Здравейте!
Скъса ми се ремъка в движение. Съответно поръчах нов Дайко уж за този модел с размери 893/22,7,но като го смених скутера стана съвсем друг. Тресе, бавно потегля,много по муден е от преди Видях, че има в мрежата на Малоси с размери 888/22,2мм.Въпроса ми е дали по-късия няма да е по-добре. Този сякаш му идва и дълъг и широк. Тези 5мм.дължина и 0,5мм.ширина дали ще покажат разлика.Не ми се поръчва нов, защото единия е 67лв.,а Малоси 100.
2.Дали ще улегне с карането?
3.Възможно ли е при скъсването на стария водачите на вариатора нещо да са се повредили и да не се прибира достатъчно? (свалях го и него, но не го огледах обстойно)
4.Удачноно ли ще е да го тръкна малко със шкурка да се намали малко ширината или да подложа шайба на неподвижната ролка, за да се разшири малко и съответно да пада до по-малък радиус при тръгване.
Всякаква помощ ще е полезна
Благодаря предварително!
4
Проблем с нов ремък Burgman uh200 2007
pawko
, юни 09 2019 15:47
#1
09 юни 2019 - 15:47
#2
09 юни 2019 - 18:14
Колега, виж си ролките, виж си съединителя, изчисти си камбаната, на съединителя изчисти си феродото със шкурка. Ако новия ремък ти е по книжка, и ляга перфектно, а стария ти е бил дроб, този зацепва бързо и силно и ако съединителя ти е дроб, просто го превърта и за това ти тресе и не ти върви. Може и феродо да смениш... От описанието ти това мога да ти кажа.
#3
09 юни 2019 - 18:30
Свалях и съединителя, чистих и вариатор, всичко. Просто на вариатора ми се струва, че ремъка идва дебел. Той че стария е бил дроб е ясно,поръчах нови водачи на вариатора,понеже съм карал доста време с изпилен ремък и викам да не е от тях, а и като гледам клипове в тубата, на чуждите вариатори хода на вътре е по-голям. Едва ли е от тях, но ще жертвам още някъв лев. Съединителя е добре,не преплъзва изобщо, просто на мотора малко трудно му идва да тръгне с ниски обороти на висока предавка отпред на ремъка,а тресе, защото ремъка върти повече отколкото трябва и на стоп се опитва да тръгне без газ.
Ако сложа шайба между втулката и вентилаторната ролка да увелича малко разстоянието, няма ли да стане?
Ако сложа шайба между втулката и вентилаторната ролка да увелича малко разстоянието, няма ли да стане?
#4
09 юни 2019 - 18:36
Ами то там по принцип стандартно имаш шайба.. Не съм сигурен за бъргман де, но да не си я забравил, прочети си книжката. ? виж какъв ремък си поръчал, по книжка трябва да е. Но казваш, че тресе и не ти разбирам описанието на проблема , пробвай пак...
Няма шайба бъргмана, проверих. Нищо не можеш да сложеш и да махнеш, ще промениш геометрията изцяло. Виж дали е точния ремък и ако е той, проблема е другаде.
Няма шайба бъргмана, проверих. Нищо не можеш да сложеш и да махнеш, ще промениш геометрията изцяло. Виж дали е точния ремък и ако е той, проблема е другаде.
#5
09 юни 2019 - 18:58
Ами от Диана мото го поръчах, дават го за този модел и година+гледах в Ебай и там същия ремък го дават че става. Стария беше на пихтия и няма как да му видя номера.
РЕМЪК DAYCO 893X22.7 SUZUKI BURGMAN 200-250 8189K KEVLAR ето такъв сложих.
КАТО сменям водачите ще разглобя отзад и пружината на съединителя да изчистя задните шайби да не би да има следи от стария ремък и да му пречи на движението.
Странното е че със стария ремък работеше перфектно.Тръгване,ускорение,максимална скорост(преди 135 сега 120)
Тресенето е при потегляне. Тръгва на малки обороти, прекалено малки, не както тръгваше преди.
РЕМЪК DAYCO 893X22.7 SUZUKI BURGMAN 200-250 8189K KEVLAR ето такъв сложих.
КАТО сменям водачите ще разглобя отзад и пружината на съединителя да изчистя задните шайби да не би да има следи от стария ремък и да му пречи на движението.
Странното е че със стария ремък работеше перфектно.Тръгване,ускорение,максимална скорост(преди 135 сега 120)
Тресенето е при потегляне. Тръгва на малки обороти, прекалено малки, не както тръгваше преди.
#6
09 юни 2019 - 19:34
T.e. искаш да кажеш, че няма мощост щото тръгва прекалено рано... и за това тресе и глъхне, все едно като пуснеш съединителя на колата на ниски обороти..хмм..
Значи това изглежда е ремъка, но според мен трябва да направиш ревизия на цялата ЦВТ за да се понаместят нещата. Няма как да работи добре със стария ремък а със новия да не ще.
Значи това изглежда е ремъка, но според мен трябва да направиш ревизия на цялата ЦВТ за да се понаместят нещата. Няма как да работи добре със стария ремък а със новия да не ще.
#7
09 юни 2019 - 20:38
Колега той ако ти е малко по широк ремъка както се съмняваш няма как да върви и да тръгна плавно.Това е се едно с колата да тръгнеш от 3предавка
#8
10 юни 2019 - 07:52
По-дебел и по-къс, означава спънат старт. Движение, например с 80км/ч. с по-ниски обороти от преди.
Можеш да подложиш отпред шайба, играчка е докато го уцелиш.
Можеш да подложиш отпред шайба, играчка е докато го уцелиш.
#9
10 юни 2019 - 16:49
Предишния собственик май е намалил на струг дължината на втулката за да изтиска докрай душата на ремъка, потърси начин да свериш размера и с оригинална.
#10
11 юни 2019 - 07:27
Колкото и да отдалечи предните шайби, по-късият ремък няма да се качи по-високо на задните, защото ще опре във фтулката на вариатора.
#11
11 юни 2019 - 22:31
ПРОБЛЕМА Е РЕШЕН!
Първоначалната диагноза, че при скъсването на ремъка водачите на вариатора нещо са се повредили се оказа правилна Външно на око нищо им нямаше. Смених ги с нови, вариатора се прибра повече, съответно втулката се показа и ремъка си дойде на мястото. Мотора заработи както трябва.
БЛАГОДАРЯ НА ВС?ЧК? ЗА ОТГОВОР?ТЕ ? ПРЕДПОЛОЖЕН?ЯТА! МНОГО БЕЗ АВАР?ЙН? К?ЛОМЕТР?!!!
Първоначалната диагноза, че при скъсването на ремъка водачите на вариатора нещо са се повредили се оказа правилна Външно на око нищо им нямаше. Смених ги с нови, вариатора се прибра повече, съответно втулката се показа и ремъка си дойде на мястото. Мотора заработи както трябва.
БЛАГОДАРЯ НА ВС?ЧК? ЗА ОТГОВОР?ТЕ ? ПРЕДПОЛОЖЕН?ЯТА! МНОГО БЕЗ АВАР?ЙН? К?ЛОМЕТР?!!!