Към съдържанието


Тунинг на Honda Dio 27


  • Please log in to reply
5 отговора на тази тема

#1 nalis

nalis

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 710 Мнения:

Публикувано 15 April 2019 - 14:41

Колеги ,насочил съм се за силов тунинг на Хондата ми.Идеята ми е не да се състезавам,а просто мотора да е по-мощен.Да тръва по пъргаво и по лесно и да катери баирите без усилие.
Насочил съм се за някакъв кит и искам информация за правилната му настройка:
1.Кит Malossi 70cc
2.Карб. 17,5 или 19 или 21мм ще е Dellorto.
3.Вариатор malossi или polini.
4.ауспух Gianelli

Задължително ли трябва да сменя и съедителя със спортен или е достатъчно да сменя голамата пружина и малките??
Ремъка също ли трябва да се смени?
Достатъчно ли са 4 етапа дето съм описал по-горе?
Публикувано изображение

scooterhouse.net

#2 Stealshot

Stealshot

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 92 Мнения:
  • МестонахождениеСофия обл.
  • Скутер:Aprilia SR 70R Diablo Black (mildly tuned ^-^ )

Публикувано 15 April 2019 - 17:53

Добре си се ориентирал Карб 19-21 направо няма смисъл си играеш с 17.5, може и едни карбонови клапи да смениш, и едно въздушно филтър-че малоси в стоковата кутия, Вариатора ти е Multivar 2000 най-доказания. за съединителя не е задължително, а голямата пружина си идва с мултивра. С малките може и да се наложи да си играеш ако не си доволен. А и ауспух има по-добри марки според мен особено като не се стискаш за цилиндъра не се стискай и за ауспуха, колегите ще скочат сага но (Leo Vince, Yasuni ) махни ги тия Gianelli.
Ето ти тук една графа на цилиндър Malossi Sport тест на ауспух:
Публикувано изображение
Ти трябва си решиш вече какво търсиш по широк power band мах rpm bhp цена ....


П.С Пропуснах ремъка да спомена не никак лошо даже задължително да сложиш или подсилен или кевларен направо.
П.С(2) Понеже си написал няма да се състезавам ^_^ Добре настроен Malosi sport с 21ца Карб си харчи 8-15л/100км нали си наясно с това. :rolleyes:

Този пост е редактиран от Stealshot: 15 April 2019 - 18:33


#3 nalis

nalis

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 710 Мнения:

Публикувано 16 April 2019 - 17:05

Чак пък 8-15 няма да я издокарам мисля,а и с тия малки гуми хич не ми е до скорост,да се трепа.Просто нямам А кат.,и нямам време да я изкарам.А пък съм доволен от Диото от доста години,просто ми трябва повече мощност,на баири особено и на светофари да може да набира по-бързо.Именно за това съм се спрял на приличен тунинг ,а не тайвански евтинийки
Публикувано изображение

#4 Stealshot

Stealshot

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 92 Мнения:
  • МестонахождениеСофия обл.
  • Скутер:Aprilia SR 70R Diablo Black (mildly tuned ^-^ )

Публикувано 16 April 2019 - 17:23

Не мога да ти кажа с точност грам не съм го засичал навремето сток моя си харчеше 5-6 даже и 7, но аз съм си едър и тежък а не съм го жалил, сега с тунинга харчи още повече 1-2л 2т масло си изхарчи от есента до сега :huh: като не се кара под 15C и като е мокро :(

Този пост е редактиран от Stealshot: 16 April 2019 - 17:25


#5 ilko397

ilko397

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 951 Мнения:
  • Телефонен номер:0898759770
  • МестонахождениеРусе
  • Скутер:много са

Публикувано 17 April 2019 - 07:25

Специално Дио си има повече от приличен старт . От старите 10 цолови японски скутери то е с най-добрият старт . Поддържам няколко и тези в добро състояние си правят с мен ( 100++ кг. )  над 45 км/ч за 50 метра , ако седна по-назад и се вдигат . Малко ми се вижда излишно да наливаш пари точно в още старт .  Освен ако не искаш да кантариш постоянно .  На Диото проблема му е макса , жена ми кара навремето АФ-18  пет години , на старт ме трепеше с Адреса , но на макс се мъчеше , сложих му един вариатор НАДА , малко игра по ремък /ролки / пружини и започна да бяга с 75 с нея , тя и не искаше повече и това с оригинален кит .

#6 nalis

nalis

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 710 Мнения:

Публикувано Вчера, 21:04

Виж мнениетоilko397 написа на 17 April 2019 - 07:25 :

Специално Дио си има повече от приличен старт . От старите 10 цолови японски скутери то е с най-добрият старт . Поддържам няколко и тези в добро състояние си правят с мен ( 100++ кг. )  над 45 км/ч за 50 метра , ако седна по-назад и се вдигат . Малко ми се вижда излишно да наливаш пари точно в още старт .  Освен ако не искаш да кантариш постоянно .  На Диото проблема му е макса , жена ми кара навремето АФ-18  пет години , на старт ме трепеше с Адреса , но на макс се мъчеше , сложих му един вариатор НАДА , малко игра по ремък /ролки / пружини и започна да бяга с 75 с нея , тя и не искаше повече и това с оригинален кит .

Kакви пружини и ролки си му сложил??Оригиналния вал издържа ли на 75км/ч ??

Този пост е редактиран от nalis: Вчера, 21:05

Публикувано изображение




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни