Към съдържанието


Съобщение

Публикувано изображение
SCOOTER HOUSE
тел.: 0894 23 63 63

Rieju RR


  • Please log in to reply
11 отговора на тази тема

#1 M.Yankov

M.Yankov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 9 Мнения:

Публикувано 30 November 2018 - 10:36

Здравейте!
Взех едно такова моторче за зимна занимавка.
Никога досега не съм се сблъсквал с подобна машинка и нямам представа как върви и въобще за какво става въпрос..

Целта е леко моторче за разходки и забавление - което да може и жена ми да кара.
Още с покупката обаче, моите хора се изказаха, че на първия баир ще тръгне назад :D - вие ще кажете.

Сега по същество:
Спортно гърне, 70сс, 47мм цилиндър и бутало (AY3207) карбуратора не помня какъв беше, 21 предна и 18 задна капли, мисля с оригиналните пиньони.

Двигателя вече е долу за пълен ребилд.
Олюпило се е някво малко парченце и е задрало между цилиндъра и буталото, след което удря главата. Има резка около 1-2мм на буталото и главата.

Ето и въпросите:
- може ли, и има ли смисъл да се прави нещо този цилиндър. Примерно да се разпили за 49мм бутало..
- ако не, то какъв цилиндър бихте препоръчали (с оригиналния вал е)
- ще има ли нужда от настройка на карба или и той се сменя
- какво съотношение на пиньоните да направя - за повече ряз и по малка макс. скорост (сега е с 10 зъба преден)

И последния генерален въпрос: Има ли смисъл?

Ако наистина се наложи да си помагам с крака на първия баир, ще се откажа от проекта..
Макар, че съм оптимист.. не може да е чак толкова зле, имал съм няколко 125сс мотора от 12 до 24кс
така че тук ако докарам 10 тина все ще става за разходка..

Благодаря ви предварително!

П.С. глдам тая последата снимка.. ако има силада се изправи само с газ, значи машинката ще супер :scooter:

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от M.Yankov: 30 November 2018 - 10:40


scooterhouse.net

#2 IVELIN

IVELIN

    Admin

  • Администратор
  • 3895 Мнения:
  • Телефонен номер:0894236363
  • МестонахождениеСофия
  • Скутер:TMAX

Публикувано 30 November 2018 - 15:10

Здравей!

При нас правим един RX, който е със същия двигател.
Беше чиста 50-ка и наистина е слабо и по баирите няма сила.

Предвиден е бюджетен тунинг и това което направихме е:

Преден пиньон JT, беше 12 зъба, сложихме с 10 зъба
49мм цилиндър комплект с бутало с един сегмент (тайванско-китайски)
Карбуратор 19 BGM Racing
Преработена кутия за въздушния филтър и въздушен филтър Malossi.

Сега чакаме спортен съединител от SCOOTER ATTACK, който е с 5 диска (1 повече от стандартния).

Съединителя трябва да пристигне към сряда и тогава ще може да го пробваме, ако имаш желание мини ще те черпим едно кръгче да видиш как върви с нашия сет. :scooter:

За твоя цилиндър, ако е чугунен и стените позволяват може да се разпили до 49мм
За препоръчване на цилиндър само хубавите като TOP, Malossi, Stage 6 и други, ако не стига бюджета - китаец.
Ако карбуратора ти е 19 или 21 ще трябва само настройка.
Стандартно отпред трябва да си с 12 зъба, явно вече някой го е сменял.
Публикувано изображение
Работно време:
От Понеденик до Петък: 10:00ч. - 19:00ч
Събота: 10:00ч - 15:00ч
Неделя - почивен ден.

#3 M.Yankov

M.Yankov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 9 Мнения:

Публикувано 30 November 2018 - 15:57

Голямо благодаря! Това вече е насока!
За съжаление съм на другия край на татковината, затова ще разчитам изцяло на вашата оценка след теста. :thumbup:

Подрави и благодаря още веднъж!

P.S. в какво се състои преработвето на въздушната кутия?

#4 IVELIN

IVELIN

    Admin

  • Администратор
  • 3895 Мнения:
  • Телефонен номер:0894236363
  • МестонахождениеСофия
  • Скутер:TMAX

Публикувано 30 November 2018 - 16:03

Пригодихме нов маншон, защото стария не пасваше и разширихме отворите.
Публикувано изображение
Работно време:
От Понеденик до Петък: 10:00ч. - 19:00ч
Събота: 10:00ч - 15:00ч
Неделя - почивен ден.

#5 M.Yankov

M.Yankov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 9 Мнения:

Публикувано 04 December 2018 - 15:05

Консултирах се и се оказа, че цилиндъра ще стане (от 47 на 49)
Работата отива на 90сс
Ще позволява ли да го слобя с оригналния колянов вал или ще се наложи да търся  "спорен" ?

#6 IVELIN

IVELIN

    Admin

  • Администратор
  • 3895 Мнения:
  • Телефонен номер:0894236363
  • МестонахождениеСофия
  • Скутер:TMAX

Публикувано 04 December 2018 - 15:12

Ние качихме 49.00мм на стандартен колянов вал пък ще видим колко ще кара, все пак е тайвански цилиндър комплект не е някой марков, който да извади 100% сила.

П.С.
Съединителя ни пристигна, сега се кисне в маслото и днес по-късно или утре ще го изкарваме за тест.
Публикувано изображение
Работно време:
От Понеденик до Петък: 10:00ч. - 19:00ч
Събота: 10:00ч - 15:00ч
Неделя - почивен ден.

#7 M.Yankov

M.Yankov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 9 Мнения:

Публикувано 04 December 2018 - 15:36

Благодарско!
Драснете някй ред отосно резутата! :beers_02:

#8 IVELIN

IVELIN

    Admin

  • Администратор
  • 3895 Мнения:
  • Телефонен номер:0894236363
  • МестонахождениеСофия
  • Скутер:TMAX

Публикувано 05 December 2018 - 11:17

Готов е!
Колега, няма нищо общо с преди... Много добре набира по пътя, скоро ще го изкарам в гората да го пробвам...
А сега ще сменяме веригата, защото ще я скъса...
Публикувано изображение
Работно време:
От Понеденик до Петък: 10:00ч. - 19:00ч
Събота: 10:00ч - 15:00ч
Неделя - почивен ден.

#9 M.Yankov

M.Yankov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 9 Мнения:

Публикувано 05 December 2018 - 11:42

Голямо благодаря.. !!
Значи все пак има резон да се захвна да го правя.

#10 M.Yankov

M.Yankov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 9 Мнения:

Публикувано 05 December 2018 - 12:05

Ето я ужасната глава..
Карали са го с крив вал .. и то доста време .. Набирала е стружки в несвяст. Резките са под 1мм, но все пак са притеснителни..
След шлафа на цилиндъра на 49.. мога ли да намереря глава за същия цилиндърна на но на 49 .. или да престържа моята.. притесява ме да не изгуби компресия .. било то разплена с под1мм..

Прикачени файлове



#11 Гошко2

Гошко2

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 304 Мнения:

Публикувано 05 December 2018 - 12:30

1mm е много! Сложи главата както е в момента и измери с помощта на спринцовка колко милилитра е обема на камерата.
Прави се като сложиш буталото в ГМТ и започнеш да наливаш масло със спринцовка през отвора на свещта, докато маслото стигне долната част на резбата.

После смяташ сгъстявания обем по формулата V=π.r2.h (3,14 по 49 по 49 по буталния ход, измерен от горния край на изпускателния прозорец до края на хода на буталото в ГМТ).

Обемът на камерата, измерен с масло в кубични сантиметри (милилитри), не бива да се нанася повече от 11 пъти на обема на сгъстяване, измерен в кубични сантиметри. Ако е повече - стържеш 0,3 милиметра и пак мериш.
Идеалното съотношение е между 10:1 и 11:1.
За по-сигурно виж в документацията каква степен на сгъстяване му дават.
Ако не ти е ясно - пиши ми л.с.

Този пост е редактиран от Гошко2: 05 December 2018 - 12:33


#12 M.Yankov

M.Yankov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 9 Мнения:

Публикувано 07 December 2018 - 12:43

Тъй..! Отказах се от ремонта на моя цилиндър. Поръчах си този кит!  
Мисля да му полирам портовете.. разполгам със спортна генерация, карбуратора ми е 14мм.. Ще го слобя така да видя какво е положенето, и чак тогава ще мисля да други карб. и съединител.

Прикачени файлове






0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни