Към съдържанието


Съобщение


Ежегодната разходка до гр. Копривщица - 09.06.2019г: линк

Ремък за 50cc GY6


  • Please log in to reply
72 отговора на тази тема

#61 Balabanov

Balabanov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 200 Мнения:

Публикувано 18 May 2019 - 13:19

То става но не се охлажда добре при 52мм., запознат съм доста добре с това двигателче А9 се казва разпределителния вал с по агресивни гърбици. Просто се опитвам да намекна, че след тези всичките приключения за които пишеш има много голяма вероятност някой 2Т 50cc без кит с хубава центровка и гърне, така да те откъсне по светофарите, че да се чудиш защо си се занимавал изобщо!

scooterhouse.net

#62 Гошко2

Гошко2

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 541 Мнения:

Публикувано 18 May 2019 - 13:37

Ако се сложи хубав маслен радиатор на подходящо място и с грамотен монтаж, ще се охлажда дори повече от нужното.
Масленият радиатор е задължителен за двигатели OHC въздухари. Той върши 80% от работата.
На дъщеря ми АТВ - то не надвишава 65 градуса температура на картера, 75 на цилиндъра и 85 на главата при часове каране в най-големите жеги.
Двигателят няма естествено охлаждане и по книжка на 30 минути трябва да се спира за поне 30 минути, а без това охлаждане маслото става 110 градуса на 20-тата минута...
Двамата с нея се возим редовно по 4-5 часа летните уикенди. Ходим да купуваме лакомства на 10-20-30км дистанции - където има треви, алеи, игрища.

Този пост е редактиран от Гошко2: 18 May 2019 - 13:42


#63 anto1R

anto1R

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 620 Мнения:
  • МестонахождениеYambol
  • Скутер:Aprilia sr 50 Factory

Публикувано 18 May 2019 - 14:06

Китаеца става много приятен за каране след тунинг,но всеки го разбира по-различен начин!


#64 Balabanov

Balabanov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 200 Мнения:

Публикувано 18 May 2019 - 15:34

Какво има да му се разбира, тия 2 коня на 4 да ги направиш, което е съмнително и при тоя въртящ момент няма рамки за сравнение с другото!

#65 Balabanov

Balabanov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 200 Мнения:

Публикувано 19 May 2019 - 00:19

Виж мнениетоГошко2 написа на 18 May 2019 - 13:37 :

Ако се сложи хубав маслен радиатор на подходящо място и с грамотен монтаж, ще се охлажда дори повече от нужното.
Масленият радиатор е задължителен за двигатели OHC въздухари. Той върши 80% от работата.
На дъщеря ми АТВ - то не надвишава 65 градуса температура на картера, 75 на цилиндъра и 85 на главата при часове каране в най-големите жеги.
Двигателят няма естествено охлаждане и по книжка на 30 минути трябва да се спира за поне 30 минути, а без това охлаждане маслото става 110 градуса на 20-тата минута...
Двамата с нея се возим редовно по 4-5 часа летните уикенди. Ходим да купуваме лакомства на 10-20-30км дистанции - където има треви, алеи, игрища.

Егати техниката и в книжката чак, това е много несериозно! :o И тия работни температури с тоя DIY радиатор аз хич не ги подкрепям тия неща. Китаеца не го е измислил и ние си го доработваме и то не става въпрос за тунинг а недомислица. За мен си е много сериозен проблем това. Когато едно нещо е измислено като хората не би трябвало да се доработва, виж сега ако тръгнеш да го тунинговаш и почне да загрява това си е друга бира, ама фабрично...
Рязко го откарвам на самоход до Надин ако не прегрее до там и си продължаваме с колелетата за лакомства. :D

#66 Гошко2

Гошко2

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 541 Мнения:

Публикувано 19 May 2019 - 07:44

Не ме разбра. Китаецът го е измислил перфектно. Същият двигател се използва масово в папакита. В този случай е монтиран в малко АТВ. Става дума за фабрично тунингован 90сс Микилон (един от най-големите им заводи). В упътването пише да не се кара повече от 30 минути, защото не може да се охлажда. Просто атв-то е такова - няма откъде да влиза въздух. Все пак става дума за евтина детска играчка. След добавяне на охладителна система, играчката работи без ограничение във времето.
Просто ти дадох пример колко е ефективен радиатора.
Не се заяждай. Има доста недоразумения и в японската техника. Предишният ми мотор (китайски, завод Ксингю) беше много по-качествен и изпипан от сегашния японски.

Този пост е редактиран от Гошко2: 19 May 2019 - 07:45


#67 anto1R

anto1R

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 620 Мнения:
  • МестонахождениеYambol
  • Скутер:Aprilia sr 50 Factory

Публикувано 19 May 2019 - 18:55

Виж мнениетоBalabanov написа на 19 May 2019 - 00:19 :



Егати техниката и в книжката чак, това е много несериозно! :o И тия работни температури с тоя DIY радиатор аз хич не ги подкрепям тия неща. Китаеца не го е измислил и ние си го доработваме и то не става въпрос за тунинг а недомислица. За мен си е много сериозен проблем това. Когато едно нещо е измислено като хората не би трябвало да се доработва, виж сега ако тръгнеш да го тунинговаш и почне да загрява това си е друга бира, ама фабрично...
Рязко го откарвам на самоход до Надин ако не прегрее до там и си продължаваме с колелетата за лакомства. :D

А не ,в грешка си!!Радятора се води тунинг, китаеца много добре го е измислил!Не го подобряваме ние.

#68 anto1R

anto1R

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 620 Мнения:
  • МестонахождениеYambol
  • Скутер:Aprilia sr 50 Factory

Публикувано 19 May 2019 - 18:58

Виж мнениетоBalabanov написа на 18 May 2019 - 15:34 :

Какво има да му се разбира, тия 2 коня на 4 да ги направиш, което е съмнително и при тоя въртящ момент няма рамки за сравнение с другото!

Забравяш ,че е мотопед и няма да стане мотоциклет!

#69 Balabanov

Balabanov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 200 Мнения:

Публикувано 19 May 2019 - 23:06

Егати тунинга няма що, има много сериозни мотопеди, дето китайските "мотоциклети" малеят...
https://youtu.be/txQXDcJlhec?t=222
Кога това ще се случи с 4Т мотопед?
Китаеца го е откраднал и опростил за да е евтино, после е взел най-евтините материали на пазара и го е произвел, нищо не е измислил, освен това че заводите бълват и икономиката им върви, нищо друго не е направено и измислено. Качи се на нещо дето не е китайско да покараш и тогава сравнявай кое как е измислено! В началото и на мен ми се видя далавера страшна, евтини части 3/100 разход свиркаш си и си караш 4T дълъг живот! :D

Този пост е редактиран от Balabanov: 19 May 2019 - 23:18


#70 anto1R

anto1R

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 620 Мнения:
  • МестонахождениеYambol
  • Скутер:Aprilia sr 50 Factory

Публикувано 20 May 2019 - 11:53

Виж мнениетоBalabanov написа на 19 May 2019 - 23:06 :

Егати тунинга няма що, има много сериозни мотопеди, дето китайските "мотоциклети" малеят...
https://youtu.be/txQXDcJlhec?t=222
Кога това ще се случи с 4Т мотопед?
Китаеца го е откраднал и опростил за да е евтино, после е взел най-евтините материали на пазара и го е произвел, нищо не е измислил, освен това че заводите бълват и икономиката им върви, нищо друго не е направено и измислено. Качи се на нещо дето не е китайско да покараш и тогава сравнявай кое как е измислено! В началото и на мен ми се видя далавера страшна, евтини части 3/100 разход свиркаш си и си караш 4T дълъг живот! :D

Значи няма как да сравняваш 2 тактов мотор със 4тактов!

#71 Balabanov

Balabanov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 200 Мнения:

Публикувано 20 May 2019 - 12:21

Точно за това иде реч, ако искаш да ти е евтино без категория А купуваш 4Т GY6 ако искаш да върви 2Т. След като огледах какво се случва в двигател 4Т GY6 със сигурност няма да надживее един 2Т жабарски по километри. При 2Т има някъде около 1500-2000 мото часа при правилна експлоатация. При GY6 слабо място след оглед е клапаните за 5000 км. оригиналните клапани бяха доста изхабени, не ми се мисли какво ще се случи след 10 000 км. иначе цилиндър-бутало си бяха като нови. Клапана трябва да контактува с леглото буквално на "косъмче" когато се изхаби и контактната точка стане голяма започва да има повече триене съответно прегрява и съответно губи компресия. По късно ще кача снимка на клапан свален на 5000 км.

#72 anto1R

anto1R

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 620 Мнения:
  • МестонахождениеYambol
  • Скутер:Aprilia sr 50 Factory

Публикувано 20 May 2019 - 13:27

Може би имаш проблем!Имам 35000км навъртяни с китайски скутер 50куб тунингован на 90 куб 52мм фул тунинг Кот се сетиш.За тези километри не съм сменял клапани и колянов вал

#73 Гошко2

Гошко2

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 541 Мнения:

Публикувано 20 May 2019 - 21:29

Аз също от 2004-та карам много активно китайски мотори. Първият все още не е имал абсолютно никакви ремонти - само смяна на масло, една крушка и два акумулатора за всичките 15 години. От два сезона е при друг човек и той го кара всеки ден. Освен него:
Скутер 150 кубика на над 20к. - 10-та година. Лагер на разпредвал (оригинално беше японски) и износен торк за тези години и километри.
Мотопеди - 2бр. - общо 5к за година - без НИКАКВИ ремонти.
ОнОф 400 кубика - 12к при мен, навити за две лета. Никакви повреди или износвания.

Нооо... козата си иска пръч.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни