Здравейте колеги и колежки нов съм във форума , чел съм доста от темите тук и горе долу знам за какво иде реч по повечето неща , но искам някои мнения относно едно скутерче. Започвам с това , че скутера е Piaggio Diesis 50cc (не се среща много в България) старо е мисля , че 2001- 2003 е някъде. Скутера съм го купувал 2-ра ръка и когато го взех си вървеше перфектно , пълнеше си 80+ дори и с 2-ма човека. Наложи се да го оставя за няколко години не е бил при мен мотора и след като си го взех беше тотал щета. Неможеше и да запали дори. Не разбирах и неисках да се разправям тогава и го дадох на 1 майстор и той каза ще сменя бутало цилиндър накладки и не помня още какво , та взе ми 200лв. стегнал го е нещо направил го е . Взех си го аз мотора върви , но макс 55-60км. Та искам да попитам възможно ли е да е сложил някой по-калпаво бутало и цилиндър и от това да е паднал макса ? Тия дни го отворих малко да го поогледам гледах вариатора ок си е пробвах да сложа по леки ролки , но мотора неискаше да отлепи и си върнах старите. ?мах счупена перка за охлаждане при вариатора смених я. Вчера свалях ауспуха да видя дали има нещо по него позачистих доста от наслагванията които можех да стигна ефект няма. Днес поогледах CDI няма признаци да не работи. Акумолатора ми е заминал за смяна е - той не работи освен това не ми работят датчиците за масло и бензин когато са на минимум не ми светят това незнам от къде може да е и от къде се оправя. Общо взето дайте съвет относно :
1 - датчиците - масло , бензин
2 - скороста я няма
3 - мисля че загрява малко повече от преди
#1
29 юли 2018 - 17:26
#2
31 юли 2018 - 13:17
Явно няма кой да ми помогне или да изкаже мнение.
#3
31 юли 2018 - 21:14
Как е въздушния филтър? Датчиците за маслото и за бензина на други модели пиаджо от тия години се включват в една кръгла букса с 4 пина под седалката отстрани най-често в дясно.
#4
01 август 2018 - 08:39
Въздушния филтър е нов , нова гъба взех той е добре . А за датчиците отварях от ляво кората , но там са CDi , реле регулатора има и жици дето отиват май към резервоара , но всичко изглежда наред. От лявата страна не съм забелязал да има букси , но ще погледна пак. Карбуратора чистих и иглата е вдигната с 1 деление нагоре беше в средна позиция сега е с 1 нагоре и върви по-добре моторчето , но може и още . Незнам ако сложа по-голям жиглжьор дали няма да се подобри нещо. А има и друго с четенето във форума разбрах ,че има и разработка на новото бутало и цилиндъра. А аз като го взех от майстора до нас съм го карал с пълна газ. Може нещо да съм прецакал. Как мислите?
#5
01 август 2018 - 22:09
щом не е затегнал двигателя още има шанс да го разработиш нормално Относно жигльорите си е въпрос на проба и грешка
#6
02 август 2018 - 07:28
Ами от ремонта до сега имам навъртяни около 300-400км. и за сега нямам проблеми. Просто ми се иска малко още да му вдигна скороста , но незнам как да стане. Аз знам спортно гърне нов кит ..... ама това си е сериозна инвестиция която не си заслужава според мен. ?наче мотора дори и стар модел двигателя му е на 8000км. не е много. ?скам с нещо по дребно жигльор , ролки нещо от сорта да сменя и да вдигна поне 5-8км. отгоре. А ако сменя централна пружина ще има ли ефект в скороста?
#7
05 август 2018 - 17:36
up
Търговия →
Купува-скутери, части →
Търся-цилиндър 70cc малоси минарели хор.17 дек 2020 малоси 70, цилиндър |
|
|
||
Търговия →
Продава-части →
Продавам разни части от Аерох05 юли 2018 цилиндър, ауспух, огледала |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Силов тунинг →
Силов тунинг на Derbi Fenix06 юни 2017 Derbi, fenix, дерби, феникс, 50cc |
|
|
||
Търговия →
Купува-скутери, части →
Купувам Сток Гърне за Минерали Хоризинтал26 дек 2016 гърне, аспух, стоково, минерали |
|
|
||
РЕМОНТ? ? ТУН?НГ →
Силов тунинг →
Монтиране на спортен ауспух27 юли 2016 ауспух, гърне, помощ, монтаж |
|
|