Здравейте, от скоро притежавам силвър уинг 600. Моторчето работи доста добре но има нещо което много ме дразни и се чудя къде да търся проблема. Ще съм много благодарен ако някой има иде и изкаже мнение. Когато карам мотора на дълъг път се усещат вибрации след 80 км/ч. До 100 - 110 продължават да се усещат след 110 вече ги няма. Ако реша примврно на места да карам с 90-100 тресе много дразнещо. Опитвам се да хвана вибрацията но немога да разбера от гумите ли одва или от двигателя. Моля за съвети . Благодаря ви предварително.
3
Honda SW 600
toofastchy
, юни 03 2019 00:27
#1
03 юни 2019 - 00:27
#2
04 юни 2019 - 10:49
Проблемите с вибрацията са сложни... и изискват нерви и упоритост за разрешаването им. Важно е къде и кога усещаш вибрацията. Само при ускорение ли е или и при намаляване на скоростта с отпусната газ? ?ма ли я ако спираш плавно от 110 до 80 само с предна или само със задна спирачка? В предницата или в задницата я усещаш. Като остра вибрация с висока честота ли я усещаш или като тремор с по бавна амплитуда? Може да е дебалансирана гума, може да е лагера на главината... може да е затлачен съединител.. може да е горе лагера на короната. Това последното е най-лесно за проверяване, слагаш скутера на централната стойка, караш някой да седне отзад на седалката и със предната гума във въздуха пробваш дали имаш някакъв луфт в лагера.... може да е тампон на двигателя. Почвай да изследваш и споделяй.
#3
04 юни 2019 - 16:12
Аз съм за дебелансирана гума или най-вероятно ДВЕ гуми! Щом вибрацията е от около 80-90 км до 100км/ч. съм почти сигурен!
#4
04 юни 2019 - 20:17
Аз съм за криви гуми / крива гума.
#5
05 юни 2019 - 23:49
Випражията се усеща от към двигателя. Когато подам газ от място мотора тръгва след 2500 оборота. Като задържа на 2500 оборота започва да тресе. До 20-30 километра тресе след това спира. Когаъо намалям между другото и спирам плавно пак се усеща леко тресене. Когато карам с 30-40 километра и пусна кормилото минава метър два и кормилото започва да се лашка наляво и надясно обаче когато го държа няма приблем седи си стабилно. Пробвах на степенка като дам газ до 20-30-40 колометра като задържа си тресе след това спира. Незнам и аз мисля първо да пробвам с ролки на вариатора след това пружина на съединител и зачистване смазване на челюсти смяна на пружинки незнам и аз от кое да почна .
#6
06 юни 2019 - 00:24
Главно при набиране се усещат вибрации. когато намалям от 120 с пусната газ като че ли няма вибрации така както с газ. Пробвах и да спирам и с двете спирачки съвсем леко вибриране се усеща което според мен е нормално.. незнам нямам много опит с мотори. До сега съм крал все малко и все са притеисали леко при спиране ..
#7
06 юни 2019 - 06:28
Не е нормално да има каквато и да е вибрация или притрисане, особено при спиране. Най-често това се дължи на криви дискове.
А вариаторът (според мен) се нуждае от ревизия и обслужване.
А вариаторът (според мен) се нуждае от ревизия и обслужване.
#8
06 юни 2019 - 10:21
при мен прави същите магарии, но при мен е SH300 и му е скъсан тампона на двигателя.
Между 60 и 90кмч вибрира яко, но се променя постоянно при каране, веднъж е при ускорение, веднъж е като намалявам, веднъж няма вибрация, веднъж има.... не е постоянно защото тампона се размества и според зависи как е застанал вибрациите се проявяват различно.
Между 60 и 90кмч вибрира яко, но се променя постоянно при каране, веднъж е при ускорение, веднъж е като намалявам, веднъж няма вибрация, веднъж има.... не е постоянно защото тампона се размества и според зависи как е застанал вибрациите се проявяват различно.
#9
06 юни 2019 - 10:25
Не е нормално да има каквато и да е вибрация или притрисане, особено при спиране. Най-често това се дължи на криви дискове.
А вариаторът (според мен) се нуждае от ревизия и обслужване.
А вариаторът (според мен) се нуждае от ревизия и обслужване.
#10
06 юни 2019 - 10:35
Зачисти камбаната на съединителя със шкурка добре, виж феродото може да е свършило, балансирай гумите, провери тампоните на двигателя, виж ремъка в какво състояние е, ролките и те може да са свършили. Ако усещаш вибрация със стиснати спирачки, криви дискове.. като цяло.. това ако още имат размер, може леко да се коригира на струг. Но какво каза Гошко, започни със ревизия на скоростната кутия.