5
Yamaha Majesty 125
?вАн зЛАтевв
, авг 12 2018 10:22
#1
12 август 2018 - 10:22
Здравейте имам интерес да си закупя Ямаха Маджестик 125цц мотора е на 30000км РЕАЛН?!мотора е каран с хубаво масло и е поддържан винаги на време...
Та въпроса ми е много ли са тези километри за този мотор?
Та въпроса ми е много ли са тези километри за този мотор?
#2
12 август 2018 - 11:55
30 000 км за четиритактов скутер са малко. Ако се кара ежедневно, нормално е да се правят над 5000 км на сезон. Впредвид това, че е стар модел вече, значи не е каран много и е пазен.
Моя е на над 100 000 (като го купих показваше 001 000, но не се знае от коя стотица са - предполагам 201 000, впредид че съм 6-ти собственик на 17 годишен мотор) и двигателя е в отлично състояние - само малко масълце пипа, ама е с пълна синтетика и вероятно трябва да сложа по-гъсто масло.
Ако цената те устройва, няма течове на масло по коловете, криви дискове (тресе при спиране), проблеми със съединителя/вариатора (тресе при тръгване), държи направо при пускане на кормилото и е в добро общо състояние - вземай го.
Моя е на над 100 000 (като го купих показваше 001 000, но не се знае от коя стотица са - предполагам 201 000, впредид че съм 6-ти собственик на 17 годишен мотор) и двигателя е в отлично състояние - само малко масълце пипа, ама е с пълна синтетика и вероятно трябва да сложа по-гъсто масло.
Ако цената те устройва, няма течове на масло по коловете, криви дискове (тресе при спиране), проблеми със съединителя/вариатора (тресе при тръгване), държи направо при пускане на кормилото и е в добро общо състояние - вземай го.
#3
12 август 2018 - 20:28
Благодаря за отговора само забравих да добавя че по мотора са сменени ремък и ролки!
#4
14 август 2018 - 12:00
Те са консуматив и това, че са сменени е плюс. Запали го докато е студен, виж дали работи добре двигателя и го покарай половин час, като пробваш рязко и плавно ускорение от нула, пускане на кормилото, рязко спиране - ако няма отклонения, стига си писал, ами го вземай
#5
25 август 2018 - 16:42
Здравейте днес покарах мотора и като го изгасих повече не запали акомулоатора беше без ток заредих го покарах го малко и пак същата работа,купих чисто нов акумулатор и пак така става установих че не се зарежда акомулоатора като е запален двигателя от какво може да е този проблем? Мотора е Ямаха Маджестик 125кубика.
#6
27 август 2018 - 11:08
20% генератор, 80% реле-регулатор са възможните причини. Отстраняването вероятно няма да е скъпо. Преди да отстраниш проблема, карай със стария акумулатор (колкото да отидеш до сервиза), че ще скапеш и новия.
Купи го значи! Как е машинката, доволен ли си, като изключим този проблем?
Купи го значи! Как е машинката, доволен ли си, като изключим този проблем?
#7
28 август 2018 - 21:18
Доволен съм а не купих този мотор на 30000км намерих друг на 19500км много съм доволен от двигателя върви много прилично са тези кубици лично аз съм много доволен и най вече че са много икономични!!
#8
28 август 2018 - 21:27
?мам някакво усещане,че релето работи защото като е запален двигателя и махна двете клеми от акомулоатора мотора продължава да работи..
Откачам буксата от релето и се вдигат оборотите,като я свържа пак за релето оборотите падат и си работи нормално!
Откачам буксата от релето и се вдигат оборотите,като я свържа пак за релето оборотите падат и си работи нормално!
#9
29 август 2018 - 05:59
А провери ли зареждането? Щом работи без акумулатор, значи има някакво зареждане, но може би не е достатъчно или имаш отечка по веригата. Вземи мултицет и на запален двигател, провери какви са показанията.
#10
29 август 2018 - 22:14
?змерих напрежението което идва от генератора показва ми 12волта като давам газ се покачва става около 13волта
#11
29 август 2018 - 22:15
Мотора е Ямаха Маджестик 125кубика 1999г
#12
30 август 2018 - 02:49
Проблема сам си го остановил, както писа колегата по-горе, сега е ред на сервиза или генератор или реле - регулаторът. Аз накланям на четкодържател и четки за генератора и всичко да е ОК. Успех!
#13
31 август 2018 - 13:15
Колеги мерих напрежението с моето реле дава 13волта като пусна фаровете пада на 12волта...Купих ново реле сега измерването е различно. Дава 14волта и отгоре като пусна фаровете пада на 13и нещо проблема беше в релето.. та въпроса ми е добре ли е 14волта и отгоре без пуснати фарове,като ги пусна става на 13и отгоре..
#14
01 септември 2018 - 10:13
Стандартно при автомобилите и мотоциклетите, зареждането трябва да е 14.4 волта. При наличие на консуматори трябва да е мисля минимум около 12.8, но не съм сигурен. Щом не пада под 12, значи дозарежда акумулатора и на 13+ си "ток"
#15
04 септември 2018 - 19:56
А как им се сменя антифриза на тази Ямаха смисъл каква е процедурата?
#16
14 януари 2019 - 13:19
Ако се интересуваш от маджести 180 кубика имам уникално
#17
14 януари 2019 - 13:31
Ей този модел с четките и четкодържателя съм го пропуснал,добре че има толкова компетентни колеги.За един приятел питам къде по-точно се намират тези четки и четкодържател.
Ха-хах-ха.
Ха-хах-ха.
#18
02 февруари 2019 - 23:01
Здравейте имам скутер Yamaha Majesty 125 и имам следния проблем релото работи когато си поиска забелязал съм, че като загрее и спира да работи
От какво може да е този проблем, съмнявам се, че може и да е от акумулатора!!?
От какво може да е този проблем, съмнявам се, че може и да е от акумулатора!!?