?дея от къде и какъв може да е проблема ? Дали не иска обезвъздушаване ... ??? :/ Мерси предварително за съдействието!
4
#1
24 март 2019 - 18:44
Здр колеги. ?мам следния проблем. Моторът е Yamaha Majesty 125 4тактов. Значи збелязах че 1-2 дена след като му долях антифриз започна от време на време да прегрява мотора даже влиза и малко в червения сектор. Казаха ми да пипам радиатора отдолу и ако не е топъл значи проблема е в термостата. Много леко е топъл, тоест едва се усеща топлина, но като когато не е пален 1-2 дена. След около 10 км каране влиза до червения сектор от време на време. Като го изгася и дам контакт се включва вентилатора, но като е запален не чувам перката да включва ...
?дея от къде и какъв може да е проблема ? Дали не иска обезвъздушаване ... ??? :/ Мерси предварително за съдействието!
?дея от къде и какъв може да е проблема ? Дали не иска обезвъздушаване ... ??? :/ Мерси предварително за съдействието!
#2
24 март 2019 - 19:37
Сега не разбрах при прегряване радиатора горещ ли е.Ако радиатора не е горещ термостат ,имай предвид ,че датчика за вентилатора се намира на радиатора и ако е студен няма как да сработи .Термостатът може да задържа по някога ,и да изпортиш двигателя .Тайвански струва 25 лв не си струва да рискуваш
#3
24 март 2019 - 20:45
Сега не разбрах при прегряване радиатора горещ ли е.Ако радиатора не е горещ термостат ,имай предвид ,че датчика за вентилатора се намира на радиатора и ако е студен няма как да сработи .Термостатът може да задържа по някога ,и да изпортиш двигателя .Тайвански струва 25 лв не си струва да рискуваш
Значи при тази температура по горе на снимката като пипна радиатора не е много топъл това искам да кажа инче е на червено ...
#4
25 март 2019 - 06:39
Термостат!!!
#5
25 март 2019 - 08:48
Когато се преебе термостата остава в отворено положение :-)
Виж, с какъв антифриз караш и правилно ли е обезвъздушена системата!
?зточи системата и я промий с мъркуч, смени антифриза, виж водната помпа, датчика и термостата.
Виж, с какъв антифриз караш и правилно ли е обезвъздушена системата!
?зточи системата и я промий с мъркуч, смени антифриза, виж водната помпа, датчика и термостата.
#6
25 март 2019 - 10:36
Ако ампулата изтърве парафина, остава в ЗАТВОРЕНО.
В отворено остава когато блокира.
В отворено остава когато блокира.
#7
25 март 2019 - 12:25
Сигурен ли си?
#8
25 март 2019 - 12:44
Сигурен съм, че досега не съм видял термостат, който спонтанно да се самоотвори и да си преодолее пружината.
Но съм виждал (сменил) десетки с изпуснала ампула.
Освен ако този не е някакъв супер-специфичен.
Но като се отвори, ще си проличи.
Но съм виждал (сменил) десетки с изпуснала ампула.
Освен ако този не е някакъв супер-специфичен.
Но като се отвори, ще си проличи.
#9
25 март 2019 - 13:18
Ако ампулата изтърве парафина, остава в ЗАТВОРЕНО.
В отворено остава когато блокира.
В отворено остава когато блокира.
Напълно вярно. ? най-често остават затворени. ?ли полуотварят заради тоя същия изтърван "парафин". Термостатът се вари в канче с бавно покачваща се температура и истински термометър до него. Сверява се с мануал. Обикновено 3 мм ход се счита за пълно нормално отваряне.
#10
25 март 2019 - 14:59
Колеги днес карах 2-3 км само и скочи на червено пак. Този път обаче текна по земята някаква течност като боза с кафеникав цвят. Дали антифриза е избил от някъде ?
#11
18 април 2019 - 07:34
Някои знае ли от къде мога да намеря Комплект за ускорителна помпа мотора е Yamaha majesty 125 1999г.