto1R

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 563 Мнения:
  • МестонахождениеYambol
  • Скутер:Aprilia sr 50 Factory

Публикувано 03 August 2018 - 21:35

Ок, тез системи на аспуха са махнати,някой аспух да предложиш за 50 куб

#7 Stealshot

Stealshot

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 18 Мнения:
  • МестонахождениеСофия обл.
  • Скутер:Aprilia SR 50R

Публикувано 03 August 2018 - 22:58

Публикувано изображение

За 50cc или Yasuni Z или Leo Vince TT разликата в графата горе при водно охлаждане  е 1-2 коня повече при водното.

Ако ти се чете цялата тема на англиски!

#8 anto1R

anto1R

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 563 Мнения:
  • МестонахождениеYambol
  • Скутер:Aprilia sr 50 Factory

Публикувано 04 August 2018 - 12:39

Ок а сега се двумя между джианели ехтра или леовинс тт цилиндъра няма да е по голям за 50сс

#9 Stealshot

Stealshot

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 18 Мнения:
  • МестонахождениеСофия обл.
  • Скутер:Aprilia SR 50R

Публикувано 04 August 2018 - 21:27

Ако питаш мен и имаш средставата  Yasuni-то хем power-banda  му е най-голям ( дефакто и да неси перфектната настройка на вариатор съединител ) пак ще ти вади почти мах конете, хем качеството е несравнимо , ако не Leo Vince-то . Джианели са .... meh,,,




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни