Здравейте проблем ли е ако сипя 100 октана на 4т китаец с въздушно охлаждане 125 кубика
3
100 откана на 125цц
Carnifice1
, юли 15 2019 19:39
#1
15 юли 2019 - 19:39
#2
15 юли 2019 - 20:43
Не. Дори е желателно.
#3
16 юли 2019 - 13:58
На моя китаец, който е 50cc, като му сипа 100 вдига оборотите и трябва да ги намалям, после като сипа 95 почва да гасне и трябва пак да ги вдигна. Би следвало да падне разхода но не съм засичал, със сигорност обаче работи по-добре със 100
#4
16 юли 2019 - 15:33
Не би трябвало октановото число да повлиява работата на карбураторен двигател.
Много вероятно е един от двата бензина да е с влошено качество.
Пробвай с друг високооктанов!
Октановото число няма пряко отношение към работата. ?ма косвено, при това само на двигатели с контрол на изгорелите газове и корекция на запалването.
Много вероятно е един от двата бензина да е с влошено качество.
Пробвай с друг високооктанов!
Октановото число няма пряко отношение към работата. ?ма косвено, при това само на двигатели с контрол на изгорелите газове и корекция на запалването.
#5
16 юли 2019 - 22:25
То хубаво но факт а не сипвам от разни "партизански" бензиностанции. При карбуратора се усеща разлика, ако беше инжекцион с всичките му сонди той сам си решава какво количество гориво да подаде спрямо показанията на сондите. Докато при карбуратора влиза едно и също количество смес просто в единия случай имаш 100 октана в другия 95, количеството е едно и също. Много пъти съм пробвал, след като сипа 100 октана оборотите на празен ход се качват и трябва да ги намаля, а машинката си работи коректно. Друго което ми е правило впечатление, че при 100 по трудно пали на студен старт.
#6
26 юли 2019 - 19:56
100 октана е 95 с добавки за прочистване
#7
26 юли 2019 - 21:05
На баба ти фърчилото!