Към съдържанието


Съобщение

Публикувано изображениеПубликувано изображение

За какво служи тази система


  • Please log in to reply
7 отговора на тази тема

#1 scooter 97

scooter 97

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 115 Мнения:

Публикувано 07 July 2018 - 20:40

Здравейте! Забелязах че на някои двутактови 50-кубикови скутери на ауспуха преди самото гърне има разклонение. Там е свързан маркуч който води в една кутийка в която има възвратен клапан(пропуска само навътре. тоест да влиза въздух в ауспуха). После от другата страна на кутийката има пак маркуч и той води до малък въздушен филтър и от там в атмосферата.

Някой компетентен да изкаже мнение как се нарича тази система на какъв принцип работи и за какво служи: ограничител; постъпва свеж въздух заедно с неизгорялата смес при обратното всмукване; екологична джаджа; сваля разхода...???

Какво на теория ще стане ако се изолира?

Мисля че и на други ще им е интересно да разберат.

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от scooter 97: 07 July 2018 - 20:41


scooterhouse.net

#2 kappo

kappo

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 4674 Мнения:
  • Скутер:GSX-R750

Публикувано 08 July 2018 - 07:40

Това са тапи,премахвайки,(изолирайки) ги мотора ще върви по- добре.

Този пост е редактиран от kappo: 08 July 2018 - 07:40

Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!

#3 Гошко2

Гошко2

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 279 Мнения:

Публикувано 08 July 2018 - 08:21

Не са тапи.

Това е система за добиване на съответния еко (евро) сертификат чрез достигане на необходимия минимум монооксиди на изхода на ауспуха при карбураторните двигатели.

С други думи доокислява изгорелите газове.

Премахвайки я, няма да се случи нищо, освен че моторчето ще почне да гърми в ауспуха.

#4 scooter 97

scooter 97

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 115 Мнения:

Публикувано 08 July 2018 - 09:07

Опитвах да я изолирам като запуша отвора. Осетима разлика няма нито в гърмежа нито във вървежа.
Ще изчакам и други мнения.

#5 kappo

kappo

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 4674 Мнения:
  • Скутер:GSX-R750

Публикувано 11 July 2018 - 08:07

Режи и завари дупките.

Този пост е редактиран от kappo: 11 July 2018 - 08:07

Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!

#6 scooter 97

scooter 97

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 115 Мнения:

Публикувано 11 July 2018 - 08:53

Моя скутер няма такава система, видях я на други скутери, които ремонтирах. Дори моя да имаше не бих я отрязал, щом е поставена има няква полза от нея, във вървежа няма но в друго може да има. Отрицателно не мисля че може да влияе.

Може някой по-компетентен да даде друго мнение или цитат от ремонтна книга.  АЗ СЛЕДЯ ТЕМАТА С ИНТЕРЕС!

#7 kappo

kappo

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 4674 Мнения:
  • Скутер:GSX-R750

Публикувано 11 July 2018 - 19:12

Аз лично съм ги рязал на същото гърне до основата на основната тръба и след това заваряване на 2те дупки и мога да кажа, че тези по-тънките тръбички се бяха запушили (затлачено) от горивна смес като мазут.

Този пост е редактиран от kappo: 12 July 2018 - 09:49

Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!

#8 presian

presian

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 841 Мнения:
  • Телефонен номер:0888235359
  • МестонахождениеPleven
  • Скутер:Piaggio Zip SP

Публикувано 12 July 2018 - 00:00

Имам новия аерокс и е със същата система. Абсолютно нищо не се променя след като я изолираш.
ПРОДАВАМ ЧАСТИ ЗА YAMAHA AEROX (има и тунинг) - http://scooterclub-b...а-yamaha-aerox/




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни