Здравейте колеги, някой използва ли от вас предна стойка за скутера? Примерно при обслужване на предницата или просто при зазимяване, разглеждам обяви и ми се иска да си поръчам стойка, но досега и на старите ми мотори предна не съм имал, че се чудя какъв тип да бъде. ?мам си централна, но не е особено приятно да товаря задницата със тежести, за да ми е във въздуха предницата, а и при евентуално изваждане на гумата става супер неприятно. Ще съм благодарен на отзовалите се.
3
Предна стойка за Макси скутер
valentyno
, апр 18 2019 08:01
#1
18 април 2019 - 08:01
#2
18 април 2019 - 08:23
Защо трябва да товариш задницата? Защо не подпреш с нещо отпред или не закачиш колани отгоре?
Как ще ползваш предна стойка, ако трябва да свалиш предницата?
Как ще ползваш предна стойка, ако трябва да свалиш предницата?
#3
18 април 2019 - 08:30
Привет. Когато сменях предните лагери и гумата , сложих под мотора една квадратна дъска (30 х 30 см) и го повдигнах с крика(тип крокодил), както си беше на централната стойка. Стойката осигурява стабилност да не се клати. Достатъчни са 3-4 см от земята да се вдигне предната гума за работа. Ако се вдигне повече от 5 см има опастност да остане на задна гума и стойката да е във въздуха = падане на мотора. (Форца 2005)
#4
10 май 2019 - 07:49
Реших да си сменя болтовете на предните спирачни дискове, защото моите са леко корозирали за целта обаче свалих предната джанта, за да ми е по-лесен достъпа и самата процедура да е ефективна. Послушах съвета на Гошко и вързах кормилото с колани за тавана на гаража, работата я свърших, но мотора става изключително нестабилен и при някоя по-трудоемка задача (сваляне на предницата) мисля няма да е особено приятно. Така че си мисля, за стойка, която да подпира трипътника от долу???
Stoika-motor-sport-stfl (4)-800x800.JPG 26,96kb 0
Как мислите?
Stoika-motor-sport-stfl (4)-800x800.JPG 26,96kb 0
Как мислите?
#5
10 май 2019 - 07:57
Обаждаш се тук: https://fauto.bg
Задължително се ОБАЖДАШ, тъй като много от нещата ги няма в сайта. Питаш за стойки за мотор (сервизни). Бяха 50-тина лева. В магазина им в Пловдив имаха и май още имат. След 10:00 часа ще ида да погледна дали имат налична и ако има, ще я смимам.
Ако подпира трипътника, пак ще се шпетляви. Предна стойка за оста ще е по-добрият вариант! Помисли за централна стойка.
?маш и друго решение, ако работното ти помещение е постоянно - анкерираш 2 или 4 куки (уши) на тавана, но не прекалено близо една до друга. Взимаш си тираджийски колани и си решаваш проблема. На предишния мотор (400сс Он-Оф), вдигах с прост крик и две автомобилни стойки.
В гаража го вдигах целия във въздуха с коланите вместо да го качвам на плот.
Затова първата ми работа като купих последния мотор, беше да поръчам централна стойка. Втората - литиев акумулатор, че да компенсира теглото. ?
Сега си мисля на глас... та ти всъщност имаш централна стойка. Как така моторът става нестабилен като вържеш волана за тавана? Няма логика.
Другият вариант е две куки в пода и да фиксираш с колан или лост задното колело към пода.
Задължително се ОБАЖДАШ, тъй като много от нещата ги няма в сайта. Питаш за стойки за мотор (сервизни). Бяха 50-тина лева. В магазина им в Пловдив имаха и май още имат. След 10:00 часа ще ида да погледна дали имат налична и ако има, ще я смимам.
Ако подпира трипътника, пак ще се шпетляви. Предна стойка за оста ще е по-добрият вариант! Помисли за централна стойка.
?маш и друго решение, ако работното ти помещение е постоянно - анкерираш 2 или 4 куки (уши) на тавана, но не прекалено близо една до друга. Взимаш си тираджийски колани и си решаваш проблема. На предишния мотор (400сс Он-Оф), вдигах с прост крик и две автомобилни стойки.
В гаража го вдигах целия във въздуха с коланите вместо да го качвам на плот.
Затова първата ми работа като купих последния мотор, беше да поръчам централна стойка. Втората - литиев акумулатор, че да компенсира теглото. ?
Сега си мисля на глас... та ти всъщност имаш централна стойка. Как така моторът става нестабилен като вържеш волана за тавана? Няма логика.
Другият вариант е две куки в пода и да фиксираш с колан или лост задното колело към пода.
#6
10 май 2019 - 08:58
Сега си мисля на глас... та ти всъщност имаш централна стойка. Как така моторът става нестабилен като вържеш волана за тавана? Няма логика.
Другият вариант е две куки в пода и да фиксираш с колан или лост задното колело към пода.
Да имам централна стойка, но вдигам до толкова, че тя остава във въздуха и единственото контактна площ на мотора със земята остава задната гума. Ще е необходимо да слагам коланите на по-голямо разстояние, че да компенсирам олюляването.
Ще опитам пак, благодаря!
#7
10 май 2019 - 10:12
Ами тогава сложи нещо под централната стойка плътна дъска, тротоарни плочки, етц.
Аз го правя при смяна на маслото в редуктора, да за имам по-голям наклон. ?ли спирам на някой бордюр.
Аз го правя при смяна на маслото в редуктора, да за имам по-голям наклон. ?ли спирам на някой бордюр.