Към съдържанието


Съобщение

СЕГА ВСИЧКИ ЧАСТИ СА НА ЗИМНА ПРОМОЦИЯ В
Публикувано изображение


www.scooterhouse.net


ВЪЗПОЛЗВАЙТЕ СЕ!


Aprilia SR 50 R/T70 Несебър


  • Please log in to reply
30 отговора на тази тема

#1 babev_kaloyan

babev_kaloyan

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 29 Мнения:
  • Телефонен номер:+359889149770
  • МестонахождениеНесебър

Публикувано 13 July 2019 - 11:19

Youtube линк към проекта: https://www.youtube....v=AmsC6GXbfDs

Здравейте,бих искал да ви запозная с моя проект - Aprilia SR 50 R piaggio.
Малко предистория - скутера е 12.2008 производство,аз го купих 2013 беше на 18к километра с намерение да си го карам из района за работа и разкарванки,нямах намерения да го тунинговам.Но 2014 лятото мотора вече беше пълен спорт сетъп с DrEvo70 .Следващите години си купих МК2 Sport Pro,след това МК2 Racing.2018 година реших да си направя сетъп с РТ70 и понеже живея в Холандия ,а мотора ми е в България,аз  съм само през лятото в Бг имах една година да реша с какви точно части да е мотора ,да ги накупя и лято 2019(сега) да ги донеса и да започна работа по мотора.

Двигател :
Цилиндър - Stage6 R/T70 piaggio
Вал - Stage6 R/T 85mm (не Replica)
Лагери и семеринги- Polini Evo метален сепаратор
Гърне - Stage6 R/T70
Електроника -Malossi MHR Digitronic(роторна)
Трансмисия- комплект Malossi La Fuira Rossa(торк,вариатор,перка и ремък)
Съединител и камбана комплект- Stage6 R/T 112mm
Капак на предавките - Malossi MHR
Редуктори - Malossi 14/39
Карбуратор - Stage6/Dellorto VHST 28
Колектор - Stage6 R/T
Клаподържач - Malossi vl13
Филтър - Stage6 Drag
Водна помпа - Stage6 R/T
Крило за задната гума - Polini Torsen WD

Оптична част:

Лапа - SSP Chrome
Кормило - TNT Chrome
Бърза газ с конзола - Stage6
Огледало ляво - Stage6 F1 chrome
Задница с хек - Kiеsler
Бордкомпютър- Koso DB-02R
Спирачни цилиндри - MOTORKIT(вмомента ги продавам,причина:няма да пасват цветовете)
Спирачен апарат преден-Stage6 R/T
Преден диск - Stage6 MK2 280mm
Заден диск- SSP 180mm къдрав(сменен на Galfer 190mm wave,причина:SSP диска не пасна)
Kaпак на картера -STR8
Манивела - SSP
Заден шок - YSS
Стелки-лазерно изрязани за модел Aprilia sr50r

Този пост е редактиран от babev_kaloyan: 09 November 2019 - 03:37


scooterhouse.net

#2 babev_kaloyan

babev_kaloyan

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 29 Мнения:
  • Телефонен номер:+359889149770
  • МестонахождениеНесебър

Публикувано 13 July 2019 - 11:23

Ето го мотора 2013 час след покупката:
Публикувано изображение
Публикувано изображениеПубликувано изображение

Този пост е редактиран от babev_kaloyan: 13 July 2019 - 16:38


#3 babev_kaloyan

babev_kaloyan

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 29 Мнения:
  • Телефонен номер:+359889149770
  • МестонахождениеНесебър

Публикувано 13 July 2019 - 14:11

А ето така изглеждаше юни 2019 минути преди да бъде разглобен :Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Този пост е редактиран от babev_kaloyan: 13 July 2019 - 16:41


#4 babev_kaloyan

babev_kaloyan

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 29 Мнения:
  • Телефонен номер:+359889149770
  • МестонахождениеНесебър

Публикувано 13 July 2019 - 14:36

Ще постна и снимки на частите.От всички само електрониката е купена втора ръка и е карана преди мен.Предния спирачен апарат с Oversize диска също ги купих втора ръка ,исках само диска да взема който вече и не се продава но човека ги даваше комплект ....взех ги с мисълта да продам белия апарат с адаптера за рокс и да си купя друг черен апарат и адаптер за априлия(вече съм си купил).Тук има една тънкост че адаптера за априлия е направен да се кара с 260мм диск а моя е 280мм,мислех че по късите втулки от адаптера на рокса ще паснат но пък с тях дойде прекалено(те са 20мм и апарата опираше в джантата),затова закарах двата адаптера за рокса и априлията със втулките на стругар и му казах да ми направи нови 15мм.Вече са готови и идните дни ще ги сглобя.

Другото използвано нещо е цялата задница с бъбреците и хека.Нея я купих от един германец от една кафява априлия(нея може да я видите от клипчета в Youtube на Scooter Custom show в Köln и Saarbrücken ).Стоп и мигачи няма,но за безопасноста друго съм измислил.

Polini Torsen WD крилото за задната гума на снимките се вижда че имам две ,сивото не ми пасна накрайника за гумата ,  продадох го  и си взех друго от Maxiscoot(те са дистрибуторите във Франция) и останах приятно изненадан защото явно е от новата партида и беше черно(брутално изглежда).

Лапата я взех от един човек в Холандия ,те отдавна не се произвеждат и стават все по голяма рядкост но пък тази беше чисто нова.

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Тук се вижда и РТ капака на предавките който си бях взел,но се оказа грешен размер,беше за старите двигатели на пиаджо преди 99',ядосах се продадох го и си взех този който ще слагам сега на Малоси .

Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Чудих се дали да си взема Р/Т заден шок ,точно тогава и беше намален от 432 на 200 и нещо евро ,но пак ми бяха мн пари да дам за амортисьор.В крайна сметка реших YSS ,пак си ми харесва, готин е ,70 евро е и като дойде ме накефи още повече.

Posted Image
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

Този пост е редактиран от babev_kaloyan: 04 September 2019 - 18:57


#5 babev_kaloyan

babev_kaloyan

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 29 Мнения:
  • Телефонен номер:+359889149770
  • МестонахождениеНесебър

Публикувано 13 July 2019 - 15:04

Както знаете  Р/Т цилиндъра е с дебели стени и трябва да се пили картера .Това беше от нещата които можех да свърша още в Холандия докато чаках да дойде лятото и да се прибера в Бг и за да не губя време.
Реших да не съсипвам оригиналния си картер който си беше вървящ с мк2 Рейсинг а да намеря друг в Холандия и там да го подготвя,за да може като дойда в Бг да се събере и да има  "plug&play".
Намерих картер от Gilera Runner и казах на човека да ми го прати.Беше доста позамарен но пък беше с вал на Metrakit (което разбрах когато дойде) имаше си и сток предавки с капак и сток електроника.
Стаичката ми не беше мн предназначена за ремонти но пък и нямах къде другаде да отида,имах малко инструменти от Бг но недостатъчно,трябваше да си взема гидория и още няколко неща в Холандия.Пръснах картера ,продадаох вала и електрониката,измих картера,стаичката ми направо стана на сервиз:
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Този пост е редактиран от babev_kaloyan: 13 July 2019 - 18:48


#6 babev_kaloyan

babev_kaloyan

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 29 Мнения:
  • Телефонен номер:+359889149770
  • МестонахождениеНесебър

Публикувано 13 July 2019 - 15:20

И сега за пиленето .Трябваше ми прав шлайф . Намерих си от един магазин ,холандска марка ,бая корав излезе.И се започна с пиленето.....нямах мн време сутринта имах даскало,после следобед на работа и ми отне 1 седмица по малко всеки ден ,резултата пък стана брут,мн ме изкефи.първо почнах с абразивните камъчета ,но метала мн бързо полепва започва адското триене метал в метал ,не пилеше изобщо ,камъчето загряваше и силикона му вътре разтавяше и започваше да превърта,бях се ядосал бая трудно и бавно се случваха нещата .Отидох и си взех WD40 и започнах на капвам на камъка и по картера малко за да не полепва толкова.Ефекта беше доста добър и продуктивноста ми доста се вдигна,направо започна да яде картера.Ще постна и снимки колко точно трябваше да се пили .Това всичкото се случваше на масата ми в стаята ,бях си взел очила заради стружките и една стяга да застопорявам картера и след всяка една операция следваше почистване ...бая играчка си беше

Публикувано изображениеПубликувано изображение

Този пост е редактиран от babev_kaloyan: 13 July 2019 - 18:31


#7 babev_kaloyan

babev_kaloyan

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 29 Мнения:
  • Телефонен номер:+359889149770
  • МестонахождениеНесебър

Публикувано 13 July 2019 - 15:21

Ето го и златното дремелче

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Този пост е редактиран от babev_kaloyan: 13 July 2019 - 18:32


#8 babev_kaloyan

babev_kaloyan

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 29 Мнения:
  • Телефонен номер:+359889149770
  • МестонахождениеНесебър

Публикувано 13 July 2019 - 15:24

Още снимки от пиленето.Първо започнах със стените за да може кита да си влезе на мястото.Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Мисля че тук завърших с пиленето:

Публикувано изображение

Този пост е редактиран от babev_kaloyan: 13 July 2019 - 18:38


#9 babev_kaloyan

babev_kaloyan

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 29 Мнения:
  • Телефонен номер:+359889149770
  • МестонахождениеНесебър

Публикувано 13 July 2019 - 15:31

И идваме вече наши дни ,един приятел с тира ми докара всички части и картера от Холандия до Несебър.След ден-два вече се започна работа по мотора.Имах план-мотора остава по рама ,измива се и всяка една част/болче което ще се слага обратно се преглежда/измива/или купува ново.Пластамасите ги дадох на бояджия за боя,джантите на прахово в бургас и все още се чудя дали да  направя две разпънки на рамата за по голяма якост и стабилност ,но това ще го реша окончателно идните дни.

Публикувано изображениеПубликувано изображение

Този пост е редактиран от babev_kaloyan: 13 July 2019 - 18:40


#10 babev_kaloyan

babev_kaloyan

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 29 Мнения:
  • Телефонен номер:+359889149770
  • МестонахождениеНесебър

Публикувано 13 July 2019 - 15:36

Имах и работа по картера и капака на картера.Задния апарата и той щеше да се използва пък боята му падаше ...Пясъкоструй.Започнах първо с капака на картера който беше боядисан в гнусно жабешко зелено.Целия картер го минах също и задния апарат.Капака ще се боядисва заедно с апарата а картера ще си го оставя така.Там където бях пилил стана все едно така си излиза от завода,резултата винаги става перфектен с пясъкоструйя.

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Този пост е редактиран от babev_kaloyan: 13 July 2019 - 18:45


#11 mad.max

mad.max

    НАЧИНАЕЩ

  • Активни
  • PipPip
  • 834 Мнения:
  • МестонахождениеСФ
  • Скутер:Peugeot Jet force 125i compressor & Geopolis 250i

Публикувано 16 July 2019 - 18:29

Браво!Много труд ,средства и желание си вложил.Супер става

#12 kappo

kappo

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 5250 Мнения:
  • Скутер:GSX-R750

Публикувано 16 July 2019 - 18:47

Eвала за мерака.Много яко.

Картерите с пясък или със сода ги бластваха,че все пак това е алуминий.


Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!

#13 babev_kaloyan

babev_kaloyan

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 29 Мнения:
  • Телефонен номер:+359889149770
  • МестонахождениеНесебър

Публикувано 16 July 2019 - 22:09

Картерите сам си ги правих ,компресор с пистолет ми услужи един приятел и с пясък от плажа .Подбрах място с най-фин пясък и с лопата през сито го пресипах и така..

#14 kappo

kappo

    СУПЕР ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • PipPipPipPip
  • 5250 Мнения:
  • Скутер:GSX-R750

Публикувано 17 July 2019 - 07:45

Екстра си се справил.
Nunquam petrorsum, semper ingrediendum!

#15 GARAGE-927

GARAGE-927

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 62 Мнения:
  • Скутер:DERBI GP1

Публикувано 19 July 2019 - 07:44

Страхотен проект, респект ;)
Публикувано изображение






follow me.............

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#16 babev_kaloyan

babev_kaloyan

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 29 Мнения:
  • Телефонен номер:+359889149770
  • МестонахождениеНесебър

Публикувано 20 July 2019 - 12:58

Напредваме с двигателя ,ето и нещата които съм направил:

1.Прехвърлих редуктора на Malossi .Как става това - само с преса.Без чукове и подобни.Пресата на сервиза в Несебър е до 15 тона което е една от малките.При изваждане на оригиналния редуктор ми се мярна стрелката да показва моментно налягане 10 тона.При набиването на Malossi също толкова.При новите двигатели на пиаджо след 99’ редукторите са без шлици ,тоест единствената сила която възпрепятства превъртане е плътността.
Съотношението е 10:1 в сравнение със стоковите 13:1 което потвърди сметките ми.

Публикувано изображение



2.Бях си поръчал лагери за вала ,семеринги за коловете,лагери за предната джанта за оста и лагер за редуктора на задната гума със семеринг.С камерата на хладилника и пистолет за горещ въздух лагерите си отидоха по леглата , сглобих капака на редукторите и лагерите в картерите и сложих семерингите навсякъде:


Публикувано изображение

Трябваше да ги набия с чука защото влязаха до едно положение и спряха,нз защо на пиаджо много трудно влизат.Чуках само по периферията умерено с "х" метода и слушах за промяна на звука за да разбера дали са ударили дъното. На пиаджо лагерите малко натстърчат така са оригинално:
Публикувано изображение
Публикувано изображение

3.Слагане на "сърцето".Вала влезе учудващо безпроблемно,нямаше нужда от натягане с болтовете или блъскане.Бях си взел и един гумен чук да го понаместя като е вече вътре в картера но и от това нямаше нужда ,въртеше се с един пръст лесно.

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение


4.Слагане на кита.Тук няма нищо сложно ,просто се нарежда като пъзел.Доста се чудих колко да му е горивната камера.За МК2 го дават 0,5-0,6мм ,мойто мк2 го бях направил 0,55мм.За РТ70 по книжка пише това  - 0.40 mm (+0.10/−0.05 mm),тоест от 0,35 до 0,50мм което винаги ми се е виждало малко но пък и на Testa Rossa 70 и дават 0,45мм ,затова след дълго мерене го направих и моя 0,45мм.

Публикувано изображениеПубликувано изображение

Сегмента няма значение как се слага,еднакъв е и от двете страни.

Публикувано изображение
Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

5.Слагане на електрониката.Предстои настройка.

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

6.Трансмисия.Засега още нищо не съм натегнал,бях забравил да си поръчам ново ремъче за водната помпа и сега го чакам.Иначе имам няколко сета ролки - 4,8 4,5 4,3 3,8 гр.  Наредих 4,3 грама като оптимален вариант и ще видим как ще е с тях.Отзад съм със синя централна на Polini (по твърда е от stage6 medium  и лилавата на Malossi).Съеднителя е с оранжеви пружинки и с по една тежест на средното легло.

Публикувано изображение

Пробвах и дали торка опира в най-разгънато положение в камбаната но всчико е точно.

Публикувано изображение

И малко по малко става шарен като дъга.Много ме кефи!...

Този пост е редактиран от babev_kaloyan: 20 July 2019 - 13:09


#17 yanko78

yanko78

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 55 Мнения:

Публикувано 21 July 2019 - 21:40

Евала, завиждам ти на душевния кеф който си причиняващ!

#18 babev_kaloyan

babev_kaloyan

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 29 Мнения:
  • Телефонен номер:+359889149770
  • МестонахождениеНесебър

Публикувано 24 July 2019 - 11:45

Радвам се че се кефите и оценяте проекта.Малък ъп-искам да обърна внимание как се правят планките за заглушителя.Почти всички планки идват голи без никакво покритие от вътрешната страна което да предпазва заглушителя от надиране.Моето решение беше с предишното ми гърне и сега с това,изрязвам по размер парче от естествена кожа и я залепвам от вътре.Резултата е абсолютно никакво надиране или следи от планка.Както знаете естествената кожа не гори и не се топи така че температурата също не е проблем.

Публикувано изображениеПубликувано изображение

Този пост е редактиран от babev_kaloyan: 24 July 2019 - 11:59


#19 babev_kaloyan

babev_kaloyan

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 29 Мнения:
  • Телефонен номер:+359889149770
  • МестонахождениеНесебър

Публикувано 24 July 2019 - 11:46

Официално двигателя е готов.Следват малко доработки по рамата,после инсталацията с кормилото и всички джаджи по него,чакам пластмасите от боя и джантите.

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

#20 Stealshot

Stealshot

    НОВ ПОТРЕБИТЕЛ

  • Активни
  • Pip
  • 126 Мнения:
  • МестонахождениеСофия обл.
  • Скутер:Aprilia SR 70R Diablo Black (mildly tuned ^-^ )

Публикувано 24 July 2019 - 22:36

Красота, направо снимки като за корица на списание!!! Следя темата с голям интерес! :thumbup:




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни