Към съдържанието


СПЕШНО!


  • Please log in to reply
35 отговора на тази тема

#21 Balabanov

Balabanov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 276 Мнения:

Публикувано 12 June 2019 - 09:01

Със специализиран инструмент, навива се на мястото на свеща след което риташ манивелата и гледаш колко атмосфери е качил. При теб трябва да е над 100pSi предполагам 150/170pci ще излезе ако всичко е в добра кондиция. На нашия пазар инструмента стува около 30/40 лева

Публикувано изображение

Този пост е редактиран от Balabanov: 12 June 2019 - 22:54


scooterhouse.net

#22 YamahaJog

YamahaJog

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 39 Мнения:
  • Телефонен номер:0876422342
  • МестонахождениеСофия
  • Скутер:Yamaha jog

Публикувано 12 June 2019 - 10:04

 Balabanov написа на 12 June 2019 - 09:01 :

Със специализиран инструмент, навива се на мястото на свеща след което риташ манивелата и гледаш колко атмосфери е качил. При теб трябва да е над 100pci предполагам 150/170pci ще излезе ако всичко е в добра кондиция. На нашия пазар инструмента стува около 30/40 лева

Публикувано изображение
Добре благодаря за информацията! Имам един последен въпрос.Какво означава да се прецака разработката .Смисъл ако не съм му навивал газта и не съм карал повече от 5 км на каране няма как да съм я прецакал нали?

#23 hristo1

hristo1

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 4603 Мнения:
  • МестонахождениеSofia
  • Скутер:Gilera runner vxr

Публикувано 12 June 2019 - 21:27

Виж мнениетоBalabanov написа на 12 June 2019 - 09:01 :

Със специализиран инструмент, навива се на мястото на свеща след което риташ манивелата и гледаш колко атмосфери е качил. При теб трябва да е над 100pci предполагам 150/170pci ще излезе ако всичко е в добра кондиция. На нашия пазар инструмента стува около 30/40 лева

Публикувано изображение

С малко подробности . Или малко повече подробности . 150 pSi Са около 10 бара ( само казвам , понеже повечето май са в барове . (поне моя )) А колко трябва да покаже според мен си е най-добре по каталог :Д Не се кефя на " според мен..."  Компресия се мери  на завъртяна докрай газ и би трябвало показанието да е най-коректно след няколко въртения на стартер . ( не да въртиш 2 минути . Така де или да риташ манивелата ) А за дали се правеше на топъл и студен мотор пак има значение ама не помня кое беше правилното

По темата с каталога който споменах не е лошо ако гледаш в каталог да обърнеш внимание дали дават степен на сгъстяване или налягане . Май си има бая разлика между двете неща

Този пост е редактиран от hristo1: 12 June 2019 - 21:28


#24 Balabanov

Balabanov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 276 Мнения:

Публикувано 12 June 2019 - 22:54

На манивела, не на стартер, има разлика и на студен двигател. В "книжката" трябва да е описано какви са допустимите граници но в случая вече нищо не е същото при различен работен обем. При 2Т след ремонт и правилна разработка имаш 1500/2000 работни часа, после се мери компресия и евентуално сменят сегменти. Преди години когато притежавах 2Т машинка, бях сложил брояч за да знам на колко работни часа е двигатела, че с тия км. е доста относително.

#25 Balabanov

Balabanov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 276 Мнения:

Публикувано 12 June 2019 - 23:06

Правилна разработка ще рече да не блокира двигатела първия сезон. :D
При подмяна на цилиндър и бутало имаш голяма компресия докато цилиндъра и буталото не улегнат, съответно и по-голямо триене. Така се увеличава риска от прегряване и евентуално задиране на буталото в цилиндъра. За това му се казва разработка, която се състо в това да не изминаваш дълги разстояния и да не задържаш двигателчето дълго време във високи обороти. :)

#26 YamahaJog

YamahaJog

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 39 Мнения:
  • Телефонен номер:0876422342
  • МестонахождениеСофия
  • Скутер:Yamaha jog

Публикувано 13 June 2019 - 01:34

 Balabanov написа на 12 June 2019 - 23:06 :

Правилна разработка ще рече да не блокира двигатела първия сезон. :D
При подмяна на цилиндър и бутало имаш голяма компресия докато цилиндъра и буталото не улегнат, съответно и по-голямо триене. Така се увеличава риска от прегряване и евентуално задиране на буталото в цилиндъра. За това му се казва разработка, която се състо в това да не изминаваш дълги разстояния и да не задържаш двигателчето дълго време във високи обороти. :)
Такаа.Добре мерси .Аз не го държа в високи обороти и не го карам на много дълги разстояния.Но нямам дотчик за температура и не мога да позная кога е загрял.Някой да ми каже ако знае по какъв начин да проверявам.Някъде да пипна или нещо подобно понеже пробвях с сонда и не се получава.Нищо не показва.

Този пост е редактиран от YamahaJog: 13 June 2019 - 01:34


#27 Balabanov

Balabanov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 276 Мнения:

Публикувано 13 June 2019 - 11:16

С кой двигател е скутера?

#28 YamahaJog

YamahaJog

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 39 Мнения:
  • Телефонен номер:0876422342
  • МестонахождениеСофия
  • Скутер:Yamaha jog

Публикувано 13 June 2019 - 21:34

 Balabanov написа на 13 June 2019 - 11:16 :

С кой двигател е скутера?
Minerali vertical с въздушно.

#29 Balabanov

Balabanov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 276 Мнения:

Публикувано 13 June 2019 - 23:48

Много здрав двигател!

#30 YamahaJog

YamahaJog

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 39 Мнения:
  • Телефонен номер:0876422342
  • МестонахождениеСофия
  • Скутер:Yamaha jog

Публикувано 14 June 2019 - 08:52

 Balabanov написа на 13 June 2019 - 23:48 :

Много здрав двигател!
Ами здрав е като цяло не ми прави проблеми.Само дето преди новия кит го измъчех повече от колкото трябваше и прегря и затегна.Иначе по самия двигател проблеми нямам.Сега се чудя за новия кит дали да не купя и нов карб защото този е с 1 болт и не мога да го настройвам прецизно.Пък и мисля че ще му е необходим по голям карб.Ти какво ще кажеш?

#31 Balabanov

Balabanov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 276 Мнения:

Публикувано 14 June 2019 - 10:49

С голям карбуратор ще качи безумно разхода,  сега засичал ли си го колко гори.

#32 YamahaJog

YamahaJog

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 39 Мнения:
  • Телефонен номер:0876422342
  • МестонахождениеСофия
  • Скутер:Yamaha jog

Публикувано 14 June 2019 - 11:08

 Balabanov написа на 14 June 2019 - 10:49 :

С голям карбуратор ще качи безумно разхода,  сега засичал ли си го колко гори.
Ами не мога да кажа в момента колко е защото е в разработка но преди разработката гопеше около 3.5/4 на 100

#33 Balabanov

Balabanov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 276 Мнения:

Публикувано 14 June 2019 - 21:33

Ами има голяма вероятност да отиде между 10/15 на 100 !

Този пост е редактиран от Balabanov: 14 June 2019 - 21:56


#34 YamahaJog

YamahaJog

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 39 Мнения:
  • Телефонен номер:0876422342
  • МестонахождениеСофия
  • Скутер:Yamaha jog

Публикувано 14 June 2019 - 23:40

 Balabanov написа на 14 June 2019 - 21:33 :

Ами има голяма вероятност да отиде между 10/15 на 100 !
ами за по голям жигльор какво мислиш?


#35 Balabanov

Balabanov

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 276 Мнения:

Публикувано 15 June 2019 - 09:14

Става да, трябват тестове!

#36 YamahaJog

YamahaJog

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 39 Мнения:
  • Телефонен номер:0876422342
  • МестонахождениеСофия
  • Скутер:Yamaha jog

Публикувано 15 June 2019 - 09:59

 Balabanov написа на 15 June 2019 - 09:14 :

Става да, трябват тестове!
Ще взема и ще видя какво ще стане




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни