Към съдържанието


Китаец 139QMB


  • Please log in to reply
98 отговора на тази тема

#81 Валери Дочев

Валери Дочев

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 23 Мнения:
  • Скутер:Линг бен

Публикувано 07 July 2019 - 15:36

Така с новия цилиндър 52мм върви доста прилично но по съединител и вариатор не съм пипал нищо дори ролките са ми оригинални сега предстои малки сини пружинки за съединителя китайски спортен вариатор и ролки 7.5гр може би в комбинация с 5.5 и ще ви кажа резултата за съжаление километража ми е до 60км/ч и в момента го пълни доста бързо и го обръща но нз с колко се движа предполагам с 80км някъде

scooterhouse.net

#82 Balabanov

Balabanov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 330 Мнения:

Публикувано 07 July 2019 - 17:04

Провери с GPS, по принцип вдигат най-много 70 ако не е барано нещо по редукцията. Аз визирам късия вариант с 10" щото има разлика!

#83 Валери Дочев

Валери Дочев

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 23 Мнения:
  • Скутер:Линг бен

Публикувано 08 July 2019 - 00:19

Моя е с 12 цолови джанти един приятел ме беше засичал с неговата джилера със стария цилиндър 73-4км/ч един друг с бус карал зад мен и каза 70-80 върви тва пак със стария цилиндър а как се казва програмата с която мога да го засека

#84 Balabanov

Balabanov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 330 Мнения:

Публикувано 08 July 2019 - 00:39

Скороста е една и съща независимо от цилиндъра, просто времето ще е различно, защото двигатела работи на определени обороти въпроса е за какво време ги достига. В случая си вдигнал мощноста и нещата се случват по-бързо. Има много програми аз моя го засичах със "Speedometer"
Разлика в редуктора и кутията при китайците няма, просто единия е с 12" другия с 10" и от там идват тези 10/20км разлика.

Този пост е редактиран от Balabanov: 08 July 2019 - 00:42


#85 Валери Дочев

Валери Дочев

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 23 Мнения:
  • Скутер:Линг бен

Публикувано 08 July 2019 - 08:18

Е да това за цолажа разликата в скоростта ми е ясна в случая максималната скорост може да се повиши с увеличаване на грамажа на ролките един руснак в ютуб пресметна че при 12 цола джанти с оригиналният редуктор може да се развият 120км/ч но не споменава грамаж на ролките само обороти на двигателя

#86 Гошко2

Гошко2

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 648 Мнения:

Публикувано 08 July 2019 - 08:54

Направо със 150 си може от воле!

#87 Balabanov

Balabanov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 330 Мнения:

Публикувано 08 July 2019 - 11:19

Това са глупости, каквито и ролки да сложиш вариатора няма как да качи повече ремъка защото хода си му е такъв! Има два варианта, единия е вдигане на оборотите на двигатела и другия, промяна на предавателното число при редуктора на задната гума.

Този пост е редактиран от Balabanov: 08 July 2019 - 11:20


#88 Валери Дочев

Валери Дочев

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 23 Мнения:
  • Скутер:Линг бен

Публикувано 08 July 2019 - 13:31

Не съм най-големия разбирач но ролките със сигурност имат значение с 5гр ролки ясно се вижда че не се използва цялата повърхност на вариатора но ще го засека с едни и други и ще стане ясно

#89 Balabanov

Balabanov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 330 Мнения:

Публикувано 08 July 2019 - 22:16

5г с кит са му малко, аз съм с 8г. и реагира доста добре в ниски обороти, но после по бавно достига максимални. Пробвал съм и на мен така ми най-допада. С роките това, което може да е грешно е да са твърде леки и да не отварят вариатора до край, а това се проверява лесно, просто го драсни с маркер по цялата периферия карай и виж до къде се е качвал ремъка.

#90 Валери Дочев

Валери Дочев

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 23 Мнения:
  • Скутер:Линг бен

Публикувано 09 July 2019 - 00:55

И аз мисля че 5г са малко а 8 много целта ми е да не умалява много по баирите а да държи горе долу еднаква скорост до колкото е възможно де а иначе как влияе по-леката камбана защото гледам че ги олекотяват а има и спортни в комплект със съединител

#91 Balabanov

Balabanov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 330 Мнения:

Публикувано 09 July 2019 - 11:38

Идеята на дупките по камбаната не е да е по лека а да се винтилира, с цел охлаждане за да може да не запалиш феродото на съединитела. Аз съм е с това:
Публикувано изображение

Този пост е редактиран от Balabanov: 09 July 2019 - 11:40


#92 Валери Дочев

Валери Дочев

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 23 Мнения:
  • Скутер:Линг бен

Публикувано 09 July 2019 - 11:57

И аз мисля за този съединител и камбана само вариатора който купих днес е по-различен за тази схванах идеята но някои олекотяват оригиналната като махат металната обвивка в периферията и се чудя с каква цел и какво мислите за малки сини пружинки

#93 gursel

gursel

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 2 Мнения:

Публикувано 09 July 2019 - 18:25

здр. Колко е допустимото отъняване на ремъка на 139qmb 50c 4т. Ремък 669 18 30  От 18 да стане 15 и надолу. Какво да очаквам

#94 Balabanov

Balabanov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 330 Мнения:

Публикувано 10 July 2019 - 22:49

Спира да се качва до горе чак за допустимо отъняване... По периферията има оплетка, която след като се изяде почват да стърчат конци от нея и се къса. Та това е в общи линии, очакваш да те остави някъде. Докато конците са наред и ремъка не е нацепен всичко си е в норми.

#95 Кико85

Кико85

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 3 Мнения:
  • МестонахождениеСофия
  • Скутер:Vonroad WJM125T-22

Публикувано 11 July 2019 - 02:45

Здравей те нов съм във форума но ми се случи нещо и не съм сигурен на 100% но мисля че ми затегна двигателя. И въпроса ми е дали ако е затегнал мога ли да му сложа 150 цц кит и да си ги направя 150 цц или да си слагам 125 цц кит


#96 Валери Дочев

Валери Дочев

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 23 Мнения:
  • Скутер:Линг бен

Публикувано 11 July 2019 - 03:20

До колкото съм разглеждал за на братовчед има китове 160цц и 180цц и глави с по 4-ри клапана мен ако питаш увеличи кубиците в бг мисля че има цилиндри макс до 160цц

#97 Кико85

Кико85

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 3 Мнения:
  • МестонахождениеСофия
  • Скутер:Vonroad WJM125T-22

Публикувано 11 July 2019 - 13:49

Може да ви се види смешно но на мен не ми е ясно само как става центровка та след смяната на всичко имам предвид със центровка та на маховика

Този пост е редактиран от Кико85: 11 July 2019 - 13:50


#98 Balabanov

Balabanov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 330 Мнения:

Публикувано 11 July 2019 - 21:38

Ако това не ти е ясно, значи нищо не ти е ясно!!!
Всеки пита нещо в разни теми, тая тема е за 139QMB, което си е китайски двигател GY6 тип 49cc и се почва 125, 150, 180 само 250 и 300 не се споменават, няма марки няма вид двигател нищо то това "cc" е най-важното нещо.  :D

#99 Валери Дочев

Валери Дочев

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 23 Мнения:
  • Скутер:Линг бен

Публикувано 12 July 2019 - 02:18

На маховика имаш едни букви T F въртиш го докато буталото стигне горна мъртва точка (момента преди да започне да слиза надолу) слагаш някоя отвертка през дупката на свеща и ще я усетиш срещу буквата Т ще видиш че има изпъкнала част на корпуса и след това гледаш разпределителния вал има една голяма дупка и две малки малките трябва да са равни на ръба на главата а голямата трябва да е нагоре и центровката е готова след това с луфтомер е хубаво да си провериш клапаните особено ако сменяш глава




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни